Facebook data

1
Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt?
#75931 Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: 3

Nille
graphgraph

Ja, jag har googlat.
Ja, jag har sökt på forumet.

Nej jag har inte hittat något boende. Alla sidor man kommer till är någon typ av klickahär-och-kom-till-en-ny-reklamsida sida!
Jag reser med en bekväm flickvän som inte kan tänka sig att bo i något dorm för 10bananer natten. Näe, eget rum och egen toalett ska det vara.
Jag blir tokig!

Ska det kosta $65/natt att bo på i Mal Pais(jan-feb) på ett hotell utan frukost?

(theplace/franks/bluejay mf.. ja jag har kollat dom)

Logga in för att svara
#75932 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

Costa Rica ska va dyrast bland länderna där...
Freddie syndrom att alla ska dit nu?
Fixa en guide från nån bokbutik å kolla läget...eller bara gå dit å snoka i dom så slipper du betala så vet du va priserna ligger på...hostel brukar inte ha internet bokningar om de inte e större å anslutna vilket få är där skulle ja tro...

Logga in för att svara
#75934 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

xris
graphgraph

Det är säkert enklast för dig att låta din bekväma flickvän bestämma på plats. Ta in första natten på ett hostel och kolla runt och jämför priser därnere. Har varit där totalt 6 månader och min erfarenhet är att det är bäst att sköta det på plats. Ska ni bo där ett tag kan ni säkert hustla till er en schysst deal.

Logga in för att svara
#75935 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

xris
graphgraph

och, nej, det bör inte kosta så mycket som 65 dollar.
men vill ni ha ett ganska lyxigt kärleksnäste får du nog räkna med 40-50 dollar per natt.

Logga in för att svara
#75936 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

jani
graphgraph

eller så dumpar du lyx-tjejen:evil:

Logga in för att svara
#75939 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: 3

Nille
graphgraph

Men var hittar jag de 40-50dollars ställena? Inte på internet iaf?

Känner för att åka till Costa Rica bara för att jag inte orkar släpa med mig våtdräkt. Har varit i SydAfrika i 2 år nu och känner att varmvattensurfet lockar min surftarm. Bali är också ett alternativ men känns lite blött i Jan/feb.

Logga in för att svara
#75946 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Åk dit o fixa boende på plats. finns en del att välja på om du är beredd att lägga runt 50 $/natt E nog också vad du får räkna med om du vill ha standard som du beskriver. Behöver inte boka innan men om du absolut vill boka innan så kika i lonely planet, där hittar du vad du söker. Lycka till

Logga in för att svara
#75958 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjl 15 år, 5 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

vart i costa rica skall du?? Ett dubbel rum ligger pa ca 40-50 max. Inga problem att hitta nagot pa plats mannen!! Skriv vart du skall och nar sa kan se

Logga in för att svara
#75959 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Nille skrev:
Men var hittar jag de 40-50dollars ställena? Inte på internet iaf?

Känner för att åka till Costa Rica bara för att jag inte orkar släpa med mig våtdräkt. Har varit i SydAfrika i 2 år nu och känner att varmvattensurfet lockar min surftarm. Bali är också ett alternativ men känns lite blött i Jan/feb.

Ibland är det ju så att de som tar lägre pris väljer att inte marknadsföra sin verksamhet på internet. Om du vill få kontakt med några Costa Rica boende o fråga om råd på billiga boende kan söka upp någon surfare på www.couchsurfing.org och fråga dem. Det nätverket når hela världen så du lär få fler svar där än här. Lycka till!

Logga in för att svara
#75967 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

www.nicoyapeninsula.com/teresa/teresa.html

kanske denna du vill hitta...

Logga in för att svara
#75968 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Logga in för att svara
#76037 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Du kan kolla efter hus via denna sajten. www.playacarmen.net/ Jag har hyrt hus via denna dam och här kan man få något från 500 USD per månad. Kolla med henne.

Logga in för att svara
#76044 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

kitchen_windows
graphgraph

dude! ar i cr nu! dock inte vid santa teresa. Ar i jaco men jag ska till santa teresa idag. Har ingen aning om vart vi ska bo. Jag ar ocksa noga med boendet. Ska aterkomma! .........Stoked...

Logga in för att svara
#76134 Svar: Hitta hotell/hostel i Costa Rica, omöjligt? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

kitchen_windows
graphgraph

nja ingen vidare boende val mojligheter.....

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!