Facebook data

1
Decemberdonationer
#78007 Decemberdonationer 15 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Kommentarer till Decemberdonationer

Logga in för att svara
#78008 Svar: Decemberdonationer 15 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jo, jag vill personligen tacka er donatörer.
Det är ju indirekt en donation som går rätt ner i Gudfaderns fickor, eftersom jag genom BOS verkar här i så hög grad att jag och surfsverige är
som ...
ja just det...
som
lång och lerhalm

Logga in för att svara
#78025 Svar: Decemberdonationer 15 år, 3 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

money well spent!
*kräks* (hittade inte smileyn som kräks)

Logga in för att svara
#78165 Svar: Decemberdonationer 15 år, 3 månader sen Stoke: 9

einar
graphgraph
Donerat Brons

rackarn skrev:
money well spent!
*kräks* (hittade inte smileyn som kräks)

Ja, faktiskt! Tycker en hunka är ett billigt sätt att visa uppskattning för allt Petters arbete genom åren.

Undrar lite vad du försöker säga, du har ju trots allt hängt här själv i minst fyra år och postat spydiga och meningslösa inlägg. Om du inte uppskattar sidan, vem fan söker du?

Logga in för att svara
#78174 Svar: Decemberdonationer 15 år, 3 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

min åsikt är att sidans syfte och funktion mättades för ett bra tag sedan. fundera på vad det är du sponsrar!

Logga in för att svara
#78176 Svar: Decemberdonationer 15 år, 3 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

JAg tycker du ska fundera på alternativen till en sån här sida istället och sen kanske fundera på att sponsra.

Logga in för att svara
#78183 Svar: Decemberdonationer 15 år, 3 månader sen Stoke: 9

einar
graphgraph
Donerat Brons

rackarn skrev:
min åsikt är att sidans syfte och funktion mättades för ett bra tag sedan. fundera på vad det är du sponsrar!

Det var ju typiskt att man inte googlat ämnet ordentligt innan post. Då hade jag kanske hittat din fina graf som så pedagogiskt visar den direkta relationen mellan medlemmar och nyttomax. Jag hade dock svårt att läsa in hur sidans ekonomiska stöd kommer in i bilden och påverkar de två variablerna. Du kanske kan förtydliga, eller borde jag bara googla? Eller ska man utgå från att alla internetsites fungerar som boo.com, dvs att ett stort kapital genererar många användare, eller hur var det nu..?

Om det nu är så hemskt att sidan får det erkännande det förtjänar genom stigande medlemstal och populäritet så tycker jag du borde dra ditt strå tilll förbättringarnas stack genom att lämna sidan.

Logga in för att svara
#78188 Svar: Decemberdonationer 15 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

nja...
vi behöver fler stereotypiska karaktärer här på forumet som sätter lite färg, Rackarn är "den bittre"

exempelvis kan man säga

"den gode, den bittra och den snygge"
= RATMAN, Rackarn och jo exakt, Jag.

Logga in för att svara
#78236 Svar: Decemberdonationer 15 år, 3 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Hmmm Redax, tog du bort mitt svar eller lyckades jag inte posta??

Logga in för att svara
#78240 Svar: Decemberdonationer 15 år, 3 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Fattar verkligen inte varför han skulle tagit bort det så gör ett nytt försök.

Sambandet mellan kapital och expansion är självklart, behöver man varken utbildning eller Google för att förstå enligt mig. Det är ingen ideell verksamhet som Petter driver (vilket jag inte alls har några problem med).

“Some people would be just grumpy and would say that this is not how it used to be back in the day, but you can’t really build fences around life. We are just caught in this ongoing process.
All you have to do is just keep paddling… there’s always going to be another wave. Simple.” - Gerry Lopez

Så jag paddlar vidare genom att bruka det jag fortfarande har nytta av från Surfsverige och försöker blunda för resten!

Logga in för att svara
#78243 Svar: Decemberdonationer 15 år, 3 månader sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

Vinstintresse eller ideellt spelar ju ingen större roll. Det lär ju gå åt en och annan mantimme för att underhålla surfsverige.se och det kan väl vara sympatiskt om man får någonting tillbaka för allt arbete och engagemang man lägger ner?

Ideella föreningar motsv. SSA m.fl. har ju inte direkt några alternativ, och använder ju många gånger själva SS som medium för att nå ut.

Sen om du ogillar att surfsverige bidrar till intresset för surfing i Sverige och att det i förlängningen bidrar till fler människor i vattnet må väl vara hänt, men din första kommentar är ju ändå väl smaklös.

Logga in för att svara
#78245 Svar: Decemberdonationer 15 år, 3 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Var bara ute efter att ge min åsikt med den, åkte på en diskussion (inte helt oväntat kanske ).

Och visst uppskattar även jag många av de funktioner Surfsverige erbjuder, tack vare Petters engagemang.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!