Hira skrev: Hur många brädor har du?
Vilken är din favorit & varför?
-jag har för många, ska sälja ett par styck nu (6 sammanlagt, om man inte räknar familj och kompisar brädor som ligger i min garage)
- jag har ingen favo, dem 3 i mitt galleri använder jag för olika förhållande.
- jag gillar den lilla 5'4" för det mesta i sverige
- jag gillar xanadun i riktiga vågor som är rena och ha bra form
- jag gillar Spidern när jag har ett tjock våtdrakt i vågor som är mushy, men inte litet.
viktor m skrev: varit med i någon stor tävling någon gång? vilken position kom du då?
first competition was Quest Fest Folly Beach, SC. I got first
2nd was Swedish Tour Kåsa and I got second
3rd was SM torö and I only made it to the semi's (equal fifth?)
4th comp was Mölle Open and I only made it one round.
sverre skrev: How are the swedish surfbabes comparing to the surfbabes in the states? And I am not talking about surfing skill but rather.. well, babe skill.
SharkBoy skrev: sverre skrev: How are the swedish surfbabes comparing to the surfbabes in the states? And I am not talking about surfing skill but rather.. well, babe skill.
Elin_nybörjaren skrev: Vill du vinna Burger Kings filmtävling?
Vilka motiveringar har du för att någon ska rösta på just ditt bidrag?
Om du vinner vad ska du göra med vinsten då?
- hade varit najs
- det är svårare att fånga bra surfbilder på film än skateboard, snowboard, osv ( jag filmer det oxå) p.g.a man måste kunna förutse vad både surfarne och vågorna kommer att göra.
Dessutom måste man gör det med ett telephoto lens (skakig) som man måsta 'tilta' och 'panorera' (lättare att bara frama när kameran får vara statist) och hitta vem man surfar, i fokus med ett extremt kort focus djupa. Ett set trappor eller ett skidhopp är lättare att filma för att det är bara subjekten som rör sig och därför lättare att fånga snyggare bilder.
Jag skulle sammanlikna det som att filma ett lejon i ett zoo jämfört med ett lejon i vilden. Man kan klart få många fler och interessanta vinklar i ett zoo där omgivelsen är kontrollerad, men det är bra häftigare att se ett lejon i sitt naturliga miljön, även om det är inte lika snygg filmat.
- jag vet inte, jag visste inte att det ens var prispengar förrän nu
firstdescente skrev: SharkBoy skrev: sverre skrev: How are the swedish surfbabes comparing to the surfbabes in the states? And I am not talking about surfing skill but rather.. well, babe skill.
sharky, when was the last time you change your undies? hahahaha
when was the last time you got a floggin from an ozzie? hahahahaha...
just jokin mate..peace;)
RATMAN skrev: sharky, when was the last time you change your undies? hahahaha
when was the last time you got a floggin from an ozzie? hahahahaha...
just jokin mate..peace;)
- i don't wear undies hehe
- when i played hooker in a rugby scrum
Whats the biggest surf you have been in to?
What is the biggest girl you have been in to?
- don't know, hurricane surf on the US east coast got hairy a few times
- biggest girl? i am only 173, so my girl isn't too tall, don't like to klättra
actually when I was twelve i dated a girl that was one year older than me and about a foot taller, my head reached her chest. proportionately, that was the biggest girl i was in to haha
Elin_nybörjaren skrev: Har du några andra intressen förutom de du redan har nämnt såsom 1.surfing 2.foto av snowboard, skate, foto 3. BOS 4.Surfsverige ?
SharkBoy skrev: Elin_nybörjaren skrev: Har du några andra intressen förutom de du redan har nämnt såsom 1.surfing 2.foto av snowboard, skate, surf 3. BOS 4.Surfsverige ?
ja
Bra då kan jag ställa följdfrågan. Vilka andra intressen är det?
Elin_nybörjaren skrev: SharkBoy skrev: Elin_nybörjaren skrev: Har du några andra intressen förutom de du redan har nämnt såsom 1.surfing 2.foto av snowboard, skate, surf 3. BOS 4.Surfsverige ?
ja
Bra då kan jag ställa följdfrågan. Vilka andra intressen är det?
- det som interesserar mig:
- the natural planet, comedy, music, film, MMA, skateboard och snowboard, travel läsa, fotball nästan allt möjligt
- det som inte interesserar mig:
big brother, vem som vann schlager, crappy aftonbladet kolumner, så kallade 'artister' rollerblading, SUP's,
Om du hade fru och 1-2 småbarn och skulle ut och resa i 3-4 månader från Augusti/Spetember och framåt var skulle du åka då? Du får välja 4 destinationer med begränsad budget...
MYCKET BRA TRÅD!!! Hmm.. fick för några minuter sedan en jävla chock av stora mått... Jag har gått upp 8 kg på typ 3 veckor. Antar att öl, pizza och fanskap ligger bakom. Hur blir jag lättast av med skiten? (helst utan att sluta dricka öl)
adamski skrev: MYCKET BRA TRÅD!!! Hmm.. fick för några minuter sedan en jävla chock av stora mått... Jag har gått upp 8 kg på typ 3 veckor. Antar att öl, pizza och fanskap ligger bakom. Hur blir jag lättast av med skiten? (helst utan att sluta dricka öl)
kan jag svara på som gammal bartender, drick mera öl och gärna massor av sprit. sluta inte med pizzