Ok perka!
Vad vill du veta?
jag skriver en liten sammnfattning här.
I April så rekommenderar jag södra Kalifornien och då San Diego, Oceanside, Carlsbad, San Clamente, Newport.
Detta mestadels pga av att du har mycket bättre surf i södra delan av californien har bäst surf (consistent) suf på sommarn medans norra har det på vintern.
ang våtdräkt så klarar du dig lätt med en bra 2mm (är vad jag kör på vår och höst) kostar ca 300 dollar för en bra.
Hyrbrädor finns i princip över allt.
Du måste hyra bil tyvärr så finns det inget alternativ till bil som transportmedel i kalifornien och har du familj så skulle inte jag ta risken och sitta med langare och gangsters på de få bussar som finns.
Du kommer inte heller få någon vidare surf om du inte har bil eftersom de surfbreak som har någon klass ligger utnaför städerna.
Hostelet som Pita rekommenderade är nog kanske inte vad man söker med barnfamilj bode själv där i 2 månader. (mycket grönt) fest 8 dar i veckan, beerkeg!, sjukt slitet. dock är du mellan 18 - 30 är det ett kanonställe! (och singel)
Det heter för överigt banana bungalow
Skulle isf rekommendera att bo på olika motel kostar 70-100 dollar natten för ett dubbelrum och om ni är några stycken är det helt klart ett privärt alternativ. typ motel 6, best wester, holiday inn express, best value motel, osv
Skicka ett pm vid frågor ha det så trevligt så kanske vi ses i SD i april
yieeeeew!!!!