Jo Det va länge sen vi hade roliga hisorier trådar,,,,,,, Denna, skratta min Morza och hennes rödstrumpe systrar åt, (3st syskon är dom) från 68 rörelsen,,,djävligt gott åt.
-Kvinnorna klagar i media att dom bara har 75% av Männens lön,,,,,,,,
-Djamen förhelvette dom har ju sin egen Löning också,,,,,,
En väldigt lång man gick på gatan fram
så mötte han en dvärg
och sa : hallå shorty!
varpå dvärgen svarade
: look down!
Mannen kollade ner i gatan o tänkte att shit det kanske är ett bananskal här nånstans?
Men då slog han i en bjälke med pannan,
varpå dvärgen skrattade gott!
I mitt tidigare liv när jag var en fattig beduin i Sahara, räddade jag en dag en man. Denne snubbe visade sig vara en helig man med mkt krafter (dock ej överleva i öknen av nån konstig anledning).
Som tack fick jag önska mig tre saker. Funderade o funderade... och till slut:
1. jag skulle vilja vara vit (hade sett ngr Hollywood-filmer fr 50-talet och ville vara som skådisarna)
2. jag vill ha mkt vatten (bristvara i öknen)
3. jag vill se många kvinnostjärtar (oxå bristvara i öknen)
Den helige mannen tänkte till ett ögonblick och vips... blev jag förvandlad till en bidé!
En man gick in på en krog å skulle ta sig en stänkare. På bardisken satt en fet groda. Mannen frågade bartendern. Varför har du en groda på bardisken? Bartendern svarade: Det är en Afrikansk kuksugar groda. Du kan pröva om du vill.
Så mannen gick in på toaletten. Å han fick sig en sån avsugning så han svimmade!
Efteråt sa mannen: Jag köper grodan för 10000kr! Sagt å gjort...mannen tog hem grodan å satt den på köksbordet.
Hans fru frågar då: Varför är det en groda på köksbordet?
Det är en Afrikansk kuksugargroda! Nu ska jag bara lära den att diska. Sen kan du dra åt helvet...!!!!!
två tjockisar var ute o vaggade sig fram längs gatan, plötsligt kom dom till en nerförsbacke, och vaggade på... MEN då kom det plötligt en skenande motviktstruck farandes!!
Den ene blev truckad upp, medan den andre klarade sig, vet ni varför han klarde sig?
jo....
Han var så FET att han rullade ner för backen med fart!!!
En man tittar på en dokumentär om psykologi med sin flickvän. Plötsligt vänder han sig mot henne och frågar: Kan du i en mening säga nåt som både gör mig glad och ledsen?
Visst, svarar hon, din e mkt större än alla dina polares...
Esta skrev: En man tittar på en dokumentär om psykologi med sin flickvän. Plötsligt vänder han sig mot henne och frågar: Kan du i en mening säga nåt som både gör mig glad och ledsen?
Visst, svarar hon, din e mkt större än alla dina polares...
Det var en gang en "young and full of cum" BOS medlem...
En dag pa en buss fick syn pa en as lacker nunna. Oerfaren som han e gick han fram till nunnan och skriker "Shiiiit vilken hot nunna du e, vill du ligga elle?"
Nunnan blev forskrack och flydde scenen...
BOS killen satte sig ned och mummlade bittert for sig sjalv "Fattar inte varfor jag aldrig far ligga lixom?"
Detta horde busschaufforen och han vande sig om. "Du grabben, nunnan aker med bussen varje dag, om du vill ligga maste du ha lite finess, prova med att kla ut dig till Jesus eller nat?"
"Ja jaavlar!" Nasta dag kladde Bos killen ut sig till Jesus, val pa busses stotte han pa nunnan igen.
"Det ar jag som ar Jesus och jag ar har for att befrukta dig!" Sade Bos medlem och lyfte armarna mot skyn. "Oh ja, tack sa mycket, men du far ta mig dar bak for att jag har mens" svarade nunnan blygt och gick ner pa alla fyra.
