Facebook data

1
varför? icke surfrelaterat gnäll
#75493 varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

varför handlar alla trådar om vinterdräkter?
varför handlar alla trådar om vart man skall åka för lite pengar och mycket surf?
varför skrivs det inget vettigt längre?
varför kan jag inte hålla käften?
varför har redax inte plockat bort Sverre än? (de vet vi alla innerst inne)
varför skrivs hela trådar på engelska av folk som kan svenska?
varför är det så många på torö(och jag är inte sämst)!?
varför outar alla ____Ö?
varför är vissa inloggade dygnet runt?

fyll på med varför´s

Logga in för att svara
#75494 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

asr
graphgraph

Varför hänger man här ändå?

Logga in för att svara
#75495 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Varför frågor är dåliga eftersom att svaren oftast ger upphov till försvarssvar.

Jag ställer en annan typ av fråga.

När jag ser forumets trådar vissa dagar så har jag uppmärksammat att det är en återkommande surfskara som väljer att yttra sig i trådarna. Jag blir glad av detta engagemang då forumet blir uppdaterat hela tiden och att något förändras varje dag. Det jag skulle önska är att flera nya surfprofiler ska få chansen att föra en konversation, dialog, monolog allt efter smak. För att detta ska kunna bli av önskar jag att vi alla är med och uppmuntrar dessa personer när de tar steget att skriva sina första inlägg eller skapande av trådar. Även om någon enstaka är negativ så gäller det att inte påverkas av detta.

Nu till min fråga .
Ställer ni upp på denna uppmaning?

Logga in för att svara
#75496 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Om man ska plugga till nånting... varför då plugga till Proktolog? Är det så kul med rövhål? Är inte det lite av ett skitjobb?

Logga in för att svara
#75497 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

ådén skrev:

berätta för oss varför, ådén!

Logga in för att svara
#75500 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

jani
graphgraph

Redax skrev:
ådén skrev:

berätta för oss varför, ådén!

För Sverre är roligast av alla torrbollar på detta ställe:woohoo:
och snälla, sluta fråga en JÄVLA massa om våtdräkter.

mvh

jani

Logga in för att svara
#75502 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

ådén skrev:
varför handlar alla trådar om vart man skall åka för lite pengar och mycket surf?
varför outar alla ____Ö?

fyll på med varför´s

Varför handlar inte fler trådar om vinterdräkter?

Det där med svengelskan är komplicerat, det har väl med ungdomars torftiga ordförråd att göra. Svenska språket är helt klart utsatt för elakartade attacker, det är väl kanske inte ekonomiskt lönsamt?

Logga in för att svara
#75510 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Varför får vi inte se bilder på vågorna från Salusand i Söndags?

Logga in för att svara
#75513 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Aaaaaaahh....den som söker han finner! Hittade bilderna!

Logga in för att svara
#75600 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

varför håller just alla japaner på att värma upp o stretcha så in i helvete innan surf?

Logga in för att svara
#75607 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

sverre de vet du, alla japaner är ninjas...

Logga in för att svara
#75613 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

ådén skrev:
varför outar alla ____Ö?

fyll på med varför´s

Måste svara för det är så enkelt.

1. För att vinterdräkter är dyra och det är kallt ute så man vill ha en bra för ett bra pris, forskning och andras erfarenhet är ett ypperligt sätt att få mera kött på benen.
2. För att när man surfar mycket har man inte tid att jobba mycket.
3. För att du inte startar en vettig tråd.
4. Man måste släppa på trycket ibland.
5. Han håller sidan vid liv mer än någon annan.
6. Så alla kan läsa + att det är bra att träna på sina språk.
7. Surf har blivit en fluga och en det kommer färskingar hela tiden.
8. Så många kan komma dit och se hur bra dem som outar är.
9. För att surfen är kass därute, så de surfar surfsverige.

Varför konsumerar vi så mycket?
Varför styr pengar allt?
Varför ignorerar mänskligheten verklighetens dåliga sidor?

Logga in för att svara
#75887 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: -2

mossan
graphgraph

varför måste finland och ryssland ligga ivägen för stilla havet?

Logga in för att svara
#75888 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

Olav
graphgraph

Varför sitter ådén på stranden när alla andra surfar? (Anonym)

Logga in för att svara
#75894 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: -8

biggaloppa
graphgraph

Varför kan inte sverre knipa käfft? Är så jävla less på den internetraggaren.....

Logga in för att svara
#75895 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

varfor ar sverige sa forbannat gratt och trakigt?

Logga in för att svara
#75897 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

varför stänger ingen ner denna skita siDA?

Logga in för att svara
#75899 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

biggaloppa skrev:
Varför kan inte sverre knipa käfft? Är så jävla less på den internetraggaren.....

käft med ett f din analfabetiske spetälskesmittade dysslextiker!

