Facebook data

1
He e fördjävligt,,,
#79371 He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Här har man ägnat tid åt en ROLIG TÄVLING,,, Sen, så kommer Stazi och censurerar,,,
Vad kommer härnäst,,,,
Är "LURA APrillO" också dödens,,,,

Logga in för att svara
#79372 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

hit men inte längre,
RÖR INTE VÅR LURA APRILLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#79375 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Som jag sa i mitt tidigare inlägg, att publicera privata inlägg från gästböcker på forumet är INTE ok. Om du vill bedriva mobbning av en annan medlem Jocke, kan du söka dig till någon annan sida. Du har brutit mot reglerna förut och att kalla mig Stazi och Herr Uberförmunder hjälper knappast din situation.

Logga in för att svara
#79377 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Redax skrev:
Som jag sa i mitt tidigare inlägg, att publicera privata inlägg från gästböcker på forumet är INTE ok. Om du vill bedriva mobbning av en annan medlem Jocke, kan du söka dig till någon annan sida. Du har brutit mot reglerna förut och att kalla mig Stazi och Herr Uberförmunder hjälper knappast din situation. Jajaja,, Men, det är okidoki för Elin, att leka fiskmås, och påstå att hon flyger runt och bajsar på mig,,,va, eller.

så, om jag uppfattat dig Redax rätt så, kan jag nu skriva va fan som helst på Elins Gästbok,,,
Är, det korrekt uppfattat,,

Logga in för att svara
#79378 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Precis som Elin gör, så kan du rapportera till mig om du tycker att någon hoppar på dig på sidan. Hur skulle jag annars få reda på att hon skriver skit till dig? Använd Rapportera-funktionen längst ner till vänster i inläggsrutan om det är i forumet. Och nej, du kan inte skriva vad som helst i hennes gästbok. Varför skulle inte sidans regler gälla dig?

Logga in för att svara
#79380 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Redax skrev:
Precis som Elin gör, så kan du rapportera till mig om du tycker att någon hoppar på dig på sidan. Hur skulle jag annars få reda på att hon skriver skit till dig? Använd Rapportera-funktionen längst ner till vänster i inläggsrutan om det är i forumet. Och nej, du kan inte skriva vad som helst i hennes gästbok. Varför skulle inte sidans regler gälla dig? Nja, till att börja med så vill inte jag va nån djävla gnäll kärrings, golare, som springer till fröken, så fort som nån varit dum,,,,Det, ligger inte i min natur att va så,,,Fick, lära mig att bita ihop redan på 60-talet. Och, Rapport funktionen,,varför inte kalla den för Stazi knappen, för det är det den är,,,
Och, sidans regler,,,Nja, Dom, har inte hjälpt Elin, från att sluta BOMBA min Gästbok,,Och, själv, så tror jag inte att jag ORKA, va lika JOBBIG i hennes djävla Gästbok,,,

Logga in för att svara
#79381 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

jocke skrev:
Redax skrev:
Precis som Elin gör, så kan du rapportera till mig om du tycker att någon hoppar på dig på sidan. Hur skulle jag annars få reda på att hon skriver skit till dig? Använd Rapportera-funktionen längst ner till vänster i inläggsrutan om det är i forumet. Och nej, du kan inte skriva vad som helst i hennes gästbok. Varför skulle inte sidans regler gälla dig? Nja, till att börja med så vill inte jag va nån djävla gnäll kärrings, golare, som springer till fröken, så fort som nån varit dum,,,,Det, ligger inte i min natur att va så,,,Fick, lära mig att bita ihop redan på 60-talet. Och, Rapport funktionen,,varför inte kalla den för Stazi knappen, för det är det den är,,,
Och, sidans regler,,,Nja, Dom, har inte hjälpt Elin, från att sluta BOMBA min Gästbok,,Och, själv, så tror jag inte att jag ORKA, va lika JOBBIG i hennes djävla Gästbok,,,

Jocke att bita ihop skapar bara undanträngda minnen som i framtiden kan skapa besvär. Jag föredrar att på en gång ta upp konflikten d.v.s de åsikter som vi har olika. Det är bara att uppge hur du upplever det jag uttrycker här och hur det får dig att känna dig. T,ex du anser att jag skriver trams och ger mig därför benämningen Fiskmås, du undanhåller däremot anledningen till varför du upplever min text som trams. Därför kan jag aldrig ändra mitt sätt eftersom att du går inte till orsaken och jag får aldrig någon förståelse över hur du tolkar mej.

