Facebook data

1
2 veckors semester i sommar!
#79930 2 veckors semester i sommar! 15 år, 3 månader sen Stoke: 0

linda_s_johansson
graphgraph

Hej jag har två veckors ledighet i juli nu i sommar, tanken är att kunna åka iväg och surfa någonstans i Europa och jag är ute efter bra restips!

Mvh, Linda.

Logga in för att svara
#79932 Svar: 2 veckors semester i sommar! 15 år, 3 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Hela västkusten i Frankrike e ju helt ok. Kändast där är väl Biarritz, Hossegor, Anglet och Lacanau. Där finns det gott om bryt. Annars så gillar jag norra spanien mer då det både är mkt billigare att bo och mindre folk i vattnet. San Sebsatian, och Zarautz är dock väldigt crowded. Men jag kan rekomendera Sopelana, Playa de Langre och Ajo.
Många senskar väljer att dra till Portugal för att surfa också.
Annars kan du ju ta en sista minuten charter till Gran canaria där dom har helt ok Beach breaks i Maspalomas. Även england har mkt surf i de sydvästra delarna. Skottland om du vill uppleva något annorlunda.
Annars så har varberg surfskolor på sommaren och denna sommaren var det fantastikst mkt surf..
Lycka till

Logga in för att svara
#79935 Svar: 2 veckors semester i sommar! 15 år, 3 månader sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

Swingkid skrev:
Hela västkusten i Frankrike e ju helt ok. Kändast där är väl Biarritz, Hossegor, Anglet och Lacanau. Där finns det gott om bryt. Annars så gillar jag norra spanien mer då det både är mkt billigare att bo och mindre folk i vattnet. San Sebsatian, och Zarautz är dock väldigt crowded. Men jag kan rekomendera Sopelana, Playa de Langre och Ajo.
Många senskar väljer att dra till Portugal för att surfa också.
Annars kan du ju ta en sista minuten charter till Gran canaria där dom har helt ok Beach breaks i Maspalomas. Även england har mkt surf i de sydvästra delarna. Skottland om du vill uppleva något annorlunda.
Annars så har varberg surfskolor på sommaren och denna sommaren var det fantastikst mkt surf..
Lycka till

Vilket är lättaste sättet att ta sig ner till västkusten? ska man köpa railcard och ta med sig brädan eller?

Logga in för att svara
#79937 Svar: 2 veckors semester i sommar! 15 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Jag skulle satsa på biarritz!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!