Facebook data

1
Får man ta med en longboard på Ryanair?
#76672 Får man ta med en longboard på Ryanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

thomas
graphgraph

Hallå,
såg på Rayanairs hemsida när jag skulle boka sportutrusning att längden fick bara vara max två meter och väga 15kg. Är det någon som någon erfarenhet av vad som gäller?

Grymt tacksam för svar, tänkte boka ikväll.

/Thomas

Ändrat av Redax
Logga in för att svara
#76674 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Om det står att måtten är 2 meter och vikten 15 kg... på deras hemsida...
då tycker jag att det är väldigt intressant att du fråga andra om deras erfrenhet om vad som gäller...

får man fråga varför du frågar som du frågar???

Logga in för att svara
#76675 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

thomas
graphgraph

Har din brud gjort slut eller.

Logga in för att svara
#76676 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair 15 år, 5 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

ja vad är det för jävla fråga egentligen?

alla vet att sverre är gay.

skämt å sido. riktigt konstig fråga thomas. om du går in på deras hemsida och läser infon 3 ggr kanske du själv får tillräckligt med erfarenhet för att veta vad som gäller.

lycka till

Logga in för att svara
#76677 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

han har aldrig haft någon brud... men i alla fall...

hoppas du får hjelpen du behöver! har själv ingen erfarenhet av just ryan air men förut bokade jag bara extra bagage så fick jag in det där på det där flygbolaget med röda flygplan haha

Logga in för att svara
#76680 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Maiorana skrev:

www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-f8ebe4fd1cc88c873b257902359a7fe9.html

Logga in för att svara
#76681 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

thomas skrev:
Har din brud gjort slut eller.

Är inte det en väldigt orelevant och malplacerad fråga? ( utan frågetecken dessutom ) är det en fråga du ställer?

Logga in för att svara
#76682 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

hamarby123
graphgraph

fan vad jag börjar tröttna på dessa invandrare som skriver hjelper istället för hjälper?! lär dig stava lär dig svenska och sluta käka pizza och pasta!

smek från din beundrare från Stockholmsmässan 20/11

Logga in för att svara
#76683 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

jani
graphgraph

?????????????????

Logga in för att svara
#76687 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

thomas
graphgraph

Sverre,
hadde inte räknat med att få en så otrevlig typ som dig i ansiktet det första man får när man går in på Surfsverige.
Frågan ställdes med förhoppning om att Ryanair i praktiken var flexibla på brädlängden.

Ps. Får inte glömma bort att tacka dig för visat intresse över mitt sätt att skriva.

Logga in för att svara
#76688 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

hamarby123
graphgraph

haha, om det var till mig så svarade jag på maioranas inlägg!

Logga in för att svara
#76690 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

hamarby123 skrev:
[quote]fan vad jag börjar tröttna på dessa invandrare som skriver hjelper istället för hjälper?! lär dig stava lär dig svenska och sluta käka pizza och pasta!

Dra åt helvette din sopa, hoppas du blir söndermobbad här på surfsverige din jävla nybörjare
j:evil: BOS is gonna hate you

Logga in för att svara
#76691 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

thomas
graphgraph

Sorry Hammarby,

hela texten va till Sverre. Sverre undrade om jag hadde glömt frågetecknet, de han inte förstod va att det inte var en fråga utan jag konstaterade att det va på det viset.

Logga in för att svara
#76692 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

hamarby123 skrev:
[quote]fan vad jag börjar tröttna på dessa invandrare som skriver hjelper istället för hjälper?! lär dig stava.

Hahhajajahahahjahaha HAMARBY hahahahahahhhhhhhhhahhhahahahhahaha ska det inte stavas med två M ditt jävla pungskaft?

Logga in för att svara
#76694 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

thomas skrev:
Sverre,
hadde inte räknat med att få en så otrevlig typ som dig i ansiktet det första man får när man går in på Surfsverige.
Frågan ställdes med förhoppning om att Ryanair i praktiken var flexibla på brädlängden.

Ps. Får inte glömma bort att tacka dig för visat intresse över mitt sätt att skriva.

Otrevlig? Jag frågade dig uppriktigt för att jag var intresserad av hur du tänkte. Istället för att idiotförklara dig så ville jag ta reda på om det fanns någon vettighet i det hela..
Och då svarar du om min brud gjort slut, DET var OTREVLIGT!

Räkna med Sverre i fortsättningen IN YOUR FACE! HEHEHEHE MUhhehehehe!!

Logga in för att svara
#76695 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

sverre skrev:
Maiorana skrev:

By the way så var det ett skämt Sverre har jätte många jätte snygga surf babes som är veldigt BOSY

Logga in för att svara
#76696 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

thomas skrev:
Sorry Hammarby,

hela texten va till Sverre. Sverre undrade om jag hadde glömt frågetecknet, de han inte förstod va att det inte var en fråga utan jag konstaterade att det va på det viset.