Om du kallar mig för Fiskmås så ger du mig inte en chans att förändra mig till det bättre. Utan jag vill ju självklart leva upp till din nya roll som Du givit mej och då är det endast du som får ta emot skiten som släpps ibland.
"Den som gräven en grop åt andra faller oftast själv där i". Citat från en dassbok.

Jocke jag använder Redax ibland då du inte verkar vara kontaktbar för direktkontakt.

Logga in för att svara
#79382 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jasså vi ska kommunicera via Redax,,,

Logga in för att svara
#79384 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

jocke skrev:
Redax skrev:

Hehe, vilken jävla rappakalja! Förklara hur jag ska få reda på att hon bombar din gästbok om du inte säger till.

Logga in för att svara
#79385 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Jocke att bita ihop skapar bara undanträngda minnen som i framtiden kan skapa besvär. Jag föredrar att på en gång ta upp konflikten d.v.s de åsikter som vi har olika. Det är bara att uppge hur du upplever det jag uttrycker här och hur det får dig att känna dig. T,ex du anser att jag skriver trams och ger mig därför benämningen Fiskmås, du undanhåller däremot anledningen till varför du upplever min text som trams. Därför kan jag aldrig ändra mitt sätt eftersom att du går inte till orsaken och jag får aldrig någon förståelse över hur du tolkar mej.

Om du kallar mig för Fiskmås så ger du mig inte en chans att förändra mig till det bättre. Utan jag vill ju självklart leva upp till din nya roll som Du givit mej och då är det endast du som får ta emot skiten som släpps ibland.
"Den som gräven en grop åt andra faller oftast själv där i". Citat från en dassbok.

Jocke jag använder Redax ibland då du inte verkar vara kontaktbar för direktkontakt.

Lägg av med sådana här meninglösa provocerande utläggningar Elin! Gör inte din närvaro här tveksammare än vad den redan är.

Logga in för att svara
#79387 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Redax skrev:
Elin_nybörjaren skrev:

Lägg av med sådana här meninglösa provocerande utläggningar Elin! Gör inte din närvaro här tveksammare än vad den redan är.

Redax anser du att min åsikt är meningslös om hur min och Jockes kommuniktion bör gå till?
Är det provocerande att berätta sanningen att Jocke benämner mig som Fiskmås och jag undrar varför? Min närvaro är som den är här, tveksam kan vara en bra sammanfattning och jag vill alltid veta orsaken till fenomen även din orsak till hur du kan tycka att mitt inlägg var provocerande. Jag hoppas du inte är konflikträdd.

Logga in för att svara
#79388 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Han vill inte ha någon dialog med dig. Acceptera det istället för att hålla på och älta det i forumet. Rädsla för konflikter har ingenting med saken att göra. I det här fallet tror jag snarare att han inte tycker det är värt att ens diskutera saken med dig. Du är som du är och han gillar det inte.

Ändrat av Redax
Logga in för att svara
#79390 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Redax skrev:
Han vill inte ha någon dialog med dig. Acceptera det istället för att hålla på och älta det i forumet. Rädsla för konflikter har ingenting med saken att göra. I det här fallet tror jag snarare att han inte tycker det är värt att ens diskutera saken med dig. Du är som du är och han gillar det inte.
Redax tror du endast detta om Jocke eller försöker du medla mellan oss?

Om man aldrig testar att diskutera med mej så kan man aldrig få reda på hur resultatet blir. Jag accepterar att Jocke är som han är men accepterar inte alltid hans handlingar mot mej och då uttrycker jag det i hans gästbok eller i forumet om det passar eftersom att jag tycker det är viktigt för mej att berätta det.

