Facebook data

1
Flyg till Lanzarote
#78558 Flyg till Lanzarote 15 år, 3 månader sen Stoke: 2

surfchica
graphgraph

Tröttnat på att frysa och tänker dra till Lanza en vecka, så snart som möjligt. Men det känns omöjligt att hitta billiga flyg. Det billigaste jag hittat är Fritidsresors Endast Flyg dryga 2 000:-. Ryanair känns krångligt och blir nästan lika dyrt fram och tillbaka.

Har skannat igenom gamla inlägg, men hittar inget om flyg (bara surfcamps). Så jag undrar hur ni andra åker till Lanzarote???
Jag åker från Stockholm

Ändrat av surfchica
Logga in för att svara
#78560 Svar: Flyg till Lanzarote 15 år, 3 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

2000 är ok pris för flyg. Billigaste sistaminuten priserna brukar följa hög och lågsäsong i katalogerna på ett ungefär är min erfarenhet

Logga in för att svara
#78578 Svar: Flyg till Lanzarote 15 år, 3 månader sen Stoke: 0

Kesse
graphgraph

Kom precis hem från en vecka på Lanzarote och Famara beach.
2000:- är ett riktigt bra pris för flyget dit. Snackade med Matt på surfskolan där och vad jag förstod så är charter billigare till Lanzarote än att fixa boende själv på ön och köpa flygstol.

Logga in för att svara
#78610 Svar: Flyg till Lanzarote 15 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Jag har vart o surfat lanza 2 ggr och både gångerna har jag kört sista minuten med charterstol för runt 1500kr och sen fixat boende av Pedro Urrestahazau stavning? Han har Famara surfshop och fått grymt billigt och bra boende i både lägenheter i byhålan samt bungalowsen vid stranden en bit bort vid stranden riktigt grymt om man är flera och grymt bra standard!!

Rekommenderar Playa Orzola i nordöst kan vara lite griniga locals om man kommer ett gäng men som vanligt visa respekt och var trevlig så är det inga problem.

Andreas

Logga in för att svara
#78612 Svar: Flyg till Lanzarote 15 år, 3 månader sen Stoke: 0

Kesse
graphgraph

Bra tips. Ska kolla med dem om boende nästa gång jag drar ner. Funderar på en till två månader där inklusive en tripp över till Fuerte.

Logga in för att svara
#78626 Svar: Flyg till Lanzarote 15 år, 3 månader sen Stoke: 2

surfchica
graphgraph

Tack för alla bra tips!
Ska boka en flygstol, då ra. Just nu är den billigaste 2698:- Vet inte om jag ska ha is i magen och vänta lite till och se om de går ner mer....
Tar med mig alla bra tips på boende. Tror nog att jag/vi bokar någon bungalow.

Logga in för att svara
#78647 Svar: Flyg till Lanzarote 15 år, 3 månader sen Stoke: 3

ånga rot
graphgraph

Vad är en bungalow? Har hört ordet i olika sammanhang men aldrig funderat på det. Byggdes det inte bungalows på saltkråkan, eller hur var det med det? Har surfat många länder men aldrig stött på nån bungalow ännu, är mycket nyfiken, snälla bringa klarhet i detta!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!