Facebook data

1
Höstlov
#74535 Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Hade planer på att sätta mig i bilen och rulla över mot stavanger under nästa vecka då jag aldrig varit där. Prognosen ser inget vidare ut eller är det jag som inte vet riktigt vad jag skall titta efter för att det skall bli bra vågor där? Någon som brukar åka dit/bor i trakten som vet bättre!? Tacksam för hjälp.

Annars kostar flyg till Lissabon 4000 vilket också skulle kännas ok.
Nån som är där eller sugen på att hänga på nåt av alternativen?
Blir det Norge så har de ju snöat lite sista tiden också så jag funderar på att packa in skidorna också och kanske stanna till o ta skidpremiär på nån topp

Logga in för att svara
#74536 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

jag ska till stadtlandet.... prognosen ser bra ut om du gillar långbräda, tror det blir något over head kanske på måndag tisdag...

Logga in för att svara
#74541 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Annars finns det backar att åka i!!!

Logga in för att svara
#74588 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Är ingen direkt älskare av långbräda...(läs: äger ingen). Över huvud så går de ju aldeles utmärkt med shortboard där uppe annars, men tycker det är lite långt att åka och hade velat prova nåt nytt. Har du plats i bilen eller hur hade du tänkt o åka upp? Vilken dag åker du o vartifrån?

Backar, tänker du på snö eller på longboard då? e ju bra förutsättningar för båda... Men tror iof att det är en bit från havet från båda ställen för skidåkning. Ligger inte snö så nära kusten än.

Logga in för att svara
#74744 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Kikat på Portugal, Irland, Island.
Alla ställen kan man åka ett par dar till för mellan 3000-4000kr.

Swellet ser bra ut för dessa ställen hela veckan!
Någon som är sugen på nåt av projekten. flyga dit hyra en bil, åka runt o bara se olika platser o surfa.
Skriv här eller ring 0702 755715

Prisexempel:
köpenhamn - lissabon 4000kr 26/10 - 1/11
Köpenhamn - Dublin 3000kr 30/10 - 2/11
Köpenhamn - Reykjavik 4000 kr i princip när som

Jag e på vad som, skulle vara kul med sällskap av en eller två personer!!

Logga in för att svara
#74747 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Elis skrev:
Kikat på Portugal, Irland, Island.
Alla ställen kan man åka ett par dar till för mellan 3000-4000kr.

Swellet ser bra ut för dessa ställen hela veckan!
Någon som är sugen på nåt av projekten. flyga dit hyra en bil, åka runt o bara se olika platser o surfa.
Skriv här eller ring 0702 755715

Prisexempel:
köpenhamn - lissabon 4000kr 26/10 - 1/11
Köpenhamn - Dublin 3000kr 30/10 - 2/11
Köpenhamn - Reykjavik 4000 kr i princip när som

Jag e på vad som, skulle vara kul med sällskap av en eller två personer!!

Om du vill slippa hyra bil så kan du gå till några av surfställena i närheten av Bundoran på Irland. Sjukt bra surf.

Logga in för att svara
#74748 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

ErikG skrev:
[b]

Om du vill slippa hyra bil så kan du gå till några av surfställena i närheten av Bundoran på Irland. Sjukt bra surf.

Hur tar man sig lättast dit då? Går det tåg buss eller måste jag ändå hyra bil för o komma dit? Tänkte man kunde sova i bilen om man hade en sån. Har du nån aning om prisläge för boende annars?

Logga in för att svara
#74749 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Elis skrev:
ErikG skrev:
[b]

Hur tar man sig lättast dit då? Går det tåg buss eller måste jag ändå hyra bil för o komma dit? Tänkte man kunde sova i bilen om man hade en sån. Har du nån aning om prisläge för boende annars?

JA Elis det går bussar i Irland, tekniken med förbränningsmotor har tom nått ut till Irland. Tror det hette Bundoran surf company som jag bodde på när jag var där. Det var helt ok, köket lite väl litet och så har dom surfkurser och då vällde det in snarkande irländare i rummet som jag annars hade helt själv.
Glömt vad det kostar men det finns info på nätet. Hade jag kunnat åka med hade jag givetvis gjort det

Logga in för att svara
#74750 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ErikG skrev:
Elis skrev:
ErikG skrev:
[b]

JA Elis det går bussar i Irland, tekniken med förbränningsmotor har tom nått ut till Irland.

Är det Stearling motorer dom kör med där också eller är det någon annan teknik?

Logga in för att svara
#74752 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Norwegian flyger eller SAS o Lufthansa. Har inte koll pa om det funkar bra o ta med sig bräda med dem. Får kolla upp det om det är det stället som blir aktuellt. Vet inte heller om SW-swellet kommer in till Bundoran eller om man får ta de mer exponerade spotsen på västkusten. Isf e de nog inte samma sak...
ska undersöka läget lite

Hör av er om nån e sugen.
Åka till Irland Fredag till måndag kostar 2966kr.
3 surfdagar o se nya platser! Häng på!!

Logga in för att svara
#74754 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

arlanda - LA 5000 kr
Flyger du med virgin atlantic så är de gratis och ta med brädor.

Logga in för att svara
#74755 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Har inte kollat upp USA alls, känns som om de börjar bli mkt pengar bara för en vecka o knappt om tid o fixa visum... har tyvärr bara ledigt en vecka men kan vara ett bra alternativ i framtiden. känns som om de e mer crowed där också?

Logga in för att svara
#74788 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Ta en trip t Fuerte Ventura kanske och Corralejo.

Logga in för att svara
#74794 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Elis, det kommer var battre nere pa sw kusten, ar ledig hela veckan, lurade pa bundoran som ser ok ut men det blir storre har nere. (las jag ar for lat att kora i 5h)

Logga in för att svara
#74822 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Andiss-->Har du lust att dras med mig under veckan så kommer jag. Ska bestämma mig under dagen nu vart det bär av. Troligtvis portugal eller Irland.
Om jag åker till Irland. Är det smidigast att hyra bil i Dublin och bila ner/över eller ta komunalt färdsätt och hitta nånstans att bo nära brytet nånstans? Vad skulle du rekomendera?

Logga in för att svara
#74829 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Jag kommer inte komma upp till NW kusten eftersom det kommer vara bra dar jag ar. Det ar klyddigt at ta sig fran Dublin till hit - tar minst 5timmar jamfort med 3timmar till nw kusten. Ta med ett bra talt o campa i easky.

Det ar ratt mycket folk pa NW kusten vanligtvis vid denna tidpunkt, skollov osv, Jag kor fortfarande med 4/3.

Mvh

Logga in för att svara
#74830 Svar: Höstlov 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!