Facebook data

1
Elin
#76843 Elin 15 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Jaha, tack till facebook som pavisade att Elin faktist var en riktig person....och inte bara en forum personlighet

Hur klarade sig Sverre pa facebook forresten?

Logga in för att svara
#76852 Svar: Elin 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Nej tacka inte facebook heller, facebook har inte visat något som inte surfsverige har klarat av att visa upp sen tidigare, när det gäller att tro på riktiga personer eller inte.

Tacka Jonty "the man" istället, citat av Jonty. Han påvisade att "Elin" fanns för ca 5 månader sen. Andiss verkar inte hängt med i Surfsverige uppdateringarna det märker jag.

Sverre är tillräckligt smart för att klara sig på facebook och skulle aldrig avslöja sina patenterade metoder.

Logga in för att svara
#76875 Svar: Elin 15 år, 4 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Nej tacka inte facebook heller, facebook har inte visat något som inte surfsverige har klarat av att visa upp sen tidigare, när det gäller att tro på riktiga personer eller inte.

Tacka Jonty "the man" istället, citat av Jonty. Han påvisade att "Elin" fanns för ca 5 månader sen. Andiss verkar inte hängt med i Surfsverige uppdateringarna det märker jag.

Sverre är tillräckligt smart för att klara sig på facebook och skulle aldrig avslöja sina patenterade metoder.

Va? Vad är ett citat av mig?
Tror aldrig jag kallat mig "the man" ?
Men Ja! Elin finns!

Logga in för att svara
#76900 Svar: Elin 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jonty skrev:
Elin_nybörjaren skrev:

Va? Vad är ett citat av mig?
Tror aldrig jag kallat mig "the man" ?
Men Ja! Elin finns!

Jo du reflekterade hm.. förut när jag hörde din röst, att du var "the man" på surfsverige enligt vissa. Såja var nu inte överdrivet ödmjuk även om det kan vara bra ibland.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!