En vaxbit arsenik är aldrig fel. Jag har målat min brädas underrede med båtfärg för att inte alger ska fastna. Är det någon annan som har erfarenhet från Fluggers båtfärg?
Revisorn skrev: En vaxbit arsenik är aldrig fel. Jag har målat min brädas underrede med båtfärg för att inte alger ska fastna. Är det någon annan som har erfarenhet från Fluggers båtfärg?
Förlåt, jag såg lite dåligt då bilden var så liten, men nu vid en närmare titt ser jag att det självklart är en avbitare för leashen. Har alltid med en sån när jag är ute och surfar med min gun runt Kåseberga. Ibland kan vågorna bli lite väl stora även för mig, och man behöver då snabbt komma loss så man inte dras ner. Dödskallen har du målat dit själv för att vara tuff. Normalt är det Pacman som även går att gnugga till en tatuering.
Engagerad kan du ge dig på. Den stenhårda designen gör att jag måste ha minst två. Kan det vara ett uppblåsbart nackstöd när man paddlar? Ett sånt hade varit praktiskt.
Revisorn skrev: Engagerad kan du ge dig på. Den stenhårda designen gör att jag måste ha minst två. Kan det vara ett uppblåsbart nackstöd när man paddlar? Ett sånt hade varit praktiskt.
hehehe, Jag gillar den anglosaxiska " dont fuck with me " attityden!
En svensk skulle vid Lahsas flygplats ha tittat på medan en tibetan, eller kinesjävel, tog ens väska och bar iväg den, sen skulle svensken säga till sin medresenär, nu ska vi nog ge han pengar, ok!
Men inte det anglosaxiska lynnet, för i helvete, GE FAN I VÄSKJÄVELN!!!
Revisorn skrev: Men det var för väl att vi fick reda på vad det var till slut. Har inte kunnat sova ordentligt.
Javisst! Nu när ingen kunde det rätta svaret så såg jag ingen annan utväg än att lära er alla denna svåra benämning. Det är jag glad för att jag fick göra.