marQs skrev:
Jag tycker det är fint, men det är så himla vitt överallt. Lite färgklickar skulle göra susen.
Jag gissar att det vita står för vitvattnet inom surfing och sånt förekommer ju i Sverige ofta. Marqs det är din uppgift att sätta färg på surfsveriges tillvaro.
för första gången i historien måste jag hålla med Gazzer.... Kanske inte suger men den förra sidan "kändes" bättre. Har låtit den här sjunka in men den känns på något sätt jobbig att kolla på. Kanske är de allt vitt? Eller är de typsnittet och storleken på bokstäverna? Kan inte sätta fingret på det.
Handlar väl inte om att vara tacksam? klar man gillar surfsverige, men lika väl som beröm måste man väl kunna ge lite konstruktiv kritik? Redax har ju gjort/gör mycket för sveriges surfare!
Tidigare hade jag en abstinensliknande känsla att fylla genom att gå in på surfsverige, nu är den borta... kanske har jag blivit avgiftad genom det korta uppehåll som var...hahaha
Jopp den förra var lite snyggare och mer egen men kan tänka mig att den här blir bättre rent funktionsmässigt. Den står inte ut lika mycket från mängden som den förra gjorde men suger gör den inte.
Whale skrev: Jopp den förra var lite snyggare och mer egen men kan tänka mig att den här blir bättre rent funktionsmässigt. Den står inte ut lika mycket från mängden som den förra gjorde men suger gör den inte.
För i helvete Whale!!! Jag var smådeprimerad innan och sen kollade jag på länken på Gazzers hemsida. Nu är allt hopp ute! Lika bra att gå och ställa sig i duschen nu... tvätta bort övergreppet från hemsidan....
som sagt säkert bättre funktioner, men...
det är nånting med känslan...
känns lite bloggig standard-webhotell-mall.
Kika på freeride.se... där finns tycker jag lite att ta efter med funktioner ihop med design.
Kanske dags att köra igång Surfsverige-TV och andra dynamiska video och bildfunktioner?
Det finns jätte mycket på sidan som jag gillar! Den är mycket mycket bättre än frra. Snabbare (nu iaf) och mer innehållsrik och nu betydligt mer interaktiv. Men som många andra påpekar så är lite av känslan borta. Jag tror det kan vara något så enkelt som färgvalet. Vitt mot grått mot mörkgrått mot svart är rätt jobbigt för mina gamla ögon. Kan det vara så enkelt att man skiftar färger lite?
Men shit vad proffsig sidan blivit! Grymt bra jobbat!!
FASAN FAN JÄVLAR VAD NI GNÄLLAR! ALLIHOPA!!
Om redax inte köra sejten........................................................................................................................ vem ska ??????... vi kommer att vänja oss.......precis som vi gjorde när legropes...eller....leashen kom..eller när mobilen..eller dvd eller....dator....eller.............epoxy för guds skull......tänk och funderar!!!!! heja gubben redax!!! sägar jag..heja heja heja!! god jul you fuckers hahahahahaha
Whale skrev: Jopp den förra var lite snyggare och mer egen men kan tänka mig att den här blir bättre rent funktionsmässigt. Den står inte ut lika mycket från mängden som den förra gjorde men suger gör den inte.
Willy skrev: Jag tror det kan vara något så enkelt som färgvalet. Vitt mot grått mot mörkgrått mot svart är rätt jobbigt för mina gamla ögon. Kan det vara så enkelt att man skiftar färger lite?
Du glömde nämna ljusblå och starkare blå och jag orkar inte skriva de rätta koderna. Apropå färgvalet som även inkluderar gråskalan så är de precis de som jag lyckas ha på min profilbild. O jag e ju mycket osurfig. Hmm...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!! WOHOO!!!!
Surfkänsla på en DATOR !!!!!????? KOKO BOLLEN I BÄNGEN HAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!
Surfkänsla får jag av att surfa, sen är det klart att det är kul att snacka surf och se surf,
men det är ju innehållet som ger DATA surf känsla, inte en fucking design!
den där freeride kollade jag in, BBBB AS B var den! För mycket undertext o skit.
känslan som är borta är tryggheten, vanan, det kommer bli precis samma känsla här igen om några veckor.
