|
#70267 |
Ok everyone 15 år, 7 månader sen |
Stoke: 30 |
|
Dags att stöta surfsverige och redax igen.
Klicka på alla bannerna!
Greenpeace ...check!
Hitta klasskameraterna...check!
|
|
|
|
|
#70268 |
Svar: Ok everyone 15 år, 7 månader sen |
Stoke: 50 |
Danne
|
SharkBoy skrev:
Dags att stöta surfsverige och redax igen.
Klicka på alla bannerna!
Greenpeace ...check!
Hitta klasskameraterna...check!
CHECK!
|
|
|
|
|
#70269 |
|
gick in på Nordic Surfers och kollade runt på alla banners där också
fan, snygg bild på framsidan av Surfrider's Foundations svenska hemsida!
|
|
|
|
|
#70270 |
Stoke: -234 |
|
tryckt!
som BOS säger: har du tryckt, tryck igen!! 
|
|
|
|
|
#70271 |
Stoke: 50 |
Danne
|
SharkBoy skrev:
gick in på Nordic Surfers och kollade runt på alla banners där också
fan, snygg bild på framsidan av Surfrider's Foundations svenska hemsida!
om du menar toröbilden så va den clean som fan
|
|
|
|
|
#70286 |
Stoke: 0 |
Obie
|
Återfinn klasskamrater *klick*
|
|
|
|
|
#70290 |
Stoke: -302 |
|
Tidningen Surfing är den annonsen fortfarande aktuell att klicka på?
|
|
|
|
|
#70298 |
Stoke: 15 |
|
|
|
|
|
#70341 |
|
OK, 214 have read this post, only about 6 have responded!
Surfare online
18 gäster + 46 medlemmar:
acobia | ATA | bumbum | bzzup | Charlotte | dana | Dealis | ErikG | Fader | freddas | freddyo | Fredriks | Gibbe | Hira | Kaz | Kesse | kljungqv | Larse | latte | Liinus | Luan | MacBeth | mariapetersson | marQs | McCoy | nic | Obie | okar | Ola | ornament | paffare | Pepe | popup_pete | Qanik | Remo | Ryde | SharkBoy | stofe | sverre | Thörn | Toffe | Tuna | Uluwatu | viktorviktorviktor | Wildon | Wrane |
I see you guys over there, click please! on the banners only takes a second, support our REDAX!
|
|
|
|
|
#70342 |
Obie
|
Får redax cash för klicken som man bara klickar eller måste man gå in och lalla på skit sidan??
Hur mycket stålar ger 10 klick??
*klick*
|
|
|
|
|
#70344 |
|
jag vet inte, det angår inte mig egentligen heller, bara mitt sätt att visa uppskattning för Petter och Surfsverige genom att klicka, det kostar mig ca 20 sekunder av mitt tid typB)
|
|
|
|
|
#70350 |
Stoke: 6 |
Hira
|
Okej. Nu har jag bidragit oxå! 
|
|
|
|
|
#70354 |
Stoke: 7 |
Wrane
|
|
|
|
|
#70357 |
Stoke: 2 |
|
|
|
|
|
#70370 |
Stoke: 9 |
perry
|
check!
Lärde mig faktiskt att de som jobbar på Greenpeace i Sverige som kampanjansvariga för att rädda våra hav heter Staffan Danielsson, Isadora Wronski och Dima Litvinov.
(Och att det verkar vara många från min gamla årskull på högstadiet som reggat sig på StayFriends.)
|
|
|
|
|
#70371 |
Stoke: -302 |
|
Ökar bloggvärdet om jag klickar på alla banners SharkBoy?
|
|
|
|
|
#70454 |
Obie
|
SharkBoy skrev:
jag vet inte, det angår inte mig egentligen heller, bara mitt sätt att visa uppskattning för Petter och Surfsverige genom att klicka, det kostar mig ca 20 sekunder av mitt tid typB)
Jo jag struntar i rent tidsmässigt klickande, är ju arbetslös så jag klickar för fullt, bara att han inte går lottlös om man klickar.. hoppas fan redax blir miljonär tack vare denna eminenta sida!! tack redax för timmars tidsfördriv..

|
|
|
|
|
#70456 |
Stoke: -234 |
|
Obie skrev:
SharkBoy skrev:
Jo jag struntar i rent tidsmässigt klickande, är ju arbetslös så jag klickar för fullt, bara att han inte går lottlös om man klickar.. hoppas fan redax blir miljonär tack vare denna eminenta sida!! tack redax för timmars tidsfördriv..
Å andra sidan är han en parasit på samhällskroppen, dekadensen sprider sig i landet, fler o fler bygger upp sitt liv här i landet surfsverige. Styrt av envåldshärskaren sverre och BOS. Dagliga sysslor blir ogjorda, sjukskrivningarna går upp när det någon het konflikt eller dylikt utspelar sig på surfsverige. DÅ STANNAR SVERIGE! Precis som när stenmark åkte...
|
|
|
|
|
#70485 |
Obie
|
sverre skrev:
Obie skrev:
SharkBoy skrev:

Å andra sidan är han en parasit på samhällskroppen, dekadensen sprider sig i landet, fler o fler bygger upp sitt liv här i landet surfsverige. Styrt av envåldshärskaren sverre och BOS. Dagliga sysslor blir ogjorda, sjukskrivningarna går upp när det någon het konflikt eller dylikt utspelar sig på surfsverige. DÅ STANNAR SVERIGE! Precis som när stenmark åkte...
ha ha okej sverre.. 
|
|
|
|
|