Facebook data

1
1 v. lättåtkomlig surf, vart ska man dra?
#77794 1 v. lättåtkomlig surf, vart ska man dra? 15 år, 3 månader sen Stoke: 3

Pat_STHLM
graphgraph

Hej! Det första inlägget blir en sökannons.

Bodde i australien för ett par år sedan och har endast mäktat med 2 dagar på torö sedan dess.
Det är en extrem surftorka som jag har, känner mig knappt mig som en "surfare" längre.

Studier och jobb har legat ivägen.

Skulle vilja dra iväg en vecka nu i januari men vet inte vart jag skall dra, får heller inte med mig ngn kompis. Skulle vilja ha det lättåtkomligt till tusen. Alltså surfet nära boendet och gärna ett surfcamp så man kan lära känna lite folk och ha det lite socialt.

Lanzarote, Portugal?

Är dessutom korkad som inte har skaffat körkort, så det blir ingen bilhyrning.

Väldigt tacksam för förslag.
Vill även passa på att önska er alla ett gott nytt år!

Logga in för att svara
#77798 Svar: 1 v. lättåtkomlig surf, vart ska man dra? 15 år, 3 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Gott nytt år på dig med. Den med mest erfarenhet här inne är Elin_Nybörjaren. Hon är den som surfar mest av alla här inne och har koll på allt. Nu har hon dator på psyket också så sänd henne ett meddelande på hennes gästbok så hjälper hon dig säkert gärna....

Logga in för att svara
#77800 Svar: 1 v. lättåtkomlig surf, vart ska man dra? 15 år, 3 månader sen Stoke: 3

Pat_STHLM
graphgraph

hahaha redan fått svar Elin, hon verkar mkt trevlig och hjälpsam.

Logga in för att svara
#77810 Svar: 1 v. lättåtkomlig surf, vart ska man dra? 15 år, 3 månader sen Stoke: 0

Funkyfresh
graphgraph

Jag skulle pröva Marocko om jag var dig.

Logga in för att svara
#77820 Svar: 1 v. lättåtkomlig surf, vart ska man dra? 15 år, 3 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

tjenare man kom just hem från marocko ! det var riktigt fett o leverar vågor av riktigt högklass fr man säga =D blev förvånad att det var så bra som det var där nere. tillbaka till frågan jag tycker du ska åka till marocko mycket bra surf helt okej priser direktflyg ner till agadir sen så kan du kolla in lapoint.se som har ett camp där nere i tagazout som ligger 40 min från agadir. där kan du välja pakat enligt den nivån du ligger på =) lättast komma till tagazout? det är bara o ta en taxi kostar 30 euro direkt från flygplatesen till campet=) hoppas det gav dej lite insperasion aloha nui loa =D

Logga in för att svara
#77838 Svar: 1 v. lättåtkomlig surf, vart ska man dra? 15 år, 3 månader sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

Lapoint i Hoddevik verkar sjukt bra och levererar nog vågor nu!

Logga in för att svara
#77844 Svar: 1 v. lättåtkomlig surf, vart ska man dra? 15 år, 3 månader sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

Kostar förmodligen ungefär lika mkt som sista-minuten till Marocco och är väl ca. 40 grader kallare just nu

Logga in för att svara
#77850 Svar: 1 v. lättåtkomlig surf, vart ska man dra? 15 år, 3 månader sen Stoke: 3

Pat_STHLM
graphgraph

Marocko låter ju sjuuukt attaktivt! Blir nog dit jag söker mig. Lite varmare än dock så fina portugallien!

Skål! Om det inte blir i januari så blir det senast en resa till våren. Sen ska det bli mer resor efter det.

Logga in för att svara
#77898 Svar: 1 v. lättåtkomlig surf, vart ska man dra? 15 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Och Fuerte Ventura funkade fint så här dags förra året! Corralejo då.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!