Logga in för att svara
#79391 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Ja, hans handlingar mot dig ska du självklart inte acceptera. Han går långt över gränsen över vad som är acceptabelt. Men förvänta dig inte att han ska ändra sin åsikt om dig genom att försöka diskutera det här i forumet eller i hans gästbok. Som jag förstått det, gör det bara saken värre.

Logga in för att svara
#79399 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jag förväntar mej inte att han ska ändra sin åsikt mot mej utan det enda var att jag ville få en förståelse till hans orsak till hans åsikt. Jag kan inte hålla på och gissa vad folk ogillar utan då frågar jag och om de inte vill svara så kan de inte heller se någon förändring från min sida när de inte uppger vad de ser.

Nej värre blir det inte inte med en diskution, inte för mej i alla fall kanske möjligen för Jocke och det accepterar jag att han nu har insett. Det krävs förändring av båda parter i en diskution för att den ska lösas.

Ändrat av Elin_nybörjaren
Logga in för att svara
#79402 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Okej Elin... Jag ska försöka förklara för dig vad som är problemet.
Vad folk stör sig på är att du hänger här inne, men du surfar inte. Du vill vara med i surfrelaterade diskussioner, när du i själva verket inte ens vet hur det känns att stå på en bräda i vattnet. Detta stör folk, att du, som inte ens är en surfare, hänger här inne och snackar, snackar, snackar... Detta är ett SURFFORUM och om man bara vill snacka om allt vitt och brett finns det ju massor av andra forum. Sen om du envisas med att kalla dina inlägg surfrealterade så är det ändå inte många som uppskattar dessa inlägg eftersom du inte kan veta vad du talar om.
Ditt nyårslöfte var att inte bidra med några inlägg utan bara blogga på din sida. Remember that? Sen blir det bara kul om du får komma ut på brädan snart, det unnar jag dig verkligen. Då kan du återkomma och inte minst jag kommer vara väldigt nyfiken på hur du upplevde ditt första surf.
Amen.

Logga in för att svara
#79403 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Håller med Liinus här. Det är väl ingen som vill Elin nåt direkt illa. Men håller man på och konstant spammar ner forumet samt folks gästböcker med ett konstant flöde av jag vet inte vad så blir ju folk till slut irriterade. Detta är ett surfforum, vill du diskutera saker runt surfing så är det ju bra. Gör då det och låt bli det övriga surret tack. Jag önskar för övrigt Elin en trevlig framtid som surfare om det nu blir av. Blir det ingen ändring så föreslår jag att forumansvarig låter yxan gå. Det kanske låter grymt men man kan inte låta en spammare sänka ett helt forum. Intolerans måste till slut bemötas med intolerans om inget annat hjälper.

Logga in för att svara
#79404 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Liinus skrev:
Vad folk stör sig på är att du hänger här inne, men du surfar inte. Du vill vara med i surfrelaterade diskussioner, när du i själva verket inte ens vet hur det känns att stå på en bräda i vattnet. Detta stör folk, att du, som inte ens är en surfare, hänger här inne och snackar, snackar, snackar... Detta är ett SURFFORUM och om man bara vill snacka om allt vitt och brett finns det ju massor av andra forum. Sen om du envisas med att kalla dina inlägg surfrealterade så är det ändå inte många som uppskattar dessa inlägg eftersom du inte kan veta vad du talar om.
Ditt nyårslöfte var att inte bidra med några inlägg utan bara blogga på din sida. Remember that? Sen blir det bara kul om du får komma ut på brädan snart, det unnar jag dig verkligen. Då kan du återkomma och inte minst jag kommer vara väldigt nyfiken på hur du upplevde ditt första surf.
Amen.

Okej tack för att åtminstånde du Liinus väljer att ge en orsak till varför folk stör sej på mina textremsor, det uppskattar jag att du berättar. De som stör sig borde ge förslag till Redax att han ska ändra i sina forumregler att det krävs att alla har testat på surfing för att få vara kvar här. En månad har alla på sej att ta tag i det sen blir de spärrade. Men nu finns det inga såna regler så därför är jag kvar här.