Han syftade nog på Janis rad med frågetecken gosse..

Logga in för att svara
#76697 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Maiorana skrev:
sverre skrev:
Maiorana skrev:

By the way så var det ett skämt Sverre har jätte många jätte snygga surf babes som är veldigt BOSY

väl talat, o skojigt skojat

Logga in för att svara
#76698 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

thomas
graphgraph

Ok,
ha det bra Sverre.

Logga in för att svara
#76699 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

hamarby123
graphgraph

haha, vikrot! skojar jag bara med dig eftersom att du var så ilsk på facebook och på cellen!

Logga in för att svara
#76700 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

thomas
graphgraph

Jag gick ingång ganska bra va. Det va inte riktigt meningen.

Ha en bra helg.

/Thomas

Logga in för att svara
#76705 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair 15 år, 5 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Oavsett. Skulle du lita på någon som säger att "Jag har då aaaldrig haft några problem med Rajan Är på alla mina resor..."? Utgå från företagets information, allt annat blir bara en chansning!

Hoppas du bokade/kommer iväg (med brädan)!

Logga in för att svara
#76706 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair 15 år, 5 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Menar då inte att det inte skulle vara värt att chansa ibland.

Logga in för att svara
#76707 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

thomas skrev:
Hallå,
såg på Rayanairs hemsida när jag skulle boka sportutrusning att längden fick bara vara max två meter och väga 15kg. Är det någon som någon erfarenhet av vad som gäller?

/Thomas

ingen svarade din origainal fråga thomas....om jag har rätt...!!?? och jo..jag är en utlänning..mmmmm...men skit samma..mina erfarenheter med ryanair är att det är inget som helst problem att ta med brädor ...(330kr enkel väg) MEN.. jag vet att det finns en LÄNGDE gräns. ring och fråga..brukar lösar sig..! travel lugnt....da rat;)

Logga in för att svara
#76708 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

RATMAN skrev:
thomas skrev:
Hallå,

/Thomas

ingen svarade din origainal fråga thomas....om jag har rätt...!!?? och jo..jag är en utlänning..mmmmm...men skit samma..mina erfarenheter med ryanair är att det är inget som helst problem att ta med brädor ...(330kr enkel väg) MEN.. jag vet att det finns en LÄNGDE gräns. ring och fråga..brukar lösar sig..! travel lugnt....da rat;)

original...menar jag

Logga in för att svara
#76715 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

thomas
graphgraph

Tack för hjälpen,
Ryanair air har stängt under helgen, slår Skavsta en signal imorgon.

Skickar en rad när jag pratat med Skavsta.

/Thomas

Logga in för att svara
#76722 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair? 15 år, 5 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

Norwegian har också en gräns på 2 meter. På min boardbag hade Ocean Earth på en STOR lapp skrivit att boardbagen var 6'8"/2,04 cm... men den lappen tog jag bort för säkerhets skull innan förra resan

Skulle dock inte våga chansa och komma med en longboard, speciellt inte på RyanAir.

Logga in för att svara
#76737 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair 15 år, 5 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

Det bästa rådet jag kan ge dig, är att ringa dem och fråga vad som gäller och om de kan göra ett undantag om du kommer tidigare etc.
Se till att få ev. undantagstillstånd skriftligen via mail då billiga bolag är ena korrupta jävlar!
När jag flög med något spanskt skitbolag från ARN skulle de ha 1700 spänn för varje resa och då var det ett byte, dagen innan hade jag blivit lovad samma tjänst gratis, hotade med att ställa till en sen och några elaka kärringar senare fick jag båda resorna för 600 sek

Logga in för att svara
#76738 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair 15 år, 5 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

ådén skrev:
Det bästa rådet jag kan ge dig, är att ringa dem och fråga vad som gäller och om de kan göra ett undantag om du kommer tidigare etc.
Se till att få ev. undantagstillstånd skriftligen via mail då billiga bolag är ena korrupta jävlar!
När jag flög med något spanskt skitbolag från ARN skulle de ha 1700 spänn för varje resa och då var det ett byte, dagen innan hade jag blivit lovad samma tjänst gratis, hotade med att ställa till en sen och några elaka kärringar senare fick jag båda resorna för 600 sek

scen menar jag förstås

Logga in för att svara
#77024 Svar: Får man ta med en longboard på Rayanair 15 år, 4 månader sen Stoke: 0

thomas
graphgraph

Ok, har fått ok från Ryan air på att dom tar en longboard på 3m. Vi får se om det håller.

Åker till Marocko på söndag. Återkommer med info om hur det hela gick.

/Thomas

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!