Facebook data

1
ELIN_NYBÖRJAREN
#79490 ELIN_NYBÖRJAREN 15 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Hahahahahahaha,,,SORRY, kunde inte motstå den rubriken, nu när jag vet att du inte gillar den,,,,
Den riktiga rubriken är. BOSJOCKE HOPPAR av BOS.
Jag, Joakim Norgren, med användar namn Jocke hoppar av BOS idag. Den 2/2-10 kl 18,52
Anledningen är ,,,,,,, tja fyll i själva,,,,jag bryr mig inte längre,,,
Jag, är säker att mitt avhopp innebär att jag får lungn och ro i själen,,,,
Ps, Fy på dig Elin, du har varit inne på min Gästbok efter Redax förbud.
Ps 2. Detta är "förmodligen" mitt näst sista medelande,,,,,

Logga in för att svara
#79492 Svar: ELIN_NYBÖRJAREN 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
VARFÖR HOPPAR DU AV BOS!!!!!!!!!!!!!!????????
BOS IS ON YOUR SIDE!!!!!!!!!

Ändrat av Redax: för många o:n
Logga in för att svara
#79493 Svar: ELIN_NYBÖRJAREN 15 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

JO, JAG GLÖMDE,,,,
Jag föreslår, Elin_nybörjare som ny medlemm innan jag hoppar av, Ja, hon verkar ju populär,,,,,hehe
Kanske hon kan bli chef för Valberedningen,,,,hon har ju redan, synpunkter på vem som ska va under Gudfadern som President i rangordningen,,,,

Logga in för att svara
#79494 Svar: ELIN_NYBÖRJAREN 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

NEJ! Elin_nybörjaren kommer aldrig att bli BOS!
Inte ens maskot

HOPPA INTE AV JOCKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#79495 Svar: ELIN_NYBÖRJAREN 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Din AGG riktas ju mot nybörjaren och kanske i viss mån reddan men vad har BOS och Gudfadern gjort?
we are on YOUR SIDE!!!!!!!

Logga in för att svara
#79497 Svar: ELIN_NYBÖRJAREN 15 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

att ha bos "på sin sida" vore lika nyttigt som att använda tvål i stället för wax på sin bräda .... men nu läsas inte detta eller andra forum meddelande längre av den kår och kärna av surfare som bildade en just och konstruktivt surfcommunity längre. De är för länge sedan och antagligen för evigt borta och i många fall nu mera avregistrerade tack vara bos, sverre och senaste elin. Sorligt men vad fan jag gillar skylten här på North Shore: "Surfing Sucks - don't try it." Att konstant vara "in your face" löligt håller inte i verklgiheten . Efter snart 3 månader i vågorna här så märker man att INGEN är kaksigt Man har istället ett repektingivande attitud mot havet och varandra. Men sverre's attitud/"funktion fungerar kanske som avskräckare för den "casual" besökare på forumet. Surfsverige representera eller avspeglar inte den surfcommunity jag känner till på stranden, eller i lineuppen varken här eller hemma i Sverige. Synd - man kan aldrig har för mycket sammanhållning som baserar sig på mutual respect och utbyta av erfarenheter "for the common good" En promil av inlägg på forumet är av den karaktär och som sagt då ledsnar de flesta vettiga surfare och orkar inte syftar igenom kaklet. Lägger in ett minus stoke till sverre medans jag ändå håller på Mahalo för din tid och be safe, have fun and do it with respect. Gaz

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#79498 Svar: ELIN_NYBÖRJAREN 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
att ha bos "på sin sida" vore lika nyttigt som att använda tvål i stället för wax på sin bräda .... men nu läsas inte detta eller andra forum meddelande längre av den kår och kärna av surfare som bildade en just och konstruktivt surfcommunity längre. De är för länge sedan och antagligen för evigt borta och i många fall nu mera avregistrerade tack vara bos, sverre och senaste elin. Sorligt men vad fan jag gillar skylten här på North Shore: "Surfing Sucks - don't try it." Att konstant vara "in your face" löligt håller inte i verklgiheten . Efter snart 3 månader i vågorna här så märker man att INGEN är kaksigt Man har istället ett repektingivande attitud mot havet och varandra. Men sverre's attitud/"funktion fungerar kanske som avskräckare för den "casual" besökare på forumet. Surfsverige representera eller avspeglar inte den surfcommunity jag känner till på stranden, eller i lineuppen varken här eller hemma i Sverige. Synd - man kan aldrig har för mycket sammanhållning som baserar sig på mutual respect och utbyta av erfarenheter "for the common good" En promil av inlägg på forumet är av den karaktär och som sagt då ledsnar de flesta vettiga surfare och orkar inte syftar igenom kaklet. Lägger in ett minus stoke till sverre medans jag ändå håller på Mahalo för din tid och be safe, have fun and do it with respect. Gaz

angående North Shore gazzerman så vet jag inte om det räknas att ligga o sprattla på brädan i hotellpoolen
hahahahahaHAHAHAHAHAHAHA MUUUU!!!!!

Logga in för att svara
#79503 Svar: ELIN_NYBÖRJAREN 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Kom just på direkt efter att jag hade skrivit att jag föredrar att rubrikerna har andra rubriker än mitt användernamn att ordet "inte" oftast aldrig uppfattas av den mänskliga hjärnan. Vi hör bara gör det, jag har själv gjort så flera gånger. T,ex om jag nu när det är is ute på sjöarna åker skridskor och min kompis uppmanar mej att ramla nu inte, så tänker jag bara att jag ska inte ramla och risken är stor att jag just ramlar. Det bästa sättet är att min kompis säger håll kroppen uppe och känn balansen och då tänker jag så istället och detta resulterar att jag inte ramlar.

Jag råkade säga på fel sätt fastän att jag vet att det är bättre på ett annat sätt.
Oj nu skrev jag visst här på forumet igen en utläggning allt p.g.a en rubrik. Så kan det gå ibland.

Bra att jag slipper att vara någon maskot åt BOS. Jag är i min egen grupp och trivs där. Ha ett obosig fortsättning på ditt liv Jocke, det ska nog gå bra.

Logga in för att svara
#79511 Svar: ELIN_NYBÖRJAREN 15 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Du, vill allt ha sista ordet. Elin_ nybörjaren,,,
Lugn, ta det lugnt Elin,,,,Jag har lovat, på min scoutheder, att du ska få sista ORDET,,,,
Ps. Förstod inte, (håll kroppen uppe, och känn balansen) Kan du utveckla det lite,,,
Ps 2. Detta är inte, mitt sista inlägg,,,,( det kommer i morgon)
Ps 3. DU är redan en BOS maskot,,,,,,

Logga in för att svara
#79530 Svar: ELIN_NYBÖRJAREN 15 år, 2 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Can't just everyone grow a pair of balls and GROW THE FUCK UP?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#79532 Svar: ELIN_NYBÖRJAREN 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

exiit skrev:
[quote]Can't just everyone grow a pair of balls and GROW THE FUCK UP?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote

Ja det var ett jätte bra förslag du kom på, så jag tycker att du börjar och visa hur det hela ska gå till.
Vi behöver nämligen en vuxen person som vet hur text ska formuleras på bästa sätt för att den ska vara tilltalande och pedagogisk så du får gärna visa hur det gick till när du växte upp.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!