Facebook data

1
Litet men otroligt kul dag
#79019 Litet men otroligt kul dag 15 år, 3 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Lägger upp lite bilder på en liten men otroligt skön dag. Vi surfade i typ 2 timmar, kom hem och på kvällen körde vi S.K.A.T.E med den lokala befolkningen. Gratis rom bjöds på i baren och sen utgång i Cabarete.

Logga in för att svara
#79023 Svar: Litet men otroligt kul dag 15 år, 3 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Har ni varit på Samana halvön än?

Kul att ni hade kul.

Logga in för att svara
#79024 Svar: Litet men otroligt kul dag 15 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Är det där från Encuentro??

Logga in för att svara
#79031 Svar: Litet men otroligt kul dag 15 år, 3 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Skulle haft med mig kameran i morse. Fy fan vilka vågor! Miche låg bakis i sängen men jag skulle promt ge mig ut, kul med stora vågor. På en höft kanske dubbelgubbe, tyckte att det var konstigt att så få var ute bara. Det skulle visa sig att kraften i de vågorna inte är att leka med när det blir lite större. Fick ett jävla monster över mig när jag precis trodde att jag kommit utanför brytet. Som att ha 5 gorillor som sliter i varenda lem. Sen upp livrädd och så får jag ett monster till i huvudet. Tur att jag duckdivade så brädan höll i alla fall (förutom vid den andra vågen som slet av en fena, omöjligt att hålla tag i brädan)Kan säga att jag paddlade in fortare en kvickt sen... Typiskt mig att ge mig på saker jag inte har skills nog för. Jag är trots allt en medioker surfare. Har verkligen börjat gilla Cabarete skarpt, fastän det finns bättre surf på andra ställen på jorden. Råclean skejtfest igår på hotellet tex, där de har en ramp. Skönt att träffa skejtfolk igen där alla behandlar varandra med respekt och där man bara möts av leenden. Just det ja, bilden och det galna surfet idag var på Encuentro.

Peace and love. BOS for Life

Logga in för att svara
#79033 Svar: Litet men otroligt kul dag 15 år, 3 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Hmmm. Bara jag som funderade lite på det här?

Kamera med - små vågor. Ingen kamera med - stoooooooooooooora vågor. Det eviga "You should've been here yesterday, mate"-fenomenet.

Logga in för att svara
#79047 Svar: Litet men otroligt kul dag 15 år, 3 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

(Adam skriver)

Här är bildbevis och det här var inte en av dom största.

magicseaweed.com/view-user-report.php?id=30035

Logga in för att svara
#79048 Svar: Litet men otroligt kul dag 15 år, 3 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

(Adam) Bilden var tydligen från en annan strand men swellet på 8 fot träffade ju Encuentro också, tyckte att vågen på bilden såg lite klen ut, hehe. Borde väl dyka upp fler bilder annarstädes för såg många som stod och fotade. Några som tog feta tuber och så... Nä nu ska jag sluta försöka övertyga fru Annika mer... försökte bara dela med mig av en erfarenhet Peace and Love

Logga in för att svara
#79081 Svar: Litet men otroligt kul dag 15 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

My God! Stooort!

Hur går det med de där stickiga typerna som finns på botten där på revet? Trampat på någon än?

Ändrat av Liinus
Logga in för att svara
#79111 Svar: Litet men otroligt kul dag 15 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Har ni ÄTIT nån liten borreborre sjöborre än rå på ris i sushi?

Logga in för att svara
#79131 Svar: Litet men otroligt kul dag 15 år, 3 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Vi äter och äter, maten är supergod. Nej, jag har inte trampat på någon sjöborre än ( peppar peppar, ta på Adams huvud ).. och inte ätit heller Varför sjöborre, när dom lever i havet?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!