Facebook data

1
Lär dig att få fram "gratis pengar"
#67990 Lär dig att få fram "gratis pengar" 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

www.lsu.se/adimo4/site/lsu/web/default.aspx?p=2314&t=h401&AspxAutoDetectCookieSupport=1

Riktar sig till dig som vill bli bättre på att fixa fram pengar för att betala de projekt du vill göra tillsammans i förening eller själv.

Maiorana kanske något för dig.

Logga in för att svara
#67993 Svar: Lär dig att få fram "gratis pengar" 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Och för att göra det dära fantastiska surfprojektet så kan du med denna kurs få till det hela, där du får lära dig lite knep och knåp.

www.lsu.se/adimo4/Site/LSU/web/default.aspx?p=2419&t=h401

Logga in för att svara
#68096 Svar: Lär dig att få fram "gratis pengar" 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

LSU är kanon!

En massa roliga personer som brukar hålla i kurser skapat av dem.

Jag behöver nog gå deras kurs " Från idé till verklighet". För jag kryllar av idéer.

Snart ska jag fixa bräda. Är det någon som vill få ÄRAN att sälja en bräda till mig? den ska vara minst 2,58meter lång och från 55cm bred och lagom tjock för den ska juh kunna ge mig bra flytkraft även om jag inte paddlar så fort. Den ska främst användas i bräckt vatten där vågorna inte har så mycket kraft i sig.

Jag prutar gärna förresten.

Logga in för att svara
#68102 Svar: Lär dig att få fram surfbrädeköpare 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

hehehe

Logga in för att svara
#68105 Svar: Lär dig att få fram surfbrädeköpare 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Kom nu med era motiveringar om varför just du ska få äran att sälja en surfbräda till mig. Jag en ny på vågen.

Detta böra vara med i ert bidrag:

Storlek på bräda
Modell och märke eller om den e egengjord så skrivs detta även här
Grafik
Hur många surfminnen den har samlat på sig, plats o vad du upplevde då.
Eventuella dings samt även lagningar
Hur du själv kan beskriva dess surfförmåga i bräckt vatten
Hur mycket du tycker att den är värd i pengar
Samt att du gärna fraktar den till Uppland på egen hand för jag vill träffa min säljare. Jag bor ju förresten i "Sveriges närmaste stad" 1kpg, så alla har nära till mig.

Bäste säljare får en hemlig överraskning samt en köpare såklart!

Kom med era bidrag i min gästbok om ni föredrar att inte ha någon publik annars så funkar det bra här.
För denna tråd handlar ju om pengar och projekt. Och mitt projekt är att fixa bräda.

Surfdräkt vill jag nog ha en ny så då blir det väl en från Nirres butik eftersom att Nirre e en så fantastisk säljare och marknadsförsig på många smarta sätt.

Lycka till!

Logga in för att svara
#68111 Svar: Lär dig att få fram "gratis pengar" 15 år, 7 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

är det här det som kallas "spamma"

Logga in för att svara
#68116 Svar: Lär dig att få fram surfbrädeköpare 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

MacBeth skrev:
är det här det som kallas "spamma"

Nej ditt inlägg är bara en undran. Så du spammar inte i denna tråd heller.
Du får gärna vara med du oxå kom bara med ditt bidrag. Nu finns även min annons på surfmarknaden.

Jag väntar...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!