Facebook data

1
Suger hårt
#76963 Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Den nya upplägget saknar surfkänsla helt och suger hårt precis som bos och 99.9% av inläggen .

Logga in för att svara
#76964 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

How's Hawai'i treating u ol gazzer - U joined da hui and the pipe posse yet?

Logga in för att svara
#76965 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

grymt bra tycker jag. "99.9%" det låter lite väl tilltaget tycker jag.

Logga in för att svara
#76966 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
Den nya upplägget saknar surfkänsla helt och suger hårt precis som bos och 99.9% av inläggen .

jaha Gazzer, det suger hårt säger du...
Ja, du är väl mer försiktig och har mer känsla när DU SUGER!

Logga in för att svara
#77007 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

du säger så gazzer bara för att du är en gammal gubbe och tåla inte förändringar lika väl som de som är lite ungre!!

Logga in för att svara
#77012 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Du kan ju inte rådissa sådär hårt, nån har ju jobbat hårt med de här, du ska va tacksam att det finns en sån här bra sida!

Jag tycker det är fint, men det är så himla vitt överallt. Lite färgklickar skulle göra susen.

Logga in för att svara
#77014 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

marQs skrev:

Jag tycker det är fint, men det är så himla vitt överallt. Lite färgklickar skulle göra susen.

Jag gissar att det vita står för vitvattnet inom surfing och sånt förekommer ju i Sverige ofta. Marqs det är din uppgift att sätta färg på surfsveriges tillvaro.

Logga in för att svara
#77015 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

för första gången i historien måste jag hålla med Gazzer.... Kanske inte suger men den förra sidan "kändes" bättre. Har låtit den här sjunka in men den känns på något sätt jobbig att kolla på. Kanske är de allt vitt? Eller är de typsnittet och storleken på bokstäverna? Kan inte sätta fingret på det.

Handlar väl inte om att vara tacksam? klar man gillar surfsverige, men lika väl som beröm måste man väl kunna ge lite konstruktiv kritik? Redax har ju gjort/gör mycket för sveriges surfare!

Tidigare hade jag en abstinensliknande känsla att fylla genom att gå in på surfsverige, nu är den borta... kanske har jag blivit avgiftad genom det korta uppehåll som var...hahaha

Logga in för att svara
#77017 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 10

Whale
graphgraph

Jopp den förra var lite snyggare och mer egen men kan tänka mig att den här blir bättre rent funktionsmässigt. Den står inte ut lika mycket från mängden som den förra gjorde men suger gör den inte.

Det är iof inte den här klassen på den:

www.visitosthammar.se/lupus/

Logga in för att svara
#77058 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Whale skrev:
Jopp den förra var lite snyggare och mer egen men kan tänka mig att den här blir bättre rent funktionsmässigt. Den står inte ut lika mycket från mängden som den förra gjorde men suger gör den inte.

För i helvete Whale!!! Jag var smådeprimerad innan och sen kollade jag på länken på Gazzers hemsida. Nu är allt hopp ute! Lika bra att gå och ställa sig i duschen nu... tvätta bort övergreppet från hemsidan....

Logga in för att svara
#77062 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Känns som sidan är gjord för en skärmupplösning på 1 miljon x 500 000 pixlar. På min 1440x900 skärm ser allt väldigt stort ut. Annarts ganska snyggt!

Logga in för att svara
#77064 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: -8

biggaloppa
graphgraph

Nice weed!

Logga in för att svara
#77089 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 3

Vikings Surf Ass.
graphgraph
Donerat Guld

no offence redax...

som sagt säkert bättre funktioner, men...
det är nånting med känslan...
känns lite bloggig standard-webhotell-mall.

Kika på freeride.se... där finns tycker jag lite att ta efter med funktioner ihop med design.
Kanske dags att köra igång Surfsverige-TV och andra dynamiska video och bildfunktioner?