Det finns som sagt plats för alla andra som kallar sej för surfare att engagera sej på forumet och på andra ställen. Bara för att jag skriver text och frågar sånt som jag vill veta så betyder det inte att alla andra behöver minska sin aktivitet. Forumet rymmer många olika medlemmars texter. Detta år är det många nya och gamla medlemmar här som har bidragit med sin aktivitet att dela sina surfupplevelser och det tycker jag om. Det är bara att fler surfare här tar tag i sin aktivitet och börjar att dela med sig av sina äkta surf/skäjtrelaterade ämnen/upplevelser. Jag tyckte t,ex att Maiorana hade skapat en intressant forumtråd och ville uppmärksamma detta genom min närvaro. Hur kan det vara fel även om jag inte är en surfare som du att tycka att en sån tråd är intressant och spännande? Bör jag vara en passiv åskådare och inte bry mig?

Logga in för att svara
#79406 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Måste bara fråga Elin hur orkar du vara kvar? känner du dig speciellt välkommen och blir du trevligt bemött? hade jag varit i din sits hade jag packat ihop och dragit för längesen. Prova flashback där finns det så mycket att välja på att du har att göra flera dagar!

En undran hur gammal är du?

Logga in för att svara
#79408 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Tyreso_soulsurfer skrev:
Måste bara fråga Elin hur orkar du vara kvar? känner du dig speciellt välkommen och blir du trevligt bemött? hade jag varit i din sits hade jag packat ihop och dragit för längesen. Prova flashback där finns det så mycket att välja på att du har att göra flera dagar!

En undran hur gammal är du?

Ja jag blir trevligt bemött av dem som är trevliga t,ex Liinus är trevlig just för att hon är ärlig och vågar uttrycka sina åsikter likaså Sverre är en sån person som går att diskutera med. Sen tycker jag inte alltid lika med dessa personer och då är det även okej och som det ska vara för jag tycker om oliktänkande.

Jag är tillräcklig gammal för att välkomna mej själv här samt att ta emot kritik. Tack för ditt förslag om Flashback jag ska kolla om det står något vettigt där om vågsurfing.

Ändrat av Elin_nybörjaren
Logga in för att svara
#79409 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Elin_nybörjaren skrev:
Liinus skrev:
Amen.

Okej tack för att åtminstånde du Liinus väljer att ge en orsak till varför folk stör sej på mina textremsor, det uppskattar jag att du berättar. De som stör sig borde ge förslag till Redax att han ska ändra i sina forumregler att det krävs att alla har testat på surfing för att få vara kvar här. En månad har alla på sej att ta tag i det sen blir de spärrade. Men nu finns det inga såna regler så därför är jag kvar här.

Det finns som sagt plats för alla andra som kallar sej för surfare att engagera sej på forumet och på andra ställen. Bara för att jag skriver text och frågar sånt som jag vill veta så betyder det inte att alla andra behöver minska sin aktivitet. Forumet rymmer många olika medlemmars texter. Detta år är det många nya och gamla medlemmar här som har bidragit med sin aktivitet att dela sina surfupplevelser och det tycker jag om. Det är bara att fler surfare här tar tag i sin aktivitet och börjar att dela med sig av sina äkta surf/skäjtrelaterade ämnen/upplevelser. Jag tyckte t,ex att Maiorana hade skapat en intressant forumtråd och ville uppmärksamma detta genom min närvaro. Hur kan det vara fel även om jag inte är en surfare som du att tycka att en sån tråd är intressant och spännande? Bör jag vara en passiv åskådare och inte bry mig?

Jomen Elin du är ju ett unikum på ont och gott kanske. Vill du sitta och spamma loss så har du ju ditt lilla bloggkonto. Eller? Vad är problemet? Vill du ha uppmärksamhet så föreslår jag att du streakar genom stan du bor i eller nåt liknande. Det finns ju som sagt en ofantlig mängd forum för annat skitsnack. Spammare förstör forum genom att göra dom seglästa och fulla av oväsentligheter.

Logga in för att svara
#79410 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

I can't see what the big problem is here guys...???
If someone writes something stupid and keeps doing it..just don't bother to comment back or write anything to them at all..!!!
problem solved...
it's piss easy..

Logga in för att svara
#79414 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Jag tycker Elin har rätt till att vara här. Definitivt. No questions, jag gillar inte censoring alls.

