Facebook data

1
någon som vill dela med sig från idag
#76562 någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Nån som var ute idag i Skåne och vill dela med sig av upplevelsen, gärna med foton, även om en historia duger bra.
Själv kom jag inte loss från jobb innan mörkret lagt sig.
Var det så bra som det såg ut från mitt. Fönster.

Logga in för att svara
#76566 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Du missade INGENTING mer än en simtur.

Logga in för att svara
#76567 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Skönt......snart helg

Logga in för att svara
#76568 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

du missar nog inget då heller

Logga in för att svara
#76569 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

du missa min cykeltur hem från jobbet i fetaste motvinden i 6km ungefär...fast ja cykla hem på rekordtid!

Logga in för att svara
#76570 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

kom precis hem från epic torö. va länge sedan jag och mina 2 vänner körde så cleant. va offshore huvud. alla prognoser klicka rätt. gick ner och kolla va ca 4-5 meter onshore.15 minuter senare va det 0ms och ytteligare 30 minuter senare va det offshore. inga andra bilar för ovanlighetens skull...

Logga in för att svara
#76572 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

plåtslagarn skrev:
kom precis hem från epic torö. va länge sedan jag och mina 2 vänner körde så cleant. va offshore huvud. alla prognoser klicka rätt. gick ner och kolla va ca 4-5 meter onshore.15 minuter senare va det 0ms och ytteligare 30 minuter senare va det offshore. inga andra bilar för ovanlighetens skull...

o_0 epic.... BILDER?????

Logga in för att svara
#76574 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

plåtslagarn skrev:

Surfa ni när det var helt kolsvart eller?

Hur har det varit nu i gryningen??

Logga in för att svara
#76575 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

jag surfa åsa i går det var bra size fast lite väl stökigt så det blev bara nåra korta åk

Logga in för att svara
#76579 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 1

peterpan
graphgraph

Nothing epic to report here, went down around 9am and surfed til noon. It was pretty small and clean..I am sure it got messy as the wind picked up...sry no pics this time around

Logga in för att svara
#76580 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

jani
graphgraph

det var gott om stökiga vågor i skåne, gick och ta några korta längder dock. men det var rätt så dött i Kåseberga.

Logga in för att svara
#76581 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

Willy skrev:
plåtslagarn skrev:

surfade när det va bäst.och det va mörkt överallt förutom där vågorna va. jag har löst ett stort problem för surf i sverige. men jag är lite hemlig av mig så nu är det slut pratat om det.

va bara så glad i natt så jag va tvungen att skriva.

Logga in för att svara
#76582 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: -3

latte
graphgraph

surfa praia de leca igår och det var 2.5 meter big closeout med någon våg som var rippableB)

Logga in för att svara
#76584 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Latte vi bryr oss inte om Portugal!!! .... nej då sköja bara.
Skandinavien som gäller.... kom hem nu å rippa här istället;). Epic 2-3 m Larvik igår, svag offshore å 10 i period. Du hade göttat dig där;)!

Hang loose unge brunk brother...

Sebban

Logga in för att svara
#76591 Svar: någon som vill dela med sig från idag 15 år, 5 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

plåtslagarn skrev:
Willy skrev:
plåtslagarn skrev:

som vanligt när någon är ensam på torö är det epic och finns inga bilder!
jag kan erkänna att min gudomliga aura lyser upp en del också!
not
surfade när det va bäst.och det va mörkt överallt förutom där vågorna va. jag har löst ett stort problem för surf i sverige. men jag är lite hemlig av mig så nu är det slut pratat om det.

va bara så glad i natt så jag va tvungen att skriva.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!