/VSA

Logga in för att svara
#77092 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Det finns jätte mycket på sidan som jag gillar! Den är mycket mycket bättre än frra. Snabbare (nu iaf) och mer innehållsrik och nu betydligt mer interaktiv. Men som många andra påpekar så är lite av känslan borta. Jag tror det kan vara något så enkelt som färgvalet. Vitt mot grått mot mörkgrått mot svart är rätt jobbigt för mina gamla ögon. Kan det vara så enkelt att man skiftar färger lite?

Men shit vad proffsig sidan blivit! Grymt bra jobbat!!

Logga in för att svara
#77096 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

FASAN FAN JÄVLAR VAD NI GNÄLLAR! ALLIHOPA!!
Om redax inte köra sejten........................................................................................................................ vem ska ??????... vi kommer att vänja oss.......precis som vi gjorde när legropes...eller....leashen kom..eller när mobilen..eller dvd eller....dator....eller.............epoxy för guds skull......tänk och funderar!!!!! heja gubben redax!!! sägar jag..heja heja heja!! god jul you fuckers hahahahahaha

Logga in för att svara
#77101 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Whale skrev:

Åkkejdå ... nu är den uppdaterat!!! www.visitosthammar.se/lupus/

Logga in för att svara
#77105 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Willy skrev:
Jag tror det kan vara något så enkelt som färgvalet. Vitt mot grått mot mörkgrått mot svart är rätt jobbigt för mina gamla ögon. Kan det vara så enkelt att man skiftar färger lite?

Du glömde nämna ljusblå och starkare blå och jag orkar inte skriva de rätta koderna. Apropå färgvalet som även inkluderar gråskalan så är de precis de som jag lyckas ha på min profilbild. O jag e ju mycket osurfig. Hmm...

Logga in för att svara
#77108 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 1

björn j:son lind
graphgraph

Jag vet inte vad ni menar med "surfkänsla" men för mig sitter det i hakan och hakan säger att det här är bra.

Logga in för att svara
#77116 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!! WOHOO!!!!
Surfkänsla på en DATOR !!!!!????? KOKO BOLLEN I BÄNGEN HAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!
Surfkänsla får jag av att surfa, sen är det klart att det är kul att snacka surf och se surf,
men det är ju innehållet som ger DATA surf känsla, inte en fucking design!
den där freeride kollade jag in, BBBB AS B var den! För mycket undertext o skit.

känslan som är borta är tryggheten, vanan, det kommer bli precis samma känsla här igen om några veckor.

BRÄDKÖP av svenska surfare:

Ja brädan är jättebra men jag vill ha en med RÖDA KANTER, NEEEEEJ DADDA GNÄLL JAG VILL HA EN MED FIRE FLAMES, I ORANGE!!!!
JAG VILL HA en boogieboard hahahaha säger GAZZER hehehe

Logga in för att svara
#77128 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!! WOHOO!!!!
Surfkänsla på en DATOR !!!!!?????

Ja brädan är jättebra men jag vill ha en med RÖDA KANTER, NEEEEEJ DADDA GNÄLL JAG VILL HA EN MED FIRE FLAMES, I ORANGE!!!!
´

Ja där fick du till det Sverre!

Om jag skulle fått bestämma kulörer så hade jag valt svart bakgrund och sen turkos som förknippas med surfvågor och brun som förknippas med surfbrädor. Men nu bestämde inte jag så då anpassar jag mig till det nya.

Logga in för att svara
#77129 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

MINUS 16 i stoke...elin ar mindre popular an Gazzer

Logga in för att svara
#77130 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Andiss skrev:
MINUS 16 i stoke...elin ar mindre popular an Gazzer

Om jag får +grader så minskar mitt stoke, alla som ökar minusgraderna gör precis som jag vill att det ska vara.

Logga in för att svara
#77131 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Hur gar det med surfandet annars da, eller fas ingen permission fran avdelningen, med 1389 inlagg och inte ens legat i plurretm borjar man ju undra vad ens skattepengar spenderas pa inom psykvarden.

