Facebook data

1
Vill du SÖRFA å jobba- Lapoint söker personal
#79630 Vill du SÖRFA å jobba- Lapoint söker personal 15 år, 2 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Ola Bandola!

Lapoint söker ny glada sörfers till campsen i Portugal å Stadt som öppnar i påsken från 26 mars.
Vi behöver bla camp manager, surf coaches, kock, städ och frukost personal.

Är du! den vi söker efter , en pojke eller flicka 20+ å har lust att sörfa varje dag... kontakta oss på sebastian@lapoint.no.

SÖRFS up!
Sebban

Logga in för att svara
#79642 Svar: Vill du SÖRFA å jobba- Lapoint söker personal 15 år, 2 månader sen Stoke: 2

Rocky
graphgraph

Lapöint, vilka är det? Skaffa en banner snåljåpar!!

Logga in för att svara
#79657 Svar: Vill du SÖRFA å jobba- Lapoint söker p 15 år, 2 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Ha ha Rocky, ja inte vet jag eller du?..... ja då får du be Petter svara på sina mails, vi är klara att paya så det är inte Lapojnt det står på;). Redax om du ser detta, kontakta Göran så fixar ni fisken.... we supportar mer än gärna svensk sörfing å ditt arbeiten.....

Hoj hoj
Sebban

Logga in för att svara
#79659 Svar: Vill du SÖRFA å jobba- Lapoint söker personal 15 år, 2 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Rocky skrev:
Lapöint, vilka är det? Skaffa en banner snåljåpar!!

uh, dem säljer inte direkt campen här, snarare tipsar om ett drömjobb

Logga in för att svara
#79769 Svar: Vill du SÖRFA å jobba- Lapoint söker personal 15 år, 2 månader sen Stoke: 17

surfineurope
graphgraph

Såg lapoint-bussen vid Carcavelos idag. Verkade vara fina vågor. Hade jag inte haft en familj att försörja hade jag gladeligen betalat för att få jobba på lapoint...

/Jonas

Logga in för att svara
#79770 Svar: Vill du SÖRFA å jobba- Lapoint söker personal 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Betalat för att få jobba...hmm...
Du ett tips
håll dig borta från affärer
hehehe muu!!

Logga in för att svara
#79772 Svar: Vill du SÖRFA å jobba- Lapoint söker personal 15 år, 2 månader sen Stoke: 17

surfineurope
graphgraph

Har inte bo-på-lantgårds-konceptet kommit till Frillesås ännu? Mina farföräldrar har en gård i småland och du skulle bli förvånad över hur många som faktiskt är villiga att betala för att få komma dit och jobba en vecka...

Logga in för att svara
#79775 Svar: Vill du SÖRFA å jobba- Lapoint söker personal 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

INTRESSANT!!!
Jag har en hel del kablar som måste skalas, samt annat diversearbete.. hmm...

ACHTUNG ACHTUNG
Housewagen liben! In der grosse granenskogen mit der have close. Du kannst jetzt libe in der kleine wunderbar lifen, plocken bären, fichen fischer, und huggen weden!
1000 kronen nachten und mussen arbeite, skalen kabeln und diversen arbeit. Hast du nicht geglömmte arbeit mach frei!
In der swedishe granen tannenbaum foresten!
:-D

KOMST KOMST HIER GLADEN DEUTCHEN MÄNSCHEN :-D
WILLKOMMEN SIE BITTE SEHT SO SHCÖÖÖÖN!!

Logga in för att svara
#79808 Svar: Vill du SÖRFA å jobba- Lapoint söker p 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Seb skrev:
Ha ha Rocky, ja inte vet jag eller du?..... ja då får du be Petter svara på sina mails, vi är klara att paya så det är inte Lapojnt det står på;). Redax om du ser detta, kontakta Göran så fixar ni fisken.... we supportar mer än gärna svensk sörfing å ditt arbeiten.....

Hoj hoj
Sebban

Rocky, det stämmer att de vart i kontakt med mig. Men Seb, jag skickade ett mail till er (Peter och Göran) den 11 jan som jag aldrig fick svar på.

Ändrat av Redax
Logga in för att svara
#79835 Svar: Vill du SÖRFA å jobba- Lapoint söker p 15 år, 2 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Ok Petter, Göran har varit på semester kom tillbaks igår den 7 feb, ska be han maila dig.
Vi är klara man;)......
Tack för tipset å god stämmning med att få folk att betala för att jobba åt oss, ska pröva den i förhandlingarna;).

Tack för alla sökande, bockar å bugar;)..

Sebban

Logga in för att svara
#79853 Svar: Vill du SÖRFA å jobba- Lapoint söker p 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Redax skrev:
Seb skrev:

Hoj hoj
Sebban

Rocky, det stämmer att de vart i kontakt med mig. Men Seb, jag skickade ett mail till er (Peter och Göran) den 11 jan som jag aldrig fick svar på.

HAHA BUSTED!!!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!