Facebook data

1
Lite surfporr från NZ.
#78291 Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Var tre veckor på NZ över jul och nyår och lyckades få in lite bra surfdagar. Har massor av bilder och tänkte bjuda på ett par för att liva upp i vinter mörkret.

NZ har så sjukt mycket vågor, alltid swell och inte mycket crowds att snacka om, mitt ultimata surfresmål utan tvekan.

Raglan

Ändrat av Jakob
Logga in för att svara
#78292 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Sen ett par från Taranaki. Vilket J*vla ställe!! Första bilden är Från Kumeras Patch, galet lång vänster, surfade själv 2h sen fick jag haj noja och blev tvungen att gå upp. Körde sedan för att leta efter vågor där någon surfade....hur ofta händer att man letar crowds?

Hittade vad som visas på de två sista bilderna.

Kumeras, svårt att se hur stort det är, taget långt bortifrån. Circa 1.5 gubbe.

Rocky Lefts

Sist men inte minst lite solnedgångs tuber....

Ändrat av Jakob
Logga in för att svara
#78296 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 1

Rille
graphgraph

Ser schysst ut

Logga in för att svara
#78298 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Fyfan vilka grymma bilder Jakob!! NZ är ett otroligt ställe! Du ska få en extra stoke för att du på egen hand klurat ut hur man laddar upp fler bilder i ett inlägg.

Ändrat av Redax
Logga in för att svara
#78299 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 1

JLeft
graphgraph

Ser riktigt fint ut!!

Logga in för att svara
#78300 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Redax skrev:
Fyfan vilka grymma bilder Jakob!! NZ är ett otroligt ställe! Du ska få en extra stoke för att du på egen hand klurat ut hur man laddar upp fler bilder i ett inlägg.

Man tackar! NZ är grymt, får se hur långtid det tar innan man packar ihop och flyttar dit....
Och appropå så tog det bara en Masters degree i IT för att lyckas lista ut hur man gör med flera bilder i ett inlägg

Ändrat av Jakob
Logga in för att svara
#78304 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 0

daniel.t
graphgraph

Den där sista bilden e ruggigt vacker. Måste ha varit sjukt bra

Logga in för att svara
#78306 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

wow...det är länge sedan dags för mig att kolla NZ, tack för bilderna Jakob....och snygg hack!

Logga in för att svara
#78309 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

NZ verkar galet vackert o bra... Har som plan att flytta dit nästa år med damen.. Kollat upp lite tomter o småhus runt Taranaki området till väldigt bra priser precis vid surfet! Vi får se vad som händer.. Hatar att planera men men...

Logga in för att svara
#78352 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Nääää bilder från Nya Zeeland är det sista jag vill se just nu!!! Jag spenderade fyra år i Dunedin och jag längtar tillbaaaaka!! Besökte du sydön? Lite kallare, lite bättre .

Logga in för att svara
#78361 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 0

almostenough
graphgraph

Swingkid skrev:
NZ verkar galet vackert o bra... Har som plan att flytta dit nästa år med damen.. Kollat upp lite tomter o småhus runt Taranaki området till väldigt bra priser precis vid surfet! Vi får se vad som händer.. Hatar att planera men men...

NZ o Taranaki är absolut underbart vackert, trevliga locals och har grymt mkt fina vågor med stor swellfönster, nästan alltid något ställe som funkar. Lycka till med flytten...

Logga in för att svara
#78367 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Hea skrev:
Nääää bilder från Nya Zeeland är det sista jag vill se just nu!!! Jag spenderade fyra år i Dunedin och jag längtar tillbaaaaka!! Besökte du sydön? Lite kallare, lite bättre .

Inte denna gången, men det var fjärde för mig på NZ så jag har varit söder över förr. Hade 3 månader där sist, tycker lätt att området runt Duniden är grymt, Murdering och framför allt Karitane sandbar, som Kirra fast kallt och utan folk...

Logga in för att svara
#78380 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

jätte fina bilder... ska man dra o plugga i NZ istället för Cali???
stoke för dom där man!

Logga in för att svara
#78420 Svar: Lite surfporr från NZ. 15 år, 3 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Swingkid skrev:
Gillar verkligen NZ också, vad är bra priser skulle vara intressant o veta!? Är själv lite nyfiken på planer åt det hållet även om planerna än bara är planer och långt ifrån nåt säkert...
Fina bilder!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!