|
#77571 |
Stokestatus 15 år, 4 månader sen |
Stoke: 2 |
|
Tja alla, har inte riktigt förstått hur det fungerar med stokestatusen på hemsidan. Vissa har 0, vissa -nånting och vissa bara siffror utan minus tecken. Hur ökar man i stoke, minskar, osv. Vad ska den visa ? Ju mer tid på surfsverige = mindre i stoke? Eller vad är grejen?
|
|
|
|
|
#77573 |
Svar: Stokestatus 15 år, 4 månader sen |
Stoke: -234 |
|
|
|
|
|
#77575 |
|
Du själv har ju minus 53 i stoke och vad innebär det då ? :O
|
|
|
|
|
#77576 |
Stoke: 20 |
|
Nu gav jag mitt första plus-stoke till dig Sverre. Har räknat och du har fått typ 20 i plus hitintills. Men the haters are allways in the frontlines. Dessa förbannade jävla töntar:)
|
|
|
|
|
#77577 |
|
NÄ MEN OJ OJ OJ VA, HEHEHEHEHE
DÄR FICK DU ALLT TILL DET VA??!!
|
|
|
|
|
#77579 |
|
alltså elvir alltså, alltså
|
|
|
|
|
#77581 |
|
Vaddå ? Jag bara undrade, visste ju inte vad det innebar och kul med en sån kommentar från dig som har ungefär 50 gånger mer i minus än mig så det va därför jag frågade 
|
|
|
|
|
#77585 |
|
vaddå vaddå? hahahahaha no worries dude, jag tyckte bara att -4 var ganska mycket, btw jag har bara c:a 13 ggr mer än du har.
MEN det är för att det har blivit nån bugg i systemet, haha men det ser ju för roligt ut haha!
|
|
|
|
|
#77586 |
Stoke: -302 |
|
Elvir skrev:
Tja alla, har inte riktigt förstått hur det fungerar med stokestatusen på hemsidan. Vissa har 0, vissa -nånting och vissa bara siffror utan minus tecken. Hur ökar man i stoke, minskar, osv. Vad ska den visa ? Ju mer tid på surfsverige = mindre i stoke? Eller vad är grejen?
Om du Elvir skapar en ny tråd varje dag då du har fått surf och där beskriver hur din upplevelse varit så att dina läsare får liknande känsla som du har, alltså du skriver med känslan av att bli stoked. Då kommer du att få +stoke av mig. Om du även laddar upp någon surfig bild på vågor samt kanske även på dig från denna surfdag ja då kommer troligen minst 20 surfare att ge dig plus stoke och klicka på det röda hjärtat.
Om du skriver något i en tråd som inte uppskattas av dina läsare t,ex klagomål på den nya SS designen eller något annat som inte dina läsare vill läsa men ändå tvingas uppmärksamma p.g.a att de är så nyfikna på vad du skrivit, så kan det hända att de klickar på silverhjärtat och du får minus i stoke. För varje minusstoke alstras värme och då blir du tvungen att ge ett klick på någon annans röda hjärta.
Som jag har t,ex blivit tvungen att dela ut totalt 58+stoke till olika surfare här. 
|
|
|
|
|
#77588 |
|
|
|
|
|
#77589 |
|
sverre skrev:
vaddå vaddå? hahahahaha no worries dude, jag tyckte bara att -4 var ganska mycket, btw jag har bara c:a 13 ggr mer än du har.
MEN det är för att det har blivit nån bugg i systemet, haha men det ser ju för roligt ut haha!
Ja du, det är ju alltid lätt att skylla på bugg i systemet hahaha, men du dessutom sitter ju jag inte och dreglar över surfsverige varje dag och kväll... Some people got a job, and a life to take care of  Men nog om det... Tack för svaret iaf nu vet jag vad det innebär... Peace // Ses i lineup
|
|
|
|
|
#77590 |
|
Tack för tipsen elin, så mycket vet jag. Men jag trode att stokestatus innebar nått annat inte att andra bestämde hur stoked man är...
|
|
|
|
|
#77591 |
|
Elvir skrev:
sverre skrev:
Ja du, det är ju alltid lätt att skylla på bugg i systemet hahaha, men du dessutom sitter ju jag inte och dreglar över surfsverige varje dag och kväll... Some people got a job, and a life to take care of Men nog om det... Tack för svaret iaf nu vet jag vad det innebär... Peace // Ses i lineup
Som sagt var... en TÖNT, hahahahhahaha SS är livet tönt, hehe...
|
|
|
|
|
#77592 |
|
adamski skrev:
Elvir skrev:
sverre skrev:
Ja du, det är ju alltid lätt att skylla på bugg i systemet hahaha, men du dessutom sitter ju jag inte och dreglar över surfsverige varje dag och kväll... Some people got a job, and a life to take care of Men nog om det... Tack för svaret iaf nu vet jag vad det innebär... Peace // Ses i lineup
Livet är nog att ligga ute i lineup och plocka vågor, inte att sitta framför en skärm och önska att man gjorde det 
|
|
|
|
|
#77594 |
|
|
|
|
|
#77595 |
|
|
|
|
|
#77596 |
|
Elvir skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
Elvir skrev:
adamski skrev:
Elvir skrev:
sverre skrev:
Livet är nog att ligga ute i lineup och plocka vågor, inte att sitta framför en skärm och önska att man gjorde det 
Livet pågår väl i vågorna samt även bakom dataskärmen. Eller tar du paus från ditt liv när du är inloggad här? Vad definierar du i så fall denna tid för? 
Det bereor på hur du definerar "livet" Men denna tid kallar jag för dötid. Om man känner sig som mest levande i vattnet när man fångar en våg och känner ruset då är det livet för mig. Detta är tiden då man söker nya ställen där vågorna finns så man kan känna att man lever igen. Att stå på en bräda och fånga vågen är något obeskrivligt. Men man måste ju testa för att veta vad det innebär
Denna förklaring kan du få ett +stoke av mig Elvir, imorgon ska jag dela ut det. 
|
|
|
|
|
#77597 |
|
Vad kul att du tyckte om det 
|
|