Men, hon betyr sig lite som en ouppfostrad unge som avbryter när dem vuxnar talar. Fine om du är en tolerant vuxen person, inte så kul om du är som mig som tycker erfarenhet borde respekteras mer.

Enkelt fix, ignore funktion

Logga in för att svara
#79417 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Enough is enough.
Someone with stoke of -225 should be banned from the site.

Logga in för att svara
#79418 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Detta är Jockes tråd och han skapade den för att han tyckte det var onödigt att censur kring en hel forumtråd förekom endast för att den trådens innehåll stred mot reglerna. Jag uppmanade Redax att ta bort tråden och den togs bort.

Eftersom att orsaken till Jockes agerande är min närvaro här så valde jag att påverka inläggsflödet i denna tråd skapad av Jocke. Det är bra att några få har uttryckt sina kommentarer här.

Logga in för att svara
#79419 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 1

Soulshine
graphgraph

Flashback är Forumet för dig Elin. Där kommer du finna likasinnade som är lika informationstörstande och frågvisa som du. Finns det inget surfrelaterat ämne där är det bara att skapa en tråd så kommer den strax fyllas.

Lycka till på Flashback Elin!

Logga in för att svara
#79422 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Och, anledningen till att Elin tryckte på skvaller knappen, va att jag publicerade 3st inlägg från min Gästbok som Elin skrivit,,,,Jag, visste inte att, när hon skrivit sin dynga, ock dumpat av den på min Gästbok. Så fick jag INTE dela med mig, av alla dom sjukaste av alla sjuka inlägg. Tänkte vi skulle ha en BOS tävling om sjukaste Gästboks inlägget från Elin nybörjare. Redax censurerade tråden ,,,

Logga in för att svara
#79424 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Soulshine skrev:
Flashback är Forumet för dig Elin. Där kommer du finna likasinnade som är lika informationstörstande och frågvisa som du. Finns det inget surfrelaterat ämne där är det bara att skapa en tråd så kommer den strax fyllas.

Lycka till på Flashback Elin!

Ja ett loginnamn har jag redan där så jag får leta reda på det och börja fråga en massa. Men först söker jag ju självklart på ämnet och kollar om det finns någon annan som frågat samma intressanta sak. Onödigt med upprepning tycker jag. Jag har redan kollat vad det står om vågsurfing. I en av trådarna hänvisas dock att personen som ställt den surfrelateradefrågan ska besöka surfsverige.se och där ställa frågan igen men det är ju onödig omväg att gå bättre att på direkten hänvisa till google.com

Du Soulshine på Flashbacks censureras nästan ingenting så där är platsen även för Jocke.

Tack för att du gav mig lyckan hur som helst, den ska jag förvara väl!

Logga in för att svara
#79434 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 10

Whale
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Onödigt med upprepning tycker jag.

Trodde inte att du förstod ironi.

Logga in för att svara
#79442 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Först.... Jocke for President!!! BOS är ute på turné och här ligger man och fyllnar till inför åter en tidig morgon med vågor. Jävla vindronk som blåser och tvingar upp en ur ens dvala. I morse fick jag surfa med en jävla tatuering som Miche drog på mig när jag var avdäckad med en 2 decimeter stor panter som jag först trodde var riktig (och funderade på om lakanet skulle hålla om jag hängde mig i fläkten). Elin, håll ditt jävla LÖFTE!!!!!! Du skulle inte skriva på trådarna detta år SKREV DU!!!!!!!! Inläggen du gör är så sjukt provocerande mot Jocke på denna tråd att jag är på vippen att utfärda en BOS-Jihad. Men eftersom det var du som var Aisha som fick mig bannad från sidan pga låtsasupprördhet skiter jag i det. Nu har du varit här ett jävla år, det Liiinus skrev tidigare har jag förklarat 1000 gånger tidigare för dig. Fatta snart. Ut i vågorna eller finn en annan jävla sida. Men du är så sjukt bakom att du ändå inte fattar. Ifs så hade ju inte den här underhållande tråden funnits om du inte var en sådan nagel i ögat på varenda kotte här inne. Nä, dags att lugna sig, surf i morgon och Miche och CLS sitter och väntar på att jag ska ta en drink med dem på balkongen. Simma lugnt...