BRÄDKÖP av svenska surfare:
Ja brädan är jättebra men jag vill ha en med RÖDA KANTER, NEEEEEJ DADDA GNÄLL JAG VILL HA EN MED FIRE FLAMES, I ORANGE!!!!
JAG VILL HA en boogieboard hahahaha säger GAZZER hehehe
sverre skrev: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!! WOHOO!!!!
Surfkänsla på en DATOR !!!!!?????
Ja brädan är jättebra men jag vill ha en med RÖDA KANTER, NEEEEEJ DADDA GNÄLL JAG VILL HA EN MED FIRE FLAMES, I ORANGE!!!! ´
Ja där fick du till det Sverre!
Om jag skulle fått bestämma kulörer så hade jag valt svart bakgrund och sen turkos som förknippas med surfvågor och brun som förknippas med surfbrädor. Men nu bestämde inte jag så då anpassar jag mig till det nya.
Hur gar det med surfandet annars da, eller fas ingen permission fran avdelningen, med 1389 inlagg och inte ens legat i plurretm borjar man ju undra vad ens skattepengar spenderas pa inom psykvarden.
Andiss skrev: Hur gar det med surfandet annars da, eller fas ingen permission fran avdelningen, med 1389 inlagg och inte ens legat i plurretm borjar man ju undra vad ens skattepengar spenderas pa inom psykvarden.
Andiss skrev: Hur gar det med surfandet annars da, eller fas ingen permission fran avdelningen, med 1389 inlagg och inte ens legat i plurretm borjar man ju undra vad ens skattepengar spenderas pa inom psykvarden.
Willy skrev:
[quote]Det finns jätte mycket på sidan som jag gillar! Den är mycket mycket bättre än frra. Snabbare (nu iaf) quote]
Sidan är fortfarande mycket långsam tycker jag. Men det var iofs förra sidan också. Förstår inte vad det är som gör att just Surfsverige skall vara så långsamt. Tycker annars att sidan är bra med bra funktioner och avdelningar. Sedan om den är snygg eller ej är ju en smaksak. Tycker den är neutral!
Det är färgerna, för mycket ljusa pastell färger, gillar inte typsnittet, men vi har alla olika preferenser. Men det stora felet är, alla som hade något vettigt att säga (förutom du då Per) har tappat intresset, de är avgiftade från Surfsverige, kvar är alla de inlägg som man aldrig läser.
Tack Redax för ditt otroliga tålamod och engagemang, det blir säkert bättre när vi får lite surf, eller inte.
Daniel skrev: Det är färgerna, för mycket ljusa pastell färger, gillar inte typsnittet, men vi har alla olika preferenser. Men det stora felet är, alla som hade något vettigt att säga (förutom du då Per) har tappat intresset, de är avgiftade från Surfsverige, kvar är alla de inlägg som man aldrig läser.
Tack Redax för ditt otroliga tålamod och engagemang, det blir säkert bättre när vi får lite surf, eller inte.
hehehe såja Daniel, sug på, fortsätt suga bara! sug hårt!! hehehe
"de inlägg som man aldrig läser" ok så du är här för att läsa? Ok, prova att köpa en bok istället!
Det har postats flera surfinlägg, så jag vet inte vad det är för något du vill ha? Vet du det själv?
POSTA DET DÅ FÖR FAN hehehehe!!!
SURFSVERIGE verkar enligt min mening ha blivit ett forum för folks allmänna beklagande över sin egen olycka, ett sätt att tu ut all skit på! Fel färger, fel typsnitt,
Först var det ett jävla tjat på det gamla forumet om att det inte var bra för det gick inte att ändra inlägg, etc etc NU har redax fixat en blogg åt oss så att jag elin mfl kan hålla viss skit borta från forumet hehehe!! SMART!!
MEN
färgerna, känslan, typsnittet..snyft snyft hahahahahahaha!!!!!
FORTSÄTT SUGA DANIEL, DU GÖR DET BRA!!! HEHEHEHEHE!!!