Facebook data

1
Skräp
#76745 Skräp 15 år, 5 månader sen Stoke: 2

Rikkard
graphgraph

Hallå!

Torö är grymt men det börjar bli jäkligt grisigt på parkering(arna). Jag skeppade hem en hel kasse med skräp idag innehållandes bla två engångsgrillar som någon lämnat.
Det behöver inte vara vågsurfare utan kanske wind-, kitesurfare eller en fågelskådare som varit skräpig av sig.

Vi har nog mycket att vinna på att hålla moder jord ren, inte minst så lackar inte de bofasta om vi kan hålla rent efter oss!

Nåja slutklagat för idag, Torö bjöd på en trevlig samt solig dag!

Logga in för att svara
#76746 Svar: Skräp 15 år, 5 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

jag hittade mcdonalds sugrör,fodralet till en bigmac,servetter och bitar av silvertejp i dag på torö.det är från surfare 100%. SKÄRPNING!

pura vida

Logga in för att svara
#76748 Svar: Skräp 15 år, 5 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

Two simple concepts: Leave no trace - in other words do not throw trash on the ground. Then there is Pick Up 3 - everytime you visit the beach, pick up three pieces of trash. A 12 year old kid had the common sense to come up with this simple yet effective idea. www.pickup3.org

Logga in för att svara
#76751 Svar: Skräp 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

jani
graphgraph

Respektera jord och hav, annars så kommer det tillbaks till er. paybacks a bitch.

Logga in för att svara
#76758 Svar: Skräp 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det måste vara den yngre generationens snorungar med curlingföräldrar och culrlingfröknar som skräpar ner!

När jag var liten fick vi lära oss att inte skräpa ner, och så in i helvete fick vi lära oss det också!! Så in i helvete att det gör ont ända in i märgen att skräpa ner. Att det är något i ryggmärgens samvetsnerver som skriker FEL FEL FEL FEL FEL!!!!!! Tvångstankar som uppstår om man tappar något och inte springer efter o plockar upp det.
Vi sena 70 talister och tidiga 80 talister, det är oss ni ser som springer efter en servette på gatan resande oss från en retaurangstol..
för annars får vi TVÅNGSTANKAR av att vi är djupt moraliskt klandervärda inför Gud, samvetet, naturen eller fan o hans moster vad det är för gestalter vi klär våra känslor av moral i.

Så nu alla snorungar ska ni lära er att VETA HUT ( som Carl Lidbom sa )

Annars blir ni som de fattiga outbildade människrona i Nicaragua som kastar allt ALLT skräp rakt ut ur buss fönstret oavsett om den står på en parkering eller kör längs en nedskitat motorväg med rader av skräp längs dikeskanten. En Vägsoptipp!

Nä, kanske det börjar bli dags för att plocka fram lite gammaldags moral i form av ROTTINGEN!! Muhahahaha hehehehe VA!!?? ROTTINGEN!!!! Det skulle ni inte gilla va!! hehehehehehehehe!!!!

Logga in för att svara
#76759 Svar: Skräp 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
Det måste vara den yngre generationens snorungar med curlingföräldrar och culrlingfröknar som skräpar ner!

När jag var liten fick vi lära oss att inte skräpa ner, och så in i helvete fick vi lära oss det också!! Så in i helvete att det gör ont ända in i märgen att skräpa ner. Att det är något i ryggmärgens samvetsnerver som skriker FEL FEL FEL FEL FEL!!!!!! Tvångstankar som uppstår om man tappar något och inte springer efter o plockar upp det.
Vi sena 70 talister och tidiga 80 talister, det är oss ni ser som springer efter en servette på gatan resande oss från en retaurangstol..
för annars får vi TVÅNGSTANKAR av att vi är djupt moraliskt klandervärda inför Gud, samvetet, naturen eller fan o hans moster vad det är för gestalter vi klär våra känslor av moral i.