Nar Bos var klar med nunnan var han sa javla nojd over hur han lyckades lura nunnan och ryckte av sig jesus masken. "Mohahahah LURAD! jag ar killen du nekade igar! BOS for life!! moahahha!
Nunnan vande sig om och ryckte av sig nunnedrakten "Mohaha och jag ar busschaufforen du pratade med igar"
Elin_nybörjaren skrev: Mönstring för BOS. Sverre:
- Jaså, herrn vill till BOS? Kan ni simma då?
- Nä, måste man de? Har ni inte surfbrädor så det räcker te alla?
Ja, ok och vad svarade han då!!!!???? Berätta slutpoängen nu då!!!
elinn skrev: Det var en gang en "young and full of cum" BOS medlem...
En dag pa en buss fick syn pa en as lacker nunna. Oerfaren som han e gick han fram till nunnan och skriker "Shiiiit vilken hot nunna du e, vill du ligga elle?"
Nunnan blev forskrack och flydde scenen...
BOS killen satte sig ned och mummlade bittert for sig sjalv "Fattar inte varfor jag aldrig far ligga lixom?"
Detta horde busschaufforen och han vande sig om. "Du grabben, nunnan aker med bussen varje dag, om du vill ligga maste du ha lite finess, prova med att kla ut dig till Jesus eller nat?"
"Ja jaavlar!" Nasta dag kladde Bos killen ut sig till Jesus, val pa busses stotte han pa nunnan igen.
"Det ar jag som ar Jesus och jag ar har for att befrukta dig!" Sade Bos medlem och lyfte armarna mot skyn. "Oh ja, tack sa mycket, men du far ta mig dar bak for att jag har mens" svarade nunnan blygt och gick ner pa alla fyra.
Nar Bos var klar med nunnan var han sa javla nojd over hur han lyckades lura nunnan och ryckte av sig jesus masken. "Mohahahah LURAD! jag ar killen du nekade igar! BOS for life!! moahahha!
Nunnan vande sig om och ryckte av sig nunnedrakten "Mohaha och jag ar busschaufforen du pratade med igar"
sverre skrev: Elin_nybörjaren skrev: Mönstring för BOS. Sverre:
Den finns där redan Sverre, bara Göteborgare förstår den. Killen som ville ansöka trodde ju att det räckte att äga en surfbräda även om han inte kunde simma.
Elin_nybörjaren skrev: sverre skrev: Elin_nybörjaren skrev: Mönstring för BOS. Sverre:
Den finns där redan Sverre, bara Göteborgare förstår den. Killen som ville ansöka trodde ju att det räckte att äga en surfbräda även om han inte kunde simma.
JASÅ!!! PÅ SÅ VIS!!! NU FATTAR JAG!! MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo att liksom vad då simma? Pratar vi inte surf här?
Och att svaret kanske skulle vara så här : ( efter jag sagt " har ni inte surfbrädor till alla? " )
- Jo, men frågan var om ni kan simma!!
- ja tack jag hörde det, jag KAN HÖRA!!
- Ja men frågan var om ni kan simma?!!!!!!!
- JA!
- OK
tack!!
- tack för frågan, men
Okej jag förtydligar detta:
Mönstring för BOS. Sverre:
Den som mönstrade:
Alltså den som mönstrade ville ju inte endast tvingas simma runt bland vågorna och endast titta på när de andra BOS:arna surfade. Han ville ju ha en surfbräda o surfa på vågorna istället för att simma. Och simma kunde han ju inte. För han trodde att BOS handlade om surfing och inte om simning.
Vissa ordvitsar är för enkla för att förstå verkar det som.
Denna är endast lämpad till Sverre och adamski och är ingen rolig historia men däremot lika vis som Sverre vill vara ibland.
............................................................................
En liten påminnelse från DIN mamma!
