Facebook data

1
Sikhjälma Onsdag 13/10!!?
#73174 Sikhjälma Onsdag 13/10!!? 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

h2o
graphgraph

Är det någon som vill hänga med norrut på tisdag för att kolla surfet på sikhjälma..? Har gott om plats i bilen så om någon vill hänga med så är det bara att höra av sej. Jag bor i stockholm/nacka....hänger ofta på torö men e peppad på nytt break och det ser ut att funka på tisdag...
vill någon hänga med så ring...
0700-399231 otto

Logga in för att svara
#73190 Svar: Sikhjälma Onsdag 13/10!!? 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Carrot
graphgraph

jag är sugen! ja har vart där några ggr å d e ett schysst bryt! vilken tid drar du?

Fredde

Logga in för att svara
#73192 Svar: Sikhjälma Onsdag 13/10!!? 15 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Vad har du för bil?

Logga in för att svara
#73194 Svar: Sikhjälma Onsdag 13/10!!? 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

h2o skrev:
Är det någon som vill hänga med norrut på tisdag för att kolla surfet på sikhjälma..? Har gott om plats i bilen så om någon vill hänga med så är det bara att höra av sej. Jag bor i stockholm/nacka....hänger ofta på torö men e peppad på nytt break och det ser ut att funka på tisdag...
vill någon hänga med så ring...
0700-399231 otto

Nämn inte spots. Det är lika mycket för din egen del som för andras. Nämner du spots så lockar du många dit som annars kanske inte skulle åkt dit. Då kanske det blir så att det är så många i vattnet att du inte får några vågor.

Däremot är det inte fel att skriva: "Är det någon som vill hänga med norrut på tisdag för lite surfäventyr?"

Logga in för att svara
#73195 Svar: Sikhjälma Onsdag 13/10!!? 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Sen är det lugnt att diskutera vart ni ska åka, men håll det borta från forumet, annars kommer jag med mitt crew och tar alla era vågor.

Logga in för att svara
#73262 ... 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

h2o
graphgraph

ok...åker själv...så blir det mindre folk... och växthusgaser så det räcker...hittade bryten på en sida där tom gps kordinaten fanns så trodde inte de va så hemligt längre...fattar vinken jag drar till portugal istället så får ni ha stället för er själva...
..pace...

Logga in för att svara
#73264 Svar: Sikhjälma Onsdag 13/10!!? 15 år, 7 månader sen Stoke: 1

Groppfeldt
graphgraph

Jag tar med alla mina 56 vänner och kommer och förstör för alla som inte insett att vi både har gemenskap och allemansrätt i Sverige! Om det är så jävla tjurigt, köp vågen.

Logga in för att svara
#73267 Svar: ... 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

h2o skrev:
ok...åker själv...så blir det mindre folk... och växthusgaser så det räcker...hittade bryten på en sida där tom gps kordinaten fanns så trodde inte de va så hemligt längre...fattar vinken jag drar till portugal istället så får ni ha stället för er själva...
..pace...

Jag menar inte att du ska åka själv. Jag menar bara att det är dumt att skriva exakt vart du tänkt åka för då kommer andra personer än de du åker med surfa där också.

Som jag sa, skriv istället: "Är det någon som vill hänga med norrut på tisdag för lite surfäventyr?"

Då säger du inte vart du ska åka och du slipper surfa med andra än de som hör av sig till dig.

Logga in för att svara
#73269 Svar: ... 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

h2o skrev:
..pace...

Nä men va fan är det där för jävla DADDA attityd, mja mja mja det är synd om mig och jag ska hålla mig borta.. STÅ UPP FÖR DIG SJÄLV!!

För övrigt har väl Willy liiiite rätt, men var inte rädd för hans crew, om det är NERD Crew han menar, hahahaha!

Logga in för att svara
#73270 Svar: Sikhjälma Onsdag 13/10!!? 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Groppfeldt skrev:
Jag tar med alla mina 56 vänner och kommer och förstör för alla som inte insett att vi både har gemenskap och allemansrätt i Sverige! Om det är så jävla tjurigt, köp vågen.

gemenskap och allemansrätt, sådan argument är så jäääääääääääääääääävla PUCKO PUCKO PUCKO PUCKADE!!!!!!!!!!!!

är även DIN MAMMA gemensam och allemansrätt?

Logga in för att svara
#73271 Svar: Sikhjälma Onsdag 13/10!!? 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
Vad har du för bil?

WOOOOORD!!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!