Facebook data

1
Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt!
#77872 Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
Inlägg: 279
graphgraph
offline

Lagt upp 2 intressanta filmer som surfsveriges åskådare möjligen kan tycka är kul.

pontusgrafstrom.com/videos/

puss
 
Logga in för att svara
#77875 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
Inlägg: 2432
graphgraph
offline

 
Logga in för att svara
#77878 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
Inlägg: 7762
graph
offline

The best part was:

Surfing for me is .. ah ... phu ... its ... MY LIFE

Freddie is thinking about what surfing is, and of course hesitate.. surfing is so many things, he is thinking about it for a bit, before realize its not something that or this, its not something to compare to another thing, it simple is HIS LIFE
HAHA!!

BOS words:

Life
this web of possibilities
truth curage is not to be able to walk all over the web
truth curage is to to go for ONE thing
and put all effort into that
 
Logga in för att svara
#77894 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. 14 år, 3 månader sen Stoke: 5

freddie m
Inlägg: 63
graphgraph
offline

hahaha fan va roligt.... sverre you read me like a book!
 
Logga in för att svara
#77895 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. 14 år, 3 månader sen Stoke: 4

dansksurf
Inlägg: 56
graphgraph
offline

Try watching the other movie the guy has made.. Flöde.. Grym!!
 
Logga in för att svara
#77896 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. 14 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
Inlägg: 2926
graphgraph
offline

Grymt!! Porra du är en sann konstnär och Freddie du är vår hjälte. Kul och annorlunda!
 
Logga in för att svara
#77903 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. 14 år, 3 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
Inlägg: 279
graphgraph
offline

vad kul att ni uppskattar det man sysslar med. mer kommer det bli kan jag lova!
 
Logga in för att svara
#77907 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. 14 år, 3 månader sen Stoke: 7

JohanB
Inlägg: 49
graphgraph
offline

Shit man, riktigt sköna filmer! mer mer!
 
Logga in för att svara
#77957 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. 14 år, 3 månader sen Stoke: 4

Nick
Inlägg: 120
graphgraph
offline

Härligt matrial porra!! så jävla skönt filosoferande i flöde!
keep it up/ Nick
 
Logga in för att svara
#77997 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
Inlägg: 279
graphgraph
offline

tack för senast nick. galet soft!
 
Logga in för att svara
#78052 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
Inlägg: 1839
graphgraph
offline

Inspirerande! Schysst musik t surfet, ger en dramatisk effekt helt klart. Han porträtteras som jävulskt levnadsglad!! Positivt!!
 
Logga in för att svara
#78094 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: -9

MR.T
Inlägg: 23
graphgraph
offline

Got <daaaam.
För varje gång man ser den där snubben så lackar man ju bara mer och mer förutom att han är den mäst överskattade surfarn ellersurfare och surfare nooob e fan det enda rätta ordet. så fattar jag inte att alla älskar han han är ju för fan sämst!! Helt seriöst varje surf spot man är på så är det alltid någon unknown midget som rippar sönder denn här snubben. har fan sätt många svenskar som ownar sönder F........... Det är så sjukt för det finns 2 kända svenska surfare i sverige och båda suger pung.
Och det finns sjukt många bätre en dom bara att dom inte pallar crusa rönt och vara översponsrade faggs. Man fattar ju inte dom borde ju fan skämas när de kommer där med sponsor rippade grejor och någon liten midget äger sunder dom all the time.. Finns bara en sak att säga "man lackar".,..,..
 
