Facebook data

1
Mer pics från Encuentro
#79519 Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Smått men gott!!

Logga in för att svara
#79520 Svar: Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

.

Logga in för att svara
#79521 Svar: Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

fy fan vad gott det sur ut

Logga in för att svara
#79522 Svar: Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Brädan jag hyrt.

Logga in för att svara
#79523 Svar: Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Kört en del på den gröna längst till vänster också.

Logga in för att svara
#79524 Svar: Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Till höger, är lite dragen här!!

Logga in för att svara
#79525 Svar: Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Nu spammar jag min egen tråd, den är ju gul.

Logga in för att svara
#79526 Svar: Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Själv kör jag mest på den rödgula bredvid Miches. Har lärt mig mer om brädformers kvalitéer än någonsin tidigare, testat det mesta i deras brädutval (HATA TÖNTORDET QVIVER ELLER HUR MAN NU FAN STAVAR DET). Blev förvånad hur skönt det var att åka longboard. Innan den här resan hade jag aldrig testat det. Började ju surfa på en shortboard 6.4 och visste inte vad jag gått miste om. Ny respekt för alla er som valt långbrädorna. Att bara glida fram och chilla på vågen, ingen stress... Nä, imorgon är det offshore och 6 fot, måste sluta dricka pronto och gå och lägga mig, fastän en brud ska komma senare, men hon kan gott gå och lägga sig i sin egen säng. Ha det finemang allesammans!

Logga in för att svara
#79527 Svar: Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Fast den längst till vänster var ganska rolig också trots sina 5 och 9 och skummgummimaterial. Var som en skejt att slajda med. Fishen vi kör på är 5 nior och det räcker gott och väl med vågorna som finns här.... Fan vad jag älskar att surfa fastän jag suger hårt.... Hoppas snart att få dela med oss av lite ihopklippt surf och skejt från Dominika samt lite skandalscener som alltid följer i spåren av mig. Jävla tur att jag kom ända hit faktiskt. Vi låtsades att jag var mongo på flygplatsen i Paris tex och Miche körde runt mig i en rullstol så att jag skulle kunna sno Whiskey lättare. Det slutade bra dock, måste bli av med flygrädslan så att jag slipper supa på flygresorna. Nä, så var jag full ändå... dags att lägga sig. Peace and love bröder och systrar. Puss på er alla!!!

Logga in för att svara
#79538 Svar: Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

HAHAHAHAHAHA! Sweet! Fan vad ni har det braaaa!!

Jobbar fortfarande den där 40-årige karln där vid Encuentro, som vill banga på alla brudar? Vad fan hette han.. Hmm.. Fabio?? Tänkte om han velat banga på även er boys..

Ändrat av Liinus
Logga in för att svara
#79580 Svar: Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Ja här 'bäängar' locals västerländska brudar så det blir vågor en platt dag (tur det). Dom lokala tjejerna jagar pengar och en daglig syn är att se äldre gubbar hänga med unga damer. Är så stolt att vara vit här. Trickset att slippa, 'ja jag har en fru.. är på väg att möta upp henne nu' och så vips så är dom på väg till någon äcklig gubbe.

På tal om köpa brädor här (kom upp för några trådar sedan), så finns det ett ganska så ok utbud. Speciellt med Fish. Mellan 350 - 380 dollar. Bara så ni vet om ni skulle ta er hit. Boende, 500 dollar i 1 mån för ett rum. För oss delat på 3 blir det en billig hyra. Vi hyr brädor. Dom skulle ha €300 enkel väg. Det betalat vi ca 160 dollar för, men då får vi välja och vraka. En liten dag, longboard. Större fish. Väldigt bekvämt.

Till surf, det var en bra dag idag. Lite större och kameran var med så det finns massa klipp till den lilla filmen, även lite photo. Nu har jag testat den gröna brädan till vänster

Ha det gott alla där hemma i kylan.

Logga in för att svara
#79583 Svar: Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Logga in för att svara
#79600 Svar: Mer pics från Encuentro 15 år, 2 månader sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

Om ni ser en Webber Fatburner i rätt schysst skick så är det min gamla bräda =)

Trejdade den mot en Al Merrick 6'2 i lite sämre skick, man ack så goo.

Gott att ni har det bra.. hoppas jag tar mig tillbaka snart.

Hälsa Chepe

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!