Facebook data

1
En dag i San Sebastian Spanien (bilder)
#76276 En dag i San Sebastian Spanien (bilder) 15 år, 5 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Här kommer lite mera bilder från Spanien. Denna gången från Playa Zurriola i San Sebastian..

bazmei.bloggsida.se/

//bazmei

Logga in för att svara
#76281 Svar: En dag i San Sebastian Spanien (bilder) 15 år, 5 månader sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

Grymma bilder!

Logga in för att svara
#76282 Svar: En dag i San Sebastian Spanien (bilder) 15 år, 5 månader sen Stoke: 3

Pazki
graphgraph

Fyfan! Hur har du råd att resa så som student?

Logga in för att svara
#76284 Svar: En dag i San Sebastian Spanien (bilder) 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

jani
graphgraph

Pazki skrev:
Fyfan! Hur har du råd att resa så som student?

Tydligen så har du aldrig varit en utlandstudent i sverige.

Logga in för att svara
#76292 Svar: En dag i San Sebastian Spanien (bilder) 15 år, 5 månader sen Stoke: 2

marie_froslin
graphgraph

Sweet! Saknar SS men har gett rampen ett ärligt försök här hemma med grabben idag...livsfarligt för det fryser på! Njut av dina sista days.....

Logga in för att svara
#76305 Svar: En dag i San Sebastian Spanien (bilder) 15 år, 5 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Tack man! Kommer att komma mera bilder imorgon. Fick några riktigt fina bilder idag.
Jag har inte börjat plugga än därför har jag råd att resa. Vara bara här och pluggade lite spanska. Vet inte om man kan kalla det plugga.
Men från och med januari blir det nog inte så mycket resande. Iaf inte utan för CA

Marie du missar fina vågor nu här idagarna. Kika imorgon så skall du få se!!

//bazmei

Logga in för att svara
#76308 Svar: En dag i San Sebastian Spanien (bilder) 15 år, 5 månader sen Stoke: 3

Pazki
graphgraph

Ok, härligt! Ser fram emot fler grymma bilder!

Logga in för att svara
#76316 Svar: En dag i San Sebastian Spanien (bilder) 15 år, 5 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Pazki skrev:
Ok, härligt! Ser fram emot fler grymma bilder!

Jag insåg idag hur jävla dåliga man är som svennesurfare! När jag kollade på bilderna från idag så gick det upp för mig! Vi spelar inte samma match!
Idag var fan galet! Stark offshore och stort.
Men lovar lite grymma bilder tills imorgon!!

//Bazmei

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!