Facebook data

1
Surfing Morocco - 1 week in 10 minutes
#78566 Surfing Morocco - 1 week in 10 minutes 15 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Logga in för att svara
#78567 Svar: Surfing Morocco - 1 week in 10 minutes 15 år, 3 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Redax har du skippat att spara de kommentarer som fanns till detta klipp sen förut?

Jag hittade ett äldre filmklipp.
Jag såg att det var många vågor i klippet.
Platsen var där många surfare befinner sig nu.

Frågan är om någon surfare som är där nu har planer på att dela med sig av sin surfglädje till oss som inte är där. Jag skulle uppskatta åtminstone en artikel i eran blog som finns på eran surfprofil om något som handlar om ert surfiga liv i Marocko.

Om ni har den tiden att läsa detta så har ni även tid att dela med er av ert positiva stoke. Jag är nämligen en stor istapp förnärvarande och behöver tinas upp lite.

Tack på förhand!

Logga in för att svara
#78573 Svar: Surfing Morocco - 1 week in 10 minutes 15 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Do it yourself

Logga in för att svara
#78580 Svar: Surfing Morocco - 1 week in 10 minutes 15 år, 3 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Andiss skrev:
Do it yourself

Ja det var ett sånt där typiskt svar från dig Andiss.

För att föregå med gott exempel har jag nu visat hur en blogartikel om Marocko kan gå till precis som Andiss efterfrågade. Men som sagt så är jag ju inte där och vill mer än gärna ta del av de tankar som surfarna har eller haft när de varit/är där.

Jag fortsätter att vänta..

Ändrat av Elin_nybörjaren
Logga in för att svara
#78583 Svar: Surfing Morocco - 1 week in 10 minutes 15 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

A bluu bluu blaaa blaaa bluu bluua bllaaahhaaa blaha bla blabbbaaa bluubbb i blaaddddaaaaa

Logga in för att svara
#78591 Svar: Surfing Morocco - 1 week in 10 minutes 15 år, 3 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Andiss skrev:
A bluu bluu blaaa blaaa bluu bluua bllaaahhaaa blaha bla blabbbaaa bluubbb i blaaddddaaaaa

Andiss du visar nu upp en sida som är rätt så vanligt förekommande från dig. Du försöker sno och förskingra läsarnas tankar genom att komma med videoklipp som inte alls har något och göra med de surfarna som är i Marocko och surfar. Efter en lång tids vistelse här med dig Andiss så förstår jag att du känner dig lite utanför och ledsen nu när jag riktar all uppmärksamhet åt Marocko hållet. Även du vill ju visa upp din surfiga personlighet genom lite reflektioner. Men var inte ledsen för även du kan få blogga lite om din surfing på Irland. Där får du reflektera om din surfing och ha alla möjliga kopplingar till din text.

Jag fortsätter att vänta på fler blogartiklar från Marocko.

Ändrat av Elin_nybörjaren
Logga in för att svara
#78625 Svar: Surfing Morocco - 1 week in 10 minutes 15 år, 3 månader sen Stoke: -1

Blindmoose
graphgraph

Wild in the streets...
Får damma av Thrashin VHS'n som ligger i en låda någonstans, fantastisk film, fantastisk låt!

Logga in för att svara
#78639 Svar: Surfing Morocco - 1 week in 10 minutes 15 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

basta 80 tals filmerna
Trashin

North Shore

Warriors

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!