Facebook data

1
Surf på tv4 sport
#72039 Surf på tv4 sport 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Awe
graphgraph

Satt i soffan och zappade och kom in på tv4sport där dom till min stora förtjusningen visade en dokumtär om big wave surfing.

"Amerikansk dokumentär från 2004. Skatelegenden Stacy Peralta har regisserat den här dokumentären om surfing och livsstilen kring den. Med avstamp i dess blygsamma uppkomst på Hawaii, via den stora industri det växte till, för att slutligen landa i var sporten står i dag, ges en detaljerad inblick i surfvärlden. Peralta försöker förklara vad som drev de ursprungliga pionjärerna, och vad som än i dag driver surfare, att på liv och död tänja gränser och utmana allt större vågor. Från 11/09."

All cred åt tv4 !!!

någon annan som såg den? eller ser den. den är inte slut

Logga in för att svara
#72041 Svar: Surf på tv4 sport 15 år, 7 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

Awe skrev:
Satt i soffan och zappade och kom in på tv4sport där dom till min stora förtjusningen visade en dokumtär om big wave surfing.

"Amerikansk dokumentär från 2004. Skatelegenden Stacy Peralta har regisserat den här dokumentären om surfing och livsstilen kring den. Med avstamp i dess blygsamma uppkomst på Hawaii, via den stora industri det växte till, för att slutligen landa i var sporten står i dag, ges en detaljerad inblick i surfvärlden. Peralta försöker förklara vad som drev de ursprungliga pionjärerna, och vad som än i dag driver surfare, att på liv och död tänja gränser och utmana allt större vågor. Från 11/09."

All cred åt tv4 !!!

trodde du mena tv4 SPORTEN! hehe
men dom visade den här nån helg sen oxå?

Logga in för att svara
#72043 Svar: Surf på tv4 sport 15 år, 7 månader sen Stoke: 3

Pazki
graphgraph

Oj, riding giants har man aldrig sett förut ju!

Fast det är klart, det här kanske är en annan rulle, det står ju "riding giant" på tv'n.

Logga in för att svara
#72044 Svar: Surf på tv4 sport 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Haggiz
graphgraph

Jag såg den, riktigt braB)
Tänk om man hade kunnat vara där...

Logga in för att svara
#72051 Svar: Surf på tv4 sport 15 år, 7 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Igen????? Den gick ju på samma kanal för bara ett par veckor sedan!?

Jaja, bara tacka och ta emot.

Logga in för att svara
#72057 Svar: Surf på tv4 sport 15 år, 7 månader sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

Awe skrev:

All cred åt tv4 !!!

ja jag blev lika förvånad men gott att dom sänder något=)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!