Kankse ErikG kan styra upp?

Logga in för att svara
#77133 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Andiss skrev:
Hur gar det med surfandet annars da, eller fas ingen permission fran avdelningen, med 1389 inlagg och inte ens legat i plurretm borjar man ju undra vad ens skattepengar spenderas pa inom psykvarden.

Gå inte från ämnet nu va om designen på sidan!

Logga in för att svara
#77138 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#77144 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

En boll rullar bra att du lärde oss detta Andiss, ifall vi inte visste det.

Logga in för att svara
#77146 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Andiss skrev:

Logga in för att svara
#77148 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Kritik är bra, för utveckling.

Men hur jobbar man vidare utifrån att nåt suger apa liksom de är ju svårt att sätta fingret på vad det är som stör då..

Kritiken måste vara informationsrik.

Jag säger färgerna, nu skriver jag på en gris vilket känns mysigt men inte så surfigt, det är så himla ljust på ljust. Jag får ont i ögonen!

Logga in för att svara
#77151 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Willy skrev:
[quote]Det finns jätte mycket på sidan som jag gillar! Den är mycket mycket bättre än frra. Snabbare (nu iaf) quote]
Sidan är fortfarande mycket långsam tycker jag. Men det var iofs förra sidan också. Förstår inte vad det är som gör att just Surfsverige skall vara så långsamt. Tycker annars att sidan är bra med bra funktioner och avdelningar. Sedan om den är snygg eller ej är ju en smaksak. Tycker den är neutral!

Logga in för att svara
#77166 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Det är färgerna, för mycket ljusa pastell färger, gillar inte typsnittet, men vi har alla olika preferenser. Men det stora felet är, alla som hade något vettigt att säga (förutom du då Per) har tappat intresset, de är avgiftade från Surfsverige, kvar är alla de inlägg som man aldrig läser.

Tack Redax för ditt otroliga tålamod och engagemang, det blir säkert bättre när vi får lite surf, eller inte.

Logga in för att svara
#77168 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Daniel skrev:
Det är färgerna, för mycket ljusa pastell färger, gillar inte typsnittet, men vi har alla olika preferenser. Men det stora felet är, alla som hade något vettigt att säga (förutom du då Per) har tappat intresset, de är avgiftade från Surfsverige, kvar är alla de inlägg som man aldrig läser.

Tack Redax för ditt otroliga tålamod och engagemang, det blir säkert bättre när vi får lite surf, eller inte.

hehehe såja Daniel, sug på, fortsätt suga bara! sug hårt!! hehehe

"de inlägg som man aldrig läser" ok så du är här för att läsa? Ok, prova att köpa en bok istället!
Det har postats flera surfinlägg, så jag vet inte vad det är för något du vill ha? Vet du det själv?
POSTA DET DÅ FÖR FAN hehehehe!!!

SURFSVERIGE verkar enligt min mening ha blivit ett forum för folks allmänna beklagande över sin egen olycka, ett sätt att tu ut all skit på! Fel färger, fel typsnitt,
Först var det ett jävla tjat på det gamla forumet om att det inte var bra för det gick inte att ändra inlägg, etc etc NU har redax fixat en blogg åt oss så att jag elin mfl kan hålla viss skit borta från forumet hehehe!! SMART!!
MEN
färgerna, känslan, typsnittet..snyft snyft hahahahahahaha!!!!!

FORTSÄTT SUGA DANIEL, DU GÖR DET BRA!!! HEHEHEHEHE!!!

Logga in för att svara
#77175 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

AH sverre...det ar inte snallt sagt...

Har ar daniels sida forresten med het html kod
www.vagsurf.se/

Logga in för att svara
#77184 Svar: Suger hårt 15 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Nuuuuuuuuuuu fungerade det ja.
Jo, det jag skulle säga var att, nej ANDISS fel film, det är den här som inspirerat mig!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!