Logga in för att svara
#78095 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
Inlägg: 7762
graph
offline

Hade lite svårt att hänga med där i din osammanhängande text. Ville du komma hit o säga att du är en midget som gillar att suga pung?
Kolla då in bilden som Liinus postade på stjärtgossen i Willys tråd om märkliga bilder från surfresor. Du kanske kan fråga Liinus om addressuppgifter till stjärtgossen så kan du suga hans pung och han din. Vad sägs, nu blir du väl på bättre och gladare humör va!!?? :-D
 
Logga in för att svara
#78098 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
Inlägg: 2316
graphgraph
offline

MR.T skrev:
Got <daaaam.
För varje gång man ser den där snubben så lackar man ju bara mer och mer förutom att han är den mäst överskattade surfarn ellersurfare och surfare nooob e fan det enda rätta ordet. så fattar jag inte att alla älskar han han är ju för fan sämst!! Helt seriöst varje surf spot man är på så är det alltid någon unknown midget som rippar sönder denn här snubben. har fan sätt många svenskar som ownar sönder F........... Det är så sjukt för det finns 2 kända svenska surfare i sverige och båda suger pung.
Och det finns sjukt många bätre en dom bara att dom inte pallar crusa rönt och vara översponsrade faggs. Man fattar ju inte dom borde ju fan skämas när de kommer där med sponsor rippade grejor och någon liten midget äger sunder dom all the time.. Finns bara en sak att säga "man lackar".,..,..


why all the hate?
Freddie rips! han är dessutom en go grabb som är väldigt ödmjuk, jag hade donerat mina testikler för att leva livstilen som han gör och som 'svänsk' måste jag säga att jag är rätt stolt att han har lyckats få det till över huvudtaget.
 
Logga in för att svara
#78100 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: 7

Gladaolle
Inlägg: 197
graphgraph
offline

Grym Film!

Synd att vissa inte kan uppskatta andras lycka! host mrt host
 
Logga in för att svara
#78109 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: 10

Whale
Inlägg: 335
graphgraph
offline

MR.T skrev:
Got <daaaam.
För varje gång man ser den där snubben så lackar man ju bara mer och mer förutom att han är den mäst överskattade surfarn ellersurfare och surfare nooob e fan det enda rätta ordet. så fattar jag inte att alla älskar han han är ju för fan sämst!! Helt seriöst varje surf spot man är på så är det alltid någon unknown midget som rippar sönder denn här snubben. har fan sätt många svenskar som ownar sönder F........... Det är så sjukt för det finns 2 kända svenska surfare i sverige och båda suger pung.
Och det finns sjukt många bätre en dom bara att dom inte pallar crusa rönt och vara översponsrade faggs. Man fattar ju inte dom borde ju fan skämas när de kommer där med sponsor rippade grejor och någon liten midget äger sunder dom all the time.. Finns bara en sak att säga "man lackar".,..,..


Bara så vi oupplysta förstår. Kan du nämna någon av alla dessa svenskar som "ownar sönder" Freddie?

"Crusar rönt" skönt uttryck. Årets språkförnyare.
 
Logga in för att svara
#78112 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
Inlägg: 1987
graphgraph
offline

Grymt bra film!
 
Logga in för att svara
#78122 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: 3

ånga rot
Inlägg: 31
graphgraph
offline

MR.T skrev:
Got <daaaam.
För varje gång man ser den där snubben så lackar man ju bara mer och mer förutom att han är den mäst överskattade surfarn ellersurfare och surfare nooob e fan det enda rätta ordet. så fattar jag inte att alla älskar han han är ju för fan sämst!! Helt seriöst varje surf spot man är på så är det alltid någon unknown midget som rippar sönder denn här snubben. har fan sätt många svenskar som ownar sönder F........... Det är så sjukt för det finns 2 kända svenska surfare i sverige och båda suger pung.
Och det finns sjukt många bätre en dom bara att dom inte pallar crusa rönt och vara översponsrade faggs. Man fattar ju inte dom borde ju fan skämas när de kommer där med sponsor rippade grejor och någon liten midget äger sunder dom all the time.. Finns bara en sak att säga "man lackar".,..,..

Visst finns det många svenskar som är bättre än de här stollarna men jag ser inte problemet här riktigt. Låt de hållas, köra sin grej och vara lyckliga.

De håller sig där det finns mycket folk och uppmärksamhet, så kan du och ditt crew crusa rönt och surfa någon annanstans där det är lite mindre folk.

Win-win situation!
 
Logga in för att svara
#78124 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
Inlägg: 7762
graph
offline

Vilka är dessa MÅNGA,
snälla idioter, kan ni inte lista alla dessa.
 