Svaret på din fråga är för att jag måste bekämpa sådana som du, och bekämpa er hårt. Till siste blodsdroppen.
DIN MAMMA blev less på dig så fort du föddes, hehehe

Logga in för att svara
#75902 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

biggaloppa skrev:

du har 46 inlägg, och hälften ägnar du åt sverre, och dem flesta andra för att säga skit om andra medlemmer

Logga in för att svara
#75903 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

young surfer skrev:

varför har du 153 inlägg på en skita sida?

Logga in för att svara
#75906 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

young surfer skrev:

svär inte i kyrkan, pöjk!

Logga in för att svara
#75908 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

perry skrev:
young surfer skrev:

Att svära inne i kyrkan är precis som att svära utanför kyrkan eftersom att Gud hör även då. Det e bara alla okristna typer som tror att den endast är inne i kyrkan som man inte bör svära.

Logga in för att svara
#75910 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
perry skrev:
young surfer skrev:

Att svära inne i kyrkan är precis som att svära utanför kyrkan eftersom att Gud hör även då. Det e bara alla okristna typer som tror att den endast är inne i kyrkan som man inte bör svära.

fuck off

Logga in för att svara
#75912 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

SharkBoy skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
perry skrev:
young surfer skrev:

fuck off

Bra! Du verkar ha fattat det hela rätt.

Logga in för att svara
#75937 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
perry skrev:
young surfer skrev:

Nja, nu var det inte så mycket Gud eller andra låtsaskompisar jag syftade på i det här fallet. Utan snarare en så basal sak som att respektera de människor som tror på någonting. Likväl det finns de som söker tröst i kyrkan finns det de som gör detsamma i surfsverige.

Jag vill hävda att jag bör uppfattas lite mer stötande och respektlös om jag kukhuvud-tourette-attackerar en fullsatt söndagsmässa i en kyrka, än om jag gör det mot en skogstuva ensam mitt ute i norrlandsskogen.

Men jag ser fram mot att ta del av Ung Surfares konstruktiva förslag till hur Surfsverige kan förbättras, och att han även deklarerar hur han konkret planerar att bistå Redax i detta arbete.

Logga in för att svara
#75938 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Feddan skrev:
Om man ska plugga till nånting... varför då plugga till Proktolog? Är det så kul med rövhål? Är inte det lite av ett skitjobb?

För att åka runt med reg.skylten Assman. Den enda motiveringen som behövs för att glatt ta på sig ca 500 000 kr i studieskuld...

Logga in för att svara
#75950 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

perry skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
perry skrev:
young surfer skrev:

Nja, nu var det inte så mycket Gud eller andra låtsaskompisar jag syftade på i det här fallet. Utan snarare en så basal sak som att respektera de människor som tror på någonting. Likväl det finns de som söker tröst i kyrkan finns det de som gör detsamma i surfsverige.

Jag vill hävda att jag bör uppfattas lite mer stötande och respektlös om jag kukhuvud-tourette-attackerar en fullsatt söndagsmässa i en kyrka, än om jag gör det mot en skogstuva ensam mitt ute i norrlandsskogen.

Men jag ser fram mot att ta del av Ung Surfares konstruktiva förslag till hur Surfsverige kan förbättras, och att han även deklarerar hur han konkret planerar att bistå Redax i detta arbete.

Respekt förstår jag och vad o hur ss kan betyda för dig. Att ställa en fråga är väl bra att kunna göra, det handlar ju denna tråd om. Det du visade genom att kommentera ovanstående surfare är att du själv inte kunde komma på någon mer konstruktiv kritik än att endast uppmärksamma surfarens negativ kritik, den uppgav bara till att surfsverigesidan inte är värd att förändras när de negativa kritiken inte får tas emot. Själv om jag hade valt att kommentera surfaren hade jag ställt en földfråga t,e x

Young surfer hur menar du att denna surfsverige är en skitsida?

och detta för att få reda på vad han la in i begreppet skitsida. Sen de nästkommande frågorna så skulle jag kunna få reda på hur han tänkte om en eventuell önskan om förändring samt att han sedan skulle komma på tankebanorna att vilja utveckla sidan med konstruktiva förslag.

I kyrkan när folk svär eller säger/skriker oväntade saker som upprör majoriteten så stör det oftast deras ro o många blir irriterade men några få tänker som JesusK och lyssnar på den som svär för den kanske har något att säga eftersom att den vågar yttra sig.

Logga in för att svara
#75960 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

varför stänger ingen ned denna skitElin?

Om min hjärna nu inte är helt fjärrstyrd, så tror jag att jag i mitt förra inlägg skrev något i stil med:
"Men jag ser fram mot att ta del av Ung Surfares konstruktiva förslag till hur Surfsverige kan förbättras, och att han även deklarerar hur han konkret planerar att bistå Redax i detta arbete."

... And I'm Ron Burgundy. Go fuck yourself, San Diego.

Logga in för att svara
#75962 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

perry skrev:

Om min hjärna nu inte är helt fjärrstyrd, så tror jag att jag i mitt förra inlägg skrev något i stil med:
"Men jag ser fram mot att ta del av Ung Surfares konstruktiva förslag till hur Surfsverige kan förbättras, och att han även deklarerar hur han konkret planerar att bistå Redax i detta arbete."

Mitt smeknamn är PiggElin o inte SkitElin.

perry skrev:
young surfer skrev:

Vart skrev du din uppmaning till Young surfer om något konstruktivt förslag för förändring om ss i denna ursprungliga kommentar?

Förresten så kan du inte kräva att ett förslag ska komma innan du har velat visa intresse på hur Young surfer uppfattar "skitsidan" nu. Du fokuserar på ditt behov när du skrev att du ser fram emot hans förslag och har då på en gång dissat hans känsla om att detta är en skitsida enligt honom, du fokuserade direkt på dig själv och vad du tycker istället för att fråga om hans behov.

Redax har mig kvar här för att han förmodligen tycker om när jag har skrivit att han gör ett bra jobb och har en bra surfblogg.

Logga in för att svara
#75964 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Redax har mig kvar här för att han förmodligen tycker om när jag har skrivit att han gör ett bra jobb och har en bra surfblogg.[/quote]
Han har dig förmodligen kvar för vi lever i en demokrati och har freedom of speech.
Hade det varit min sida, hade jag bannat dig för länge sen. Står inte ut med dig, om jag ska vara ärlig.
Så det enda jag kan göra e att dra mig tillbaka mer o mer härifrån så jag slipper läsa ditt nonsens.

Logga in för att svara
#75971 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
perry skrev:

perry skrev:
young surfer skrev:

Vart skrev du din uppmaning till Young surfer om något konstruktivt förslag för förändring om ss i denna ursprungliga kommentar?

Förresten så kan du inte kräva att ett förslag ska komma innan du har velat visa intresse på hur Young surfer uppfattar "skitsidan" nu. Du fokuserar på ditt behov när du skrev att du ser fram emot hans förslag och har då på en gång dissat hans känsla om att detta är en skitsida enligt honom, du fokuserade direkt på dig själv och vad du tycker istället för att fråga om hans behov.

Redax har mig kvar här för att han förmodligen tycker om när jag har skrivit att han gör ett bra jobb och har en bra surfblogg.

Ha ha, det här börjar gå riktigt off off-topic.
För det första var min ursprungliga kommentar även en dubbeltydig, subtil pik till att det på senare tid kommit in ett par användare som både råkar ha kristen tro och dessutom verkar vilja "missionera" för att sprida info om surfspot och när dessa funkar. Men den var nog ett riktigt långskott kanske?
Sedan så har jag inget behov av att leka processledare på Surfsverige, det kan räcka med att göra det i jobbet.
Klart jag dissar åsikten att det är en skitsida. Sedan har jag inget större intresse eller behov i detta fall att ta på mig "hmm, förklara för mig, hur menar du när du säger så här"-hatten.
Mina behov just nu är redan uppfyllda, då jag fått mitt morgonkaffe och min morgonbajs.
Redax lyssnar säkert till alla förslag som dyker upp.
I övrigt:
Man, If you don't like it here, don't live here och
Be the change you want

för att recitera GF himself:
tackar hej

Logga in för att svara
#75972 Svar: varför? icke surfrelaterat gnäll 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

perry skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
perry skrev:

perry skrev:
young surfer skrev:

Ha ha, det här börjar gå riktigt off off-topic.
För det första var min ursprungliga kommentar även en dubbeltydig, subtil pik till att det på senare tid kommit in ett par användare som både råkar ha kristen tro och dessutom verkar vilja "missionera" för att sprida info om surfspot och när dessa funkar. Men den var nog ett riktigt långskott kanske?
Sedan så har jag inget behov av att leka processledare på Surfsverige, det kan räcka med att göra det i jobbet.
Klart jag dissar åsikten att det är en skitsida. Sedan har jag inget större intresse eller behov i detta fall att ta på mig "hmm, förklara för mig, hur menar du när du säger så här"-hatten.
Mina behov just nu är redan uppfyllda, då jag fått mitt morgonkaffe och min morgonbajs.
Redax lyssnar säkert till alla förslag som dyker upp.
I övrigt:
Man, If you don't like it here, don't live here och
Be the change you want

för att recitera GF himself:
tackar hej

off topic?
Vi skriver och ifrågasätter varann samt gnäller på varandras ord. Det är ju precis vad ämnet handlar om.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!