Facebook data

1
Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här.
#68803 Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

18 m/s sv och stort. 12 pers i vattnet runt kl 9.30. Det är stort men rörigt, hoppas på bättre förhållanden i eftermiddag

Logga in för att svara
#68805 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Blir inte bättre

Logga in för att svara
#68823 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Och jag som trodde jag skulle bli ensam i vattnet idag

Idag ska jag inte göra tabben att ta lilla tunna våtdräkten i alla fall, vinterdräkt på

Logga in för att svara
#68862 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Ginja
graphgraph

I wouldnt really agree with the wintersuit. I was wearing a cheap 3mm and I had absolutely no problems with that. The winter is too long to be stuck in 6mm just yet.

Logga in för att svara
#68879 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Fina bilder!

Logga in för att svara
#68880 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Fina bilder!

Logga in för att svara
#68893 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Det var rätt ok size på morgonen, dock lite sönderblåst och rörigt. Det blev lite renare ju längre ut på dagen man kom och det var rätt ok ett tag nu i kväll. Har nog inte sett så många i vattnet i kåseberga någon gång. vi räknade till 22 st på det mesta.

Peter

Logga in för att svara
#68900 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Sista timmen i vattnet var vi bara tre stycken och fullmånen

Logga in för att svara
#68927 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Stoney skrev:
Sista timmen i vattnet var vi bara tre stycken och fullmånen

Logga in för att svara
#68929 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Det får väl vara en bild i denna tråd ialla fall

Logga in för att svara
#68936 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Mäds
graphgraph

jesus går på vattnet igen!

Logga in för att svara
#68950 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Logga in för att svara
#68951 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Logga in för att svara
#69090 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Kvällen idag var bra. från kl 18-20.30 var det 4 st i vattnet och det blev bara renare och renare vågor. Litet när vi hoppade i och till slut rätt bra storlek och väldigt cleant:)
Inte samma fina avslutning som stoney hade igår, regn och stark sideshore. men jäkligt gott var det:)

Logga in för att svara
#69326 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Eftersom ingen annan verkade fota så två till

Logga in för att svara
#69327 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Logga in för att svara
#69346 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Papasharq skrev:

Peter verkar också gå på vattnet.

Logga in för att svara
#69614 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

lisabeth
graphgraph

cederholm skrev:
Kvällen idag var bra. från kl 18-20.30 var det 4 st i vattnet och det blev bara renare och renare vågor. Litet när vi hoppade i och till slut rätt bra storlek och väldigt cleant:)
Inte samma fina avslutning som stoney hade igår, regn och stark sideshore. men jäkligt gott var det:)

Riktigt trevlig premiärsurf i skåne för min del med bra tips från the locals, man tackar!

Ssssssssssss......... kälderviken och södra utmarken var tomt arla i söndags morse så uppenbarligen fanns där bättre åkning i västlig vind, men det blev ändå ett par smååk:silly:

Logga in för att svara
#69626 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

lisabeth skrev:
cederholm skrev:

Riktigt trevlig premiärsurf i skåne för min del med bra tips från the locals, man tackar!

Ssssssssssss......... kälderviken och södra utmarken var tomt arla i söndags morse så uppenbarligen fanns där bättre åkning i västlig vind, men det blev ändå ett par smååk:silly:

annars då.. åker du mycket eller?

Logga in för att svara
#69649 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

lisabeth skrev:
cederholm skrev:

Det var ju kul att du fick lite surf. Det var lite mörkt där på slutet. Vi ses nästa gång:)

Logga in för att svara
#69650 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 7 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Härligt med lite bilder Calle, men nästa gång får vi ta längre tid på oss och jag ska inte glömma min kamera:pinch:

Logga in för att svara
#78734 Svar: Kåseberga idag...Har ni bilder, lägg dom här. 15 år, 3 månader sen Stoke: 0

lisabeth
graphgraph

Hallå! Tappade bort mitt inlogg, ursäkta sent svar... Hur e vintersurfen i norge?

Jo vi tänkte ju åka till ett ställe nära florianapolis, men istället blev det playa de las americas på tenerife Det var ingen localism å hur soft som helst m liten strandsurfbar/uthyrning/wifi m öl för 1€!

cederholm skrev:
lisabeth skrev:
cederholm skrev:

Det var ju kul att du fick lite surf. Det var lite mörkt där på slutet. Vi ses nästa gång:)

Ändrat av lisabeth
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!