Facebook data

1
Secret spot in Bohuslan
#78833 Secret spot in Bohuslan 15 år, 3 månader sen Stoke: 8

Craig
graphgraph

Ha ha ha ha ha aha aha aha Got ya!

Logga in för att svara
#78834 Svar: Secret spot in Bohuslan 15 år, 3 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

det blir nog minus i stoke för den där...

Logga in för att svara
#78838 Svar: Secret spot in Bohuslan 15 år, 3 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Grottan heter ett secret spot där i trakterna. Och det är bara jag som vet vart det är samt vet kopplingen till namnet eftersom att det är jag som kommit på namnet och platsen är juh hemligt.

Om mer än en person vet om något hemligt ställe så är det ju inte längre hemligt. Så vad är egentligen vitsen med att ens kalla surfställen för secret spots om samma namn används av flera surfare just av anledningen för att surfare inbördes ska veta vad de menar? Är det för att det är coolt att benämna surfställen som secret spots?

Näe hemligt är det endast när varje surfare kommer på ett eget namn till varje secret surfspot och så fort jag avslöjar min benämning är den inte längre hemlig.

Om du Craig hade avslöjat nåt secret spot så hade du blivit avstängd från sidan.

Ändrat av Elin_nybörjaren
Logga in för att svara
#78857 Svar: Secret spot in Bohuslan 15 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
G
Om mer än en person vet om något hemligt ställe så är det ju inte längre hemligt. Så vad är egentligen vitsen med att ens kalla surfställen för secret spots om samma namn används av flera surfare just av anledningen för att surfare inbördes ska veta vad de menar? Är det för att det är coolt att benämna surfställen som secret spots?

??????

Jag trodde man kunde dela hemligheter, since when does 'secret' betyder att bara en person känner till det?

Om jag ville berätta en hemlighet till min när och kära, så är det fortfarande en hemlighet till resten av världen....är det inte så?

Logga in för att svara
#78860 Svar: Secret spot in Bohuslan 15 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jo så är det.
SharkBoy har rätt som alltid.

in the name of BOS

Logga in för att svara
#78863 Svar: Secret spot in Bohuslan 15 år, 3 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

SharkBoy skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
G

??????

Jag trodde man kunde dela hemligheter, since when does 'secret' betyder att bara en person känner till det?

Om jag ville berätta en hemlighet till min när och kära, så är det fortfarande en hemlighet till resten av världen....är det inte så?

Så är det enligt dig SharkBoy men inte enligt mig. Trevligt att få reda på din syn.

Logga in för att svara
#78871 Svar: Secret spot in Bohuslan 15 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

a secret can be shared, it won't be a secret anymore to whom it's shared with but it's still a secret to those who it isn't

but there is no point in being logical with you now is there?

Logga in för att svara
#78877 Svar: Secret spot in Bohuslan 15 år, 3 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

SharkBoy skrev:
a secret can be shared, it won't be a secret anymore to whom it's shared with but it's still a secret to those who it isn't

but there is no point in being logical with you now is there?

Jo självklart är det en vits att vara logisk mot mig.
Ja din logik kan även jag förstå:
Även de mest kända surfspotsen är ju hemliga för de som inte vet att dessa platser är surfbara med surfbrädor, de ser bara platsen som att där går det visst vågor men kan aldrig koppla det till surfing, de går även endast efter de namnen som står på kartan.

En sak jag har tänkt på är det alltid strandremsan/ orten som kallas som surfspot eller kan det även vara den enskilda vågen?

Ändrat av Elin_nybörjaren
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!