Facebook data

1
Santa Catalina - vad tycker ni som varit där?
#77404 Santa Catalina - vad tycker ni som varit där? 15 år, 4 månader sen Stoke: 0

eon
graphgraph

Har googlat runt och läst böcker men är intresserad utav ett utlåtande. Hur var vågorna/vågen. Boende, atmosfär/crowd osv. Har 3 veckors surf till förfogande i januari och tänkte dra på en skön resa. Panama ligger på förstaplatsen än så länge!

Logga in för att svara
#77475 Svar: Santa Catalina - vad tycker ni som varit där? 15 år, 4 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Jag var där i början av februari detta året. Helt klart ett coolt ställe. Var där drygt en vecka. Men räkna inte med för mycket att göra. Stranden stängde hela tiden när vi var där men "reefet" funkade bra. Det var ganska så mycket folk som slogs om vågorna. Men om man var uppe i tid kunde man få fina vågor. Tror vi hade ganska tur med lagom storlek.Kan bli sjukt stort. Rekommenderar dig att ta med skor. Mina fötter var sönder efter en vecka. Här är ett litet bildspel från Santa Cantalina. www.youtube.com/user/bazmei#p/u/8/xhVL4rFSPO0

Hade tur för det var en gubbe med båt som tog lite foton. Hör av dig om du har mera frågor

//bazmei

Logga in för att svara
#77522 Svar: Santa Catalina - vad tycker ni som varit där? 15 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

fick det stort, bra vågor, hade tur att det var en tävling på ett annat ställe för crowdens skull.
mycket crowd,
Man åker dit för revet
annars som att gå in till en barrista o köpa neskaffe

Logga in för att svara
#77543 Svar: Santa Catalina - vad tycker ni som varit där? 15 år, 4 månader sen Stoke: 4

Martinez
graphgraph

Jag gillade stället, alldeles lagom mkt att göra förutom surfing. Alltså nästan ingenting, man kan säkert ta sig för mkt om man vill och orkar, jag slappade mest. Hade inte någon jätte tur med swellen när jag var där och fick det bara litet, men den vågen kan bli skit bra, jag lovar.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!