Backdoor_Goran skrev: Några bilder från innan jag hoppade i, växte till sig en del sen, tyvärr också crowden...
Va konstigt med crowd nar det laggs upp bilder hela tiden......fast surfbrador, drakter och resor maste saljas och betala avmorteringen pa huset..inte sant?!
nu e det dags att börja jävlas med danskarna ordentligt. vi måste sluta med den är idiot soul grejen och fan. ta med knivar till breaket nästa gång och sätt dem i däcken eller i magen på dansken.
ärtligt talat jag fattar inte hur de kan få ta över vann inte vi kriget om skåne.
bigfat skrev: nu e det dags att börja jävlas med danskarna ordentligt. vi måste sluta med den är idiot soul grejen och fan. ta med knivar till breaket nästa gång och sätt dem i däcken eller i magen på dansken.
ärtligt talat jag fattar inte hur de kan få ta över vann inte vi kriget om skåne.
bigfat skrev: nu e det dags att börja jävlas med danskarna ordentligt. vi måste sluta med den är idiot soul grejen och fan. ta med knivar till breaket nästa gång och sätt dem i däcken eller i magen på dansken.
Glöm bara inte att tvätta er och kniven efteråt då det finns rabies, salmonella även skabb nere på kontinenten.
Mäds skrev: Inte konstigt att crowden växer när folk kör ända från Kungsbacka...
Rätt! Jag tycker vi gör så här: Alla surfar på sina ställen i den kommun där de bor. Jag stannar och surfar här i Varberg och förväntar mig då att inga "utsocknes" kommer hit. Jag förbinder mig då också (om detta följs) att inte surfa utanför kommungränsen.
Tror crowdproblemet kommer att försvinna på de flesta spot med denna metod.
Helt rätt alla borde hålla sig till sina hemmabryt, och börja spela banjo hela dagarna.
Nä men seriöst, det där brytet på bilderna är väl lite väl exponerat vid det här laget? Kan inte folk lämna kamerorna hemma nån gång ibland? Måste varenda surftillfälle jämt dokumenteras kan man kanske fråga sig? Och på nätet vareviga gång??? Bara några tankar..
Backdoor_Goran skrev: Fler bilder i galleriet på www.backdoor.se
Bra där mycket bra. Du lockar oss att gå in på din sida för att se resten av dina bilder. Jag visste inte vart vågorna var förrens någon annan här skrev det.
Gladaolle skrev: Tror jag känner igen dansken på bilderna!
JAg tror det var den unge killen som nyligen vann Danska mästerskapen. Han är trevlig men håll ett öga på honom i surfet. Han tenderar att snejka lite mer än lovligt..
Ingen hittar dit om man inte redan vet om det, och det var det ungefär 40 st som redan gjorde...
Första vågen jag tog blev man indroppad på och brädrona slog ihop, dessutom bad han inte om ursäkt. Tråkig attityd tycker jag, fast man orkar inte tjata en massa heller.