Facebook data

1
The Wedge
#69474 The Wedge 15 år, 7 månader sen Stoke: 3

BoogieMan
graphgraph

Nåt för er som inte blivit Wedge-fans än (och nåt för er som redan är det):

/ BoogieMan

Logga in för att svara
#69477 Svar: The Wedge 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jävligt kul att se! Lite utöver det vanliga, häftigt att se både surfare, SUP snubbe och riktigt cleana vågor till closeouts
BOSY!!! BOS goes WEDGE!!!

Logga in för att svara
#69480 Svar: The Wedge 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Borgen
graphgraph

Huhh, befann mig i LA när det det där var utan att veta om det

Hade inte varit ute i vattnet men hade varit kul att se det live!

Logga in för att svara
#69484 Svar: The Wedge 15 år, 7 månader sen Stoke: 6

Ralle
graphgraph

Haha! SUPen i slutet

Logga in för att svara
#69584 Svar: The Wedge 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Mookie
graphgraph

Shit dom e modiga alltså. Har en polare från Kaliforninen som surfat the wedge och han rekommenderade
inte att köra där, sjukt mycket skador som sker där varje år. Framförallt nackskador. Men va fasen
hade man varit där hade man säkert paddlat ut.

Logga in för att svara
#69630 Svar: The Wedge 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!

måste kolla igen, ni som inte har sett detta klipp, GÖR DET!

BOS order!!!

for you who love the ocean, the wave and rad surf yeaho

Logga in för att svara
#69693 Svar: The Wedge 15 år, 7 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Jo jag har sett den... Jag fattar inte att folk gar ut och surfar den dar jakla skitvagen:sick:. Stor jakla shoredump ar vad det ar!!! Har sett en del filmer fran brytet och inte en enda gang har det varit riktigt bra! Bara stort. Och stokigt. Det var val en kille som dog dar for bara nagon manad sen? Det kanske var under det swellet pa filmen.

Logga in för att svara
#69697 Svar: The Wedge 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

adrenaline
graphgraph

Ja det var under samma dag som klippet filmades som en 47 arig man blev kastad upp pa jettyn och dog.

Ar sjukt imponerad av de som vagar kora dar. Det finns en artikel for de som vill leta fram o lasa, en LA times artikel som berattar om ett gang som bodysurfar the wedge och har gjort det anda upp i hoga aldrar trots kotfrakturer, nackskador etc.

Javla galningar!

Logga in för att svara
#69698 Svar: The Wedge 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Hea skrev:
Jo jag har sett den... Jag fattar inte att folk gar ut och surfar den dar jakla skitvagen:sick:. Stor jakla shoredump ar vad det ar!!! Har sett en del filmer fran brytet och inte en enda gang har det varit riktigt bra! Bara stort. Och stokigt. Det var val en kille som dog dar for bara nagon manad sen? Det kanske var under det swellet pa filmen.

EN ren våg var det!!

Logga in för att svara
#69703 Svar: The Wedge 15 år, 7 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Jamen om man nu vill surfa stort, varfor inte satsa pa en riktig kvalitetsvag istallet sa man i alla fall far lite stoke innan man kanske dor? Fast de som surfar dar kanske bara ar ute efter adrenalinkicken, vad vet jag. Eller sa surfar de allt som bryter. Jag haller med, jakla galningar:ohmy:

Logga in för att svara
#69704 Svar: The Wedge 15 år, 7 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

sverre skrev:
Hea skrev:

EN ren våg var det!!

Haha jag maste ha missat den!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!