Logga in för att svara
#78126 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
Inlägg: 7762
graph
offline

Förtydligande

Hur bedömer man skicklighet i surfing?
Godtyckliga bedömningar beror av vad olika personer sätter värde på. Nån kan vara en grym freesurfer men misslyckas i tävlingar etc etc etc etc. Nån är bättre att surfa stora vågor, nån på trick, nån på flow och svängar etc etc etc etc etc

Men det enda sättet att gradera surfare utan godtycke är att tävla. Vilka är alla dessa MÅNGA svenskar som slår meadows i tävlingar
 
Logga in för att svara
#78134 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: -9

MR.T
Inlägg: 23
graphgraph
offline

hahaha sköna players ni är haha faggoots!!!
vf älska en snubbe som suger I dont get it.
sedan mr sverre steezarn som verkar vara proo så säger jag bara en sak lol.
Det är ju precis det här jag menar att en svensk snubbe blir sponsrad och hela sverige älskar han så de kanske ska få en gratis bräda efter ni har slickat ass i 3 år.
Hur fan ska jag veta vad alla UNknown rippers heter dom bragar ju inte och claimar sitt nams som f och den där andra stockholms noben gör haha helt seriöst det är såderna där duudes som gör surfing gay. men eftersom alla på detta forum är BARNYS så är det väll det som gäller!!!!
 
Logga in för att svara
#78193 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
Inlägg: 1987
graphgraph
offline

MR.T skrev:
hahaha sköna players ni är haha faggoots!!!
vf älska en snubbe som suger I dont get it.
sedan mr sverre steezarn som verkar vara proo så säger jag bara en sak lol.
Det är ju precis det här jag menar att en svensk snubbe blir sponsrad och hela sverige älskar han så de kanske ska få en gratis bräda efter ni har slickat ass i 3 år.
Hur fan ska jag veta vad alla UNknown rippers heter dom bragar ju inte och claimar sitt nams som f och den där andra stockholms noben gör haha helt seriöst det är såderna där duudes som gör surfing gay. men eftersom alla på detta forum är BARNYS så är det väll det som gäller!!!!



coolt språk du anänder!...
 
Logga in för att svara
#78226 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

KayP
Inlägg: 273
graphgraph
offline

MR.T skrev:
hahaha sköna players ni är haha faggoots!!!
vf älska en snubbe som suger I dont get it.
sedan mr sverre steezarn som verkar vara proo så säger jag bara en sak lol.
Det är ju precis det här jag menar att en svensk snubbe blir sponsrad och hela sverige älskar han så de kanske ska få en gratis bräda efter ni har slickat ass i 3 år.
Hur fan ska jag veta vad alla UNknown rippers heter dom bragar ju inte och claimar sitt nams som f och den där andra stockholms noben gör haha helt seriöst det är såderna där duudes som gör surfing gay. men eftersom alla på detta forum är BARNYS så är det väll det som gäller!!!!


Måste vara en grå och trist värld för dig och alla runt omkring dig!

Tendenserna att bli "surgubbe" när du blir lite äldre är tydliga (inte för sent att se livet från en lite ljusare sida)
 
Logga in för att svara
#78227 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. Nytt! 14 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
Inlägg: 1839
graphgraph
offline

Ja, whatever boys, tebax t ämnet nu: Filmen..

 
Logga in för att svara
#78228 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

KayP
Inlägg: 273
graphgraph
offline

Snyggt jobbat Porra!

Ser fram emot mera!
 
Logga in för att svara
#78229 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. 14 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
Inlägg: 2432
graphgraph
offline

A bromance or man-crush is a close but non-sexual relationship between two (or more) men, a form of homosocial intimacy......
 
Logga in för att svara
#78281 Svar: Freddie M + annorlunda svensk surffilm. 14 år, 3 månader sen Stoke: 11

Willy
Inlägg: 1862
graphgraph
offline
Donerat Guld

Bra filmer Porra! Kul att se One-Man-Crowd med er i lajnapp.
 
Ändrat av Willy
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!