Facebook data

1
Sista Minuten resor
#6696 Sista Minuten resor 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

adam gbg
graphgraph

Är det nån som har bra/dålig erfarenhet av dessa? Om man ska dra till marocco, spanien eller frankrike t.ex. Fattar att boende ingår också ibland och om man hittar en prisvärd hyrbil så kan man kanske köra lite dagsturer... Vilka sidor brukar har de bästa erbjuden?
Tack på förhand

Logga in för att svara
#6699 Svar: Sista Minuten resor 18 år, 3 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Tror att jag hittade fynd på Ving.se (se nedan), även Fritidsresor.se . Annars har du www.flygstol.se och www.mrjet.se utan hotel.

Hade en 14dgrs resa, men hotel i Agadir och frukost på G torsdagen innan nyår för 6 000:- inkl. brädfrakt, den du, men det sket sig, eftersom jag var tvungen att jobba. Räkna in minst 6 000 för hyrbil på 12dgr om du tar det minsta som finns. Tror det är Holliday Autos som är billigast om du skall förbokat.

Logga in för att svara
#6700 Svar: Sista Minuten resor 18 år, 3 månader sen  

LadyLove

www.sistaminuten.se

De listar alla charter

I vissa fall är det dyrare på tex Vings och Apollos egna hemsidor, men ibland billigare. Värt att kolla. När du köper sista minuten är det ibland bara 300-900 kr skillnad om du har boende eller inte, så det kan ju vara en bra deal om du ändå ska hyra bil.

Logga in för att svara
#6703 Svar: Sista Minuten resor 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

jonnelarsson
graphgraph

såg att det fanns en flygstol 2 v Marocko för 995 kr...

ÅK ÅK ÅK ni som har tid och pengar... när vi var där i november så hyrde vi en renault clio två veckor för 350 euro, inte så farligt tycker jag

Logga in för att svara
#6752 Svar: Sista Minuten resor 18 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

när vi åkte 2001 det bara kostade 2500kr för en hel vecka från flygplatsen efter 15min förhandling.och vi orkade inte pryta så jätte mycket..ÅÅÅÅÅÅÅÅK..DET ÄR SKIT ROLIGT..spendera pengarna,...you only live once..innan du vet ska du vara 45 år gammal som mig..missa inget..ååååååååååååååååååååååkkkkkk..

Logga in för att svara
#6851 Svar: Sista Minuten resor 18 år, 3 månader sen  

porra

aftonbladets resesökning e skitbra! den sollar mellan typ 20-30 resebyråers erbjudanden.. dra in å pröva!

Logga in för att svara
#6896 Svar: Sista Minuten resor 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

adam gbg
graphgraph

Nice, thanks everyone for the tips. The only question left now is where...marocko is calling hard. Heading off for about 10 days in the beginning of march and have heard that marocko can get pretty onshore towards the end of the month. Hmm decisions decisions:whistle:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!