Facebook data

1
Fantasy Surfer Pipe Masters
#76837 Fantasy Surfer Pipe Masters 15 år, 4 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Bra surfing dåligt lagval. Shit, det är inte lätt att välja lag ibland. HAde jag bara kört på de jag haft nästan hela året hade det varit poängrekord för mig. Men jag föll för de billliga men braiga surfarna BI, AI och JOB som kammade knappt hem några poäng alls för mig.

Fast JÄVLAR vad rolig surfing det har varit!! Lite trött nu efter lite för länge framför datorn lite för många dagar i sträck för en småbarnsförälder.

Logga in för att svara
#76864 Svar: Fantasy Surfer Pipe Masters 15 år, 4 månader sen Stoke: 10

Whale
graphgraph

Hehe. Jag tog ett riktigt feglag för att ha en chans att komma ikapp i den interna tävlingen. Krävs dock att Kelly åker ut i kvarten och att D.Hobgood går till final. Känns inte så troligt med tanke på hur Kelly surfat hittills.

Men vad höll JOB på med? Inte en våg på 35 minuter... Sunny G gjorde åtminstone en klassisk insats!

Logga in för att svara
#76868 Svar: Fantasy Surfer Pipe Masters 15 år, 4 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

JOB var kanske lite väl kaxig. Han må vara överlägsen på pipe när det dundrar men om det inte kommer supervågor MÅSTE man nöja sig med några smutsiga tuber även om man är JOB.

Sunny var bara för skön! Rykten är att han glömde en fennyckel, spann hem och fastnade sedan i bilköer på vägen tillbaka till tävlingen. Rookie.

Logga in för att svara
#76869 Svar: Fantasy Surfer Pipe Masters 15 år, 4 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Har du fått tumvantarna på JOBs senaste rulle? Inte jag, men jag skulle vilja.

Logga in för att svara
#76883 Svar: Fantasy Surfer Pipe Masters 15 år, 4 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

what sunny forgot a fin key, with that many surfers and surf company honchos at pipe it would have been hard to find one. I mean H&M boardies come with one for christ sake!

Logga in för att svara
#76890 Svar: Fantasy Surfer Pipe Masters 15 år, 4 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Another rumour says that he forgot his fins and then got stuck in traffic. Another rumour says he ways just stoned and missed the heat because of the overlapping format.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!