Facebook data

1
Uppsalagänget?
#66555 Uppsalagänget? 15 år, 8 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Hallå alla muntra Uppsalasurfare!

Nu kanske ni hoppas på att jag fixar en ny fredagsöl eller så men inte då den här gången tänkte jag se om det är någon som är morgonpigg på söndag och laddad för en liten utflykt?

Jag är fortfarande överladdad och kommer att köra tills jag får vågor även på de mer tveksamma prognoserna men det finns ju fler platser i kombin om någon är sugen.

Imorgon är jag på dop så jag kan vara svår att nå men det slutgiltiga beslutet tas säkert inte förrän på kvällen imorgon.

/Jonatan

Logga in för att svara
#66556 Svar: Uppsalagänget? 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jonty skrev:
Hallå alla muntra Uppsalasurfare!

Nu kanske ni hoppas på att jag fixar en ny fredagsöl eller så men inte då den här gången tänkte jag se om det är någon som är morgonpigg på söndag och laddad för en liten utflykt?

Jag är fortfarande överladdad och kommer att köra tills jag får vågor även på de mer tveksamma prognoserna men det finns ju fler platser i kombin om någon är sugen.

Imorgon är jag på dop så jag kan vara svår att nå men det slutgiltiga beslutet tas säkert inte förrän på kvällen imorgon.

/Jonatan

Bara det blir tre personer så är det okej att skriva upp den gången på surfcirkelns gånger.

Logga in för att svara
#66682 Svar: Uppsalagänget? 15 år, 8 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Vilka kommer med imrgon?

Det verkar bli en heldagsutflykt men jag vet också att det saknas brädor men finns hugade köpare

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!