JUST DET!
Till alla fega små avloppsråttor som inte vågar stå upp mot mig, eller inte KAN argumentera med mig.
Till alla jävla TÖNTAR som försöker att bli coola genom surfing, det är ni inte när ni ligger där o plaskar på era feta brädor på ert feta fläsk HAHAHAHAHHAAAA MUHAHAHAHAHAHAAAA
JA JUST DET, Jag talar till ER som ger mig negativ STOKE hela tiden. Jag ligger på minus 6 nu!! HEHEHE
Nu jäääävlar har jag visat NEGATIV STOKE I DETTA INLÄGGET.
OM NI GER MIG NEGATIV STOKE SÅ ÄR DET VAD NI FÅR TILLBAKA OCKSÅ!!!
ERA JÄÄÄÄÄVLA små giggolos,
När jag är färdig med er kommer DIN MAMMA inte att känna igen dig HAHAHAHAHAHAAA!!!
Ja men klicka på då era nöthjärnor! heheheheheeeee
Hit me! hit me! hit me hard! muuuhahahahahaha!!!
Om ni tycker att det finns kraft bakom att klicka anonymt och se en siffra växa så.... hehehehe det ska ställas mot sverres svidande ord som stämplas i pannan på den som förtjänar det, hehehehe
kan ses som en retarded som sitter och endast har förmåga att röra sitt finger ock klicka på en knapp, jämfört med mig den store gudfadern som trampar dig platt med sin stövelklack hehehehehehe!!!
sverre skrev: Ja men klicka på då era nöthjärnor! heheheheheeeee
Om ni tycker att det finns kraft bakom att klicka anonymt och se en siffra växa så.... hehehehe det ska ställas mot sverres svidande ord som stämplas i pannan på den som förtjänar det, hehehehe
kan ses som en retarded som sitter och endast har förmåga att röra sitt finger ock klicka på en knapp, jämfört med mig den store gudfadern som trampar dig platt med sin stövelklack hehehehehehe!!!
Tänk på att de bara vill kyla ner dig lite o öka ditt winterstoke och sen kan du varma dig i en valfri bastu emellanåt.
HAHAHA, Sverre, nu fick du -stoke av mig och jag har inte ens ett enda argument för det. Jag kände bara för det, jag gjorde det helt och hållet för retas med dig och det kändes om jag ska vara helt ärlig rätt fint. Ha en fin kväll under högen av -stoke.
Sverre, du är ett sånt joke,
Därför får du av mig minusstoke.
Jag har inga argument,
men ändå har jag dig en känga sänt.
Kanske är det för att jag tycker du är dryg,
eller är jag kanske konfrontationsrädd och blyg?
Nä, jag tror faktiskt mer på det första,
och låter dig därför efter positiv stoke törsta.
Förresten är stoke ett fjantigt ord,
den som hittade på det borde i tjära och fjädrar bli smord.
Stoney skrev: HAHAHA, Sverre, nu fick du -stoke av mig och jag har inte ens ett enda argument för det. Jag kände bara för det, jag gjorde det helt och hållet för retas med dig och det kändes om jag ska vara helt ärlig rätt fint. Ha en fin kväll under högen av -stoke.
Sverre, du är ett sånt joke,
Därför får du av mig minusstoke.
Jag har inga argument,
men ändå har jag dig en känga sänt.
Kanske är det för att jag tycker du är dryg,
eller är jag kanske konfrontationsrädd och blyg?
Nä, jag tror faktiskt mer på det första,
och låter dig därför efter positiv stoke törsta.
Förresten är stoke ett fjantigt ord,
den som hittade på det borde i tjära och fjädrar bli smord.
Väldigt vackert Stoney! Väldigt vackert... Jag ska ge min mamma trådlösa hörlurar i julklapp och du verkar kunna det här, så nu kommer jag krypande till dig om hjälp med ett rim!?!
Nja annika!
Kom till Gudfadern istället. Stoney kanske är bra, men jag är dessutom SNYGG!
Med dessa jag faktiskt hade råd
ja, dom är utan tråd
men det är inget för kroppen
ingen ersättning för snoppen
så om det inte är något av det sagda
ja men LYSSNA då kära mamma Agda
rimmet bygger givetvis på att DIN MAMMA heter Agda, skulle detta inte vara fallet är du välkommen att kontakta mig för vidare överväganden.
sverre skrev: Med dessa jag faktiskt hade råd
ja, dom är utan tråd
men det är inget för kroppen
ingen ersättning för snoppen
så om det inte är något av det sagda
ja men LYSSNA då kära mamma Agda
Nja...det känns inte helt rätt "Sverre". Mamma heter inte Agda o inte heller har hon (mig veterligen) känt ett behov av någon form av snoppsubstitut. Annars var det helt klart en trevlig liten bit.
Vad det gäller din snygghets vara eller icke vara så bygger den åsikten helt på din egen subjektiva narcissistiska åsikt, då du för oss andra oftast varit ett fiskhuvud eller annan obehaglig personlighet...
sverre skrev: Ja men klicka på då era nöthjärnor! heheheheheeeee
Att du har en bild på Berloknulli som profilbild är talande för situationen. Ett helt land dyrkar honom men det är klagoropen som hörs högst. Det är som här i Sverige. Jag hatar moderater och är alltid på moderatjakt men ingen jävel vill erkänna att de röstat borgligt. Jag uppmanar er att fråga folk vad de röstat på, de ända som erkänner är de som röstat på vänsterblocket... Föresten, alla ni borgarbrackor kan dra dit pepparn växer
Det är riktigt MÄRKLIGT
men de allra flesta surfare man träffar i verkligheten är riktigt sköna folk, utom några enstaka idioter då, men sen så fort dom kommer in på ett forum så beter dom sig rakt motsatt, beter sig väldigt omoget och på ett sätt dom inte skulle ha betett sig i verkligheten, håller på att ge negativ stoke o grejer.
När du sent din stereo vill vrida opp,
kan det vara smart att sätta dessa på din knopp.
Då kan du känna dig fri,
att lyssna på allsköns potpurri.
I valet av modell har jag lyssnat på alla råden,
....men hoppsan, nu tappade jag visst tråden...
Ett exempel på hur paraniod Sverre är och hur Surfsverige fått honom att tappa greppet: Pratade med Sverre härom dan och han kom in på sina negativa stokes. Helt plötsligt lägger han fram en hypotes om att jag har gaddat ihop mig med Slappo och ger Sverre negativa stokes var 6e timme. Han blev riktigt uppjagad medan jag skrattade för fulla muggar. "JA DET MÅSTE JU VARA SANT VARFÖR SKRATTAR DU ANNARS" och jag fortsatte skratta för att han fullkomligt tappat all sans och balans. Som tur var sinnade sig Sverre när jag, efter att nästan ha tappat andan av skratt, förklarade lugnt hur sinnessjukt det skulle vara om jag brydde mig så mycket om påhittade stokes och dessutom gaddade ihop mig med min vän Slappo. Gudfadern besinnade sig och såg också det bizzarra i det hela. Internet är farligt ibland, Sverre som jag känt i så många år och som jag betraktar som en av de intelligentaste i Sverige, har sakta börjat att förlora fotfästet. Men jag vet att vår kära Gudfader snart är i sina sinnes fulla bruk igen. Sverre behöver nog bara skära ner på det goda och flytta husvagnen till ett vågvänligare ställe...