Annars blir ni som de fattiga outbildade människrona i Nicaragua som kastar allt ALLT skräp rakt ut ur buss fönstret oavsett om den står på en parkering eller kör längs en nedskitat motorväg med rader av skräp längs dikeskanten. En Vägsoptipp!

Nä, kanske det börjar bli dags för att plocka fram lite gammaldags moral i form av ROTTINGEN!! Muhahahaha hehehehe VA!!?? ROTTINGEN!!!! Det skulle ni inte gilla va!! hehehehehehehehe!!!!

sorry Anders Björk var det som sa det!

Logga in för att svara
#76760 Svar: Skräp 15 år, 5 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

jani skrev:
Respektera jord och hav, annars så kommer det tillbaks till er. paybacks a bitch.

Med anledning av temat:

www.ecosurfers.net

Logga in för att svara
#76762 Svar: Skräp 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

nekons skrev:
jani skrev:

Med anledning av temat:

www.ecosurfers.net

Nej, inte mera ECO NU!! INTE MERA EKOLOGISKA EKO GREJER INGET MER KLIMAT att det går åt helvete tema,
ingen mer svininfluensa åt helvete DÖD och SKOGSDÖD och HAVSDÖD och åt helvete med hela planetensnacket!!
Klimatsnacket är så gammalt att det blivit i klimakteriet KLIMAKTERIEKLIMAT !!
Va fan låt havsnivån stiga, låt glaciärerna smälta, låt skogarna brinna MUHEHEHEHEHEEEEE Bara ni låter bli mig med era samvetsbetänkligheter och skämselpropaganda att ALLT JA ALLT GÅR ÅT HELVETTES JÄVLAR ÅT HELVETE!!!!!!!!

Skona mitt enda liv från denna olyckans påbrå, denna jakt efter att problematisera hela skiten med vår existens, fan lev och låt lev!!
Döda inte livet genom alla djävlar som målas på livets vägg likt dåligt klotter på en tegelmur av avfallande puts..

ja jag vet att vi har problem med klimakteriklimatet MEN JAG ORKAR FAN INTE HÖRA MER!!!!!!! FÖR I HELVETES JÄÄÄÄÄVLAR!!!!!

Logga in för att svara
#76763 Svar: Skräp 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
nekons skrev:
jani skrev:

Med anledning av temat:

www.ecosurfers.net

Nej, inte mera ECO NU!! INTE MERA EKOLOGISKA EKO GREJER INGET MER KLIMAT att det går åt helvete tema,
ingen mer svininfluensa åt helvete DÖD och SKOGSDÖD och HAVSDÖD och åt helvete med hela planetensnacket!!
Va fan låt havsnivån stiga, låt glaciärerna smälta, låt skogarna brinna MUHEHEHEHEHEEEEE Bara ni låter bli mig med era samvetsbetänkligheter och skämselpropaganda att ALLT JA ALLT GÅR ÅT HELVETTES JÄVLAR ÅT HELVETE!!!!!!!!

Skona mitt enda liv från denna olyckans påbrå, denna jakt efter att problematisera hela skiten med vår existens, fan lev och låt lev!!
Döda inte livet genom alla djävlar som målas på livets vägg likt dåligt klotter på en tegelmur av avfallande puts..

ja jag vet att vi har problem med klimakteriklimatet MEN JAG ORKAR FAN INTE HÖRA MER!!!!!!! FÖR I HELVETES JÄÄÄÄÄVLAR!!!!!

Kan jag inte bara få känna mig tillfreds med att inte kasta min glasspinne på en sketen skogsparkering. ok?

Logga in för att svara
#76764 Svar: Skräp 15 år, 5 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

sverre skrev:
nekons skrev:
jani skrev:

Med anledning av temat:

www.ecosurfers.net

Aah! Förnekelse!!

Denna ständigt underskattade strategi! HAHA!!

Logga in för att svara
#76766 Svar: Skräp 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Nej inte förnekelse bara lite ANDRUM!!!

Logga in för att svara
#76794 Svar: Skräp 15 år, 5 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

sverre skrev:

W O R D !
1 medvetet kastat skräp = 1 frislag

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!