BOS for LIFE SUCKERS!!!!!!!

Logga in för att svara
#79443 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Liinus skrev:
Amen.

Så här jävla lost blir man när man läser din skit

Logga in för att svara
#79456 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

adamski skrev:
BOS är ute på turné och här ligger man och fyllnar till inför åter en tidig morgon med vågor. Jävla vindronk som blåser och tvingar upp en ur ens dvala. I morse fick jag surfa med en jävla tatuering som Miche drog på mig när jag var avdäckad med en 2 decimeter stor panter som jag först trodde var riktig (och funderade på om lakanet skulle hålla om jag hängde mig i fläkten).
Bra att du får vågor.
adamski skrev:
Först.... Jocke for President!!! Inläggen du gör är så sjukt provocerande mot Jocke på denna tråd att jag är på vippen att utfärda en BOS-Jihad.

Inläggen uppfattas inte som provocerande av Jocke om han kan stå för sina handlingar samt sina åsikter om mej och detta visar att han inte kan det hela vägen. Och om han ska vara en president för BOS så bör han kunna göra det och själv beskriva hur min närvaro förhindrar hans närvaro på denna sida. Du Adamski har sagt din version och dess orsak och det är mycket bra av dej, så du bör bli presidenten av BOS istället för Jocke.

Logga in för att svara
#79477 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Du, Elin du ger dig inte,,,Du, vill allt ha sista ordet,,,,Och, den lilla prommille av gentleman som finns kvar av mig, ska låta dig få det sista ordet också,,,,
Ps. Detta är "förmodligen" mitt tredje sista inlägg,,,

Logga in för att svara
#79480 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Elin_nybörjaren skrev:
adamski skrev:
BOS är ute på turné och här ligger man och fyllnar till inför åter en tidig morgon med vågor. Jävla vindronk som blåser och tvingar upp en ur ens dvala. I morse fick jag surfa med en jävla tatuering som Miche drog på mig när jag var avdäckad med en 2 decimeter stor panter som jag först trodde var riktig (och funderade på om lakanet skulle hålla om jag hängde mig i fläkten).
Bra att du får vågor.
adamski skrev:

Först.... Jocke for President!!! Inläggen du gör är så sjukt provocerande mot Jocke på denna tråd att jag är på vippen att utfärda en BOS-Jihad.

Inläggen uppfattas inte som provocerande av Jocke om han kan stå för sina handlingar samt sina åsikter om mej och detta visar att han inte kan det hela vägen. Och om han ska vara en president för BOS så bör han kunna göra det och själv beskriva hur min närvaro förhindrar hans närvaro på denna sida. Du Adamski har sagt din version och dess orsak och det är mycket bra av dej, så du bör bli presidenten av BOS istället för Jocke.

Elin...Du har snart nått absoluta nollpunkten -273 är det nåt slag självmål?

Logga in för att svara
#79482 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

jag måste säga att jag samtidigt impas av att Elin är så duktigt på att inte ta åt sig, dessutom så svarar hon artigt.

Men Elin, om du verkligen är snäll så skulle du kanske prata/skriva mindre, lyssna läsa mer, jag tror det hade gynnat dig både surf-mässigt och samtidigt socialt!

Logga in för att svara
#79484 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

jocke skrev:
Du, Elin du ger dig inte,,,Du, vill allt ha sista ordet,,,,Och, den lilla prommille av gentleman som finns kvar av mig, ska låta dig få det sista ordet också,,,,
Ps. Detta är "förmodligen" mitt tredje sista inlägg,,,

Tack för sista ordet. Catch my Disease

Ja jag kan lyssna mer förutsatt att ni inte håller på att skapa trådar som heter något med Elin_nybörjaren i rubriken, skriv mer om surfing utan att blanda in min närvaro här.

Logga in för att svara
#79486 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#79488 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

kan vi inte alla bara vara överens?

Logga in för att svara
#79489 Svar: He e fördjävligt,,, 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

eller ordna någon slags offentlig utfrågning?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!