Facebook data

1
Tiki Prodigy 6/5/4
#76150 Tiki Prodigy 6/5/4 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

Pootie
graphgraph

Tjena!

Såg att det fanns en tråd angående detta för ungefär ett år sen, men det verkade inte vara någon som testat den ordentligt. Så nu gör jag ett nyt försök.

Är det någon som kört med denna dräkt och vet om den håller måttet vintertid, man blir ju lite fundersam i och med prisskillnaden gentemot lite kändrare märken som xcel, o'neil etc. Vore tacksam för svar, som fattig student blir ju inte priset helt ovidkommande, men man vill ju samtidigt inte köpa en drät som inte håller värmen.

Ha det fint!

Logga in för att svara
#76156 Svar: Tiki Prodigy 6/5/4 15 år, 5 månader sen Stoke: 8

tobbe
graphgraph

Tja!

Var framme o kände på en sådan dräkt för ett tag sedan och råder dig att inte köpa den.
Den var tunnare än excels o quiksilvers 6-5-4:or vilket med stor sannolikhet innebär att den är kallare.
Flexen kan jag inte yttra mig om då jag inte satte på mig den.

Logga in för att svara
#76157 Svar: Tiki Prodigy 6/5/4 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

Pootie
graphgraph

Okej.. Paratade med en kille på surfers i varberg, även han avrådde mig från att köpa. Verkar vara en bättre idé att lägga till lite o få en dräkt av de mer kända märkena.

Tack för rådet!

Logga in för att svara
#76159 Svar: Tiki Prodigy 6/5/4 15 år, 5 månader sen Stoke: 8

tobbe
graphgraph

hittar du en excel med din passform köp den. annars är quiksilver cypher bra. surfar du västkusten o inte är så kall av dig kan du köpa oneill.

Logga in för att svara
#76172 Svar: Tiki Prodigy 6/5/4 15 år, 5 månader sen Stoke: 2

oxgrip
graphgraph

Jag har den. Den är jävligt varm. Den är klädd med något fleeceliknande inuti. Drar man åt spännena ordenlitligt håller den jävligt tätt också, missar man dock att dra åt vid bröstet ordentligt kan det läcka in lite där. Jag har inte fryst hittils iaf utan snarare svettats.
Dock så är ju pundet väldigt lågt och www.wetsuitoutlet.co.uk har fjolårets f-bomb för £209(typ 2500 sist jag kollade)
2010 modellerna kostar ju typ £280 så det är ju inte så farligt heller.

Logga in för att svara
#76175 Svar: Tiki Prodigy 6/5/4 15 år, 5 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Pootie skrev:
Okej.. Paratade med en kille på surfers i varberg, även han avrådde mig från att köpa. Verkar vara en bättre idé att lägga till lite o få en dräkt av de mer kända märkena.

Tack för rådet!

Tror fan att han avråder dig från att köpa av en konkurrent..! HAALLÅÅÅ!!

Logga in för att svara
#76181 Svar: Tiki Prodigy 6/5/4 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

Andes
graphgraph

Dark Blue i Helsingör har fjolårets Xcel för 2500kr nåt. Var själv över och köpte en sådan, fattig student som man är

Logga in för att svara
#76200 Svar: Tiki Prodigy 6/5/4 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

Pootie
graphgraph

ErikG skrev:
Pootie skrev:

Tack för rådet!

Tror fan att han avråder dig från att köpa av en konkurrent..! HAALLÅÅÅ!!

Hehe.. sant! Bättre och kolla läget här kanske, från en mer opartisk synvinkel!

Logga in för att svara
#76201 Svar: Tiki Prodigy 6/5/4 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

Pootie
graphgraph

oxgrip skrev:
Jag har den. Den är jävligt varm. Den är klädd med något fleeceliknande inuti. Drar man åt spännena ordenlitligt håller den jävligt tätt också, missar man dock att dra åt vid bröstet ordentligt kan det läcka in lite där. Jag har inte fryst hittils iaf utan snarare svettats.
Dock så är ju pundet väldigt lågt och www.wetsuitoutlet.co.uk har fjolårets f-bomb för £209(typ 2500 sist jag kollade)

Okej, låter bra! Ska kolla in sidan lite närmare.. Har du bestält från dem? Tänkte om du vet ifall det funkar bra?

Logga in för att svara
#76204 Svar: Tiki Prodigy 6/5/4 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

astroman
graphgraph

Pootie skrev:
oxgrip skrev:

Okej, låter bra! Ska kolla in sidan lite närmare.. Har du bestält från dem? Tänkte om du vet ifall det funkar bra?

Jag köpte en Billabong 6/5/4 dräkt därifrån nu i höst. Allt funkade bra, tom deras storleksguide höll vad den lovade.

Logga in för att svara
#76209 Svar: Tiki Prodigy 6/5/4 15 år, 5 månader sen Stoke: 7

stoffe
graphgraph

Köpte f-Bomben därifrån för någon månad sedan. Snabb leverans och som sagt storleken höll vad de lovade...

Logga in för att svara
#76210 Svar: Tiki Prodigy 6/5/4 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

Pootie
graphgraph

Beställde precis en Billabong 6/5/4 från wetsuitoutlet.com! Riktigt bra priser!

Tack för alla goda råd! Lycka till med säsongens vintersurf!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!