- Om du glömmer att ta på dig mössan när det är kallt ute blir du förkyld. Då blir du förkyld och då blir du hes, blir du hes så viskar du, viskar du så ljuger du, ljuger du så åker du i fängelse, åker du in i fängelse så börjar du förmodligen att knarka, knarkar du så dör du, så lilla gubben glöm nu inte mössan!!
Sverre jobbade som bartender under några år och hade en kund som stack ut genom att varje fredag beställa in tre öl, dricka dem och sen gå hem. När denna kund hade fortsatt med detta beteende några månader kände sig Sverre tvungen att fråga varför kunden hade denna ritual. Kunden svarade Sverre att han hade tre bröder, men att de alla bodde långt ifrån varandra. Samtliga bröder gick därför in på sin lokala pub och köpte 3 öl att dricka för att symboliskt visa att de fortfarande var varandra nära, en öl för varje broder. Efter ytterligare några månader hade kundens ritual blivit ett trevligt inslag i Sverres arbete. Men så en dag kommer kunden in, sätter sig vid bardisken och beställer endast 2 öl som han snabbt dricker upp. Sverre visste inte riktigt vad han skulle tänka om detta och kände ett obehag som gjorde honom tvungen att fråga.
Sverre: "Förlåt mig men har det hänt något tråkigt med någon av dina bröder? Jag hoppas att du mår okey efter omständigheterna.
Kunden: "Jo vars.... mina bröder mår bra men jag har slutat dricka"
Sverre står vid vägkanten bakom sin bil och funderar. Då kommer en polis fram och säger:
- Ni har inget baklyse.
Sverre svarar inte och polisen upprepar sin anmärkning.
Sverre irriterat:
- Stå inte där och tjata om mitt baklyse. Jag funderar ju över vart husvagnen tagit vägen!
Piloten tar mikrofonen och berättar för sina passagerare att flygningen mot Gran Canaria är påbörjad, vilken väg de ska ta och beräknad ankomst. När detta är gjort önskar han passagerarna en trevlig flygresa, men glömmer stänga av mikrofonen!
Piloten tar mikrofonen och berättar för sina passagerare att flygningen mot Gran Canaria är påbörjad, vilken väg de ska ta och beräknad ankomst. När detta är gjort önskar han passagerarna en trevlig flygresa, men glömmer stänga av mikrofonen!
Hehehehehe!!!!
Den var rolig hahaha. Visst var det så här du menade Redax. Att efter piloten hade hälsat alla välkomna så började han att starta planet samt flygningen fortlöpte. Under flygningen hände allt möjligt och som rutinerad pilot som han var så uttryckte han alla sina känslor i mikrofonen.
Elin_nybörjaren skrev: Redax skrev: Jag har en! Jag har en!
Hehehehehe!!!!
Den var rolig hahaha. Visst var det så här du menade Redax. Att efter piloten hade hälsat alla välkomna så började han att starta planet samt flygningen fortlöpte. Under flygningen hände allt möjligt och som rutinerad pilot som han var så uttryckte han alla sina känslor i mikrofonen.
sverre skrev: Elin_nybörjaren skrev: Redax skrev: Jag har en! Jag har en!
Hehehehehe!!!!
NEJ Elin... läs igen!
Ja just det Piloten hade redan startat planet när han hälsade alla välkomna samt informerade passagerarna. Och sen så började han att tänka högt i mikrofonen. Var det rätt?
Elin_nybörjaren skrev: sverre skrev: Elin_nybörjaren skrev: Redax skrev: Jag har en! Jag har en!
Hehehehehe!!!!
NEJ Elin... läs igen!
Ja just det Piloten hade redan startat planet när han hälsade alla välkomna samt informerade passagerarna. Och sen så började han att tänka högt i mikrofonen. Var det rätt?
Om inte föregående var påängen så chansar jag att på att Piloten efter att han hade snackat i micken så satte han på autopiloten samt hoppade ur planet och blev stoked där han föll i sitt fallskärmshopp.