Facebook data

12
Hur är TAMARINDO?
#75853 Svar: Hur är TAMARINDO? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

LocalHero
graphgraph

Hea skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
Hon kanske hade linnet ut o in eller så tyckte gubbarna att hennes klädstil var fin. Tolkningar av endast blickar är inte en tillräcklig källa för att veta vad folk tycker om någon person.

Såja nu kan ni pojkar avsluta denna respektlösa konversation.

Precis! Sjalv ar jag overtygade om att det var LocalHero de dreglade efter. Vilken nicaraguabyggarbetare skulle inte dregla efter en 13-arig buskig svensk liten pojke. OBS ironi!

19.

Logga in för att svara
#75854 Svar: Hur är TAMARINDO? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

LocalHero
graphgraph

sverre skrev:
LocalHero skrev:
sverre skrev:
Så du tror på allvar att det BARA VAR DIN TJEJ som dom kollade på!??

Duuuuuuuuuuuuu ärrrrrrrrrrrrrrrr juuuuuuuuuuuu duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum!!!
Det är ju fan du som har påstått hela jävla tiden att det är henne dom kollar på utav någon speciell anledning, jag sa att dom glodde för att dom är kåtbockar.
Dom glor ju på varenda jävla brud som går förbi som inte är över 30!!!
Och linus som antagligen är en tjej kanske skulle veta det, inte för att det spelar så stor roll, men bara därför att, det är så man gör när man hjälper folk, du vet hjälpa folk istället för att jävlas med folk.
Herregud människa.

ok easy BOY easy....
Jag FRÅGADE om det var så att det fanns något utmanande i situationen. Påstod inte att det var så.
Men du försöker byta ämne, min kritik handlade inte om dom var kåtbockar eller inte, utan ditt skrivande här som jag inte kritiserade från början, utan såg humoristiskt. Du kunde ju uppenbarligen inte se det roliga i ditt inlägg, att du kunde framstå som en överbeskyddande svartsjuk kvinnofridare hehehehe
OCH att du inte bara attackerade deras beteende, utan skrev nedvärderande om att de var svettiga, gubbar, arbetare, från Nicaragua,
ett förakt av de personer som bygger centralamerika, så att du och din tjej kan åka dit.

Som jag sa, när dom beter sig så så ser jag ner på dom.
Men dom var byggarbetare? Vad ska jag säga då? Ska jag utelämna vissa luckor för att ingen ska bli orättvist behandlad. Om du vill kan jag kalla dom för bokstäver eller kodnamn. t.ex "svarta örnen" eller "cd-pinnen"??? känns det bättre då?

Logga in för att svara
#75856 Svar: Hur är TAMARINDO? 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja svarta örnen skulle kännas bättre!

Logga in för att svara
#75890 Svar: Hur är TAMARINDO? 15 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Nej nu räcker det! Att ni orkar älta denna bagatell fram och tillbaka är för mig en gåta, men det är å andra sidan vissa medlemmars ringa existens här också hoho! LocalH, du har all rätt att säga vad du vill om dina svettiga byggarbetare. Självklart baserar du dina åsikter på hur det kändes att ha dem dreglandes efter din flickvän vid tillfället. Hade det vart ett gäng svettiga affärsmän hade du tyckt lika illa om dem. Gå i frid.

Logga in för att svara
#75891 Svar: Hur är TAMARINDO? 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja men nu hade vi ju redan kommit till ett slut här redax, alldeles själva.
Till en KOMPROMISS!!!

Vi säger inte svettiga byggarbetare eller affärsmän utan " svarta örnen " !!!

Då känns det bra för alla parter!

Logga in för att svara
#76003 Svar: Hur är TAMARINDO? 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

LocalHero
graphgraph

sverre skrev:
Ja men nu hade vi ju redan kommit till ett slut här redax, alldeles själva.
Till en KOMPROMISS!!!

Vi säger inte svettiga byggarbetare eller affärsmän utan " svarta örnen " !!!

Då känns det bra för alla parter!

Cd-pinnen då?

Logga in för att svara
#76006 Svar: Hur är TAMARINDO? 15 år, 5 månader sen Stoke: -8

biggaloppa
graphgraph

kalla dom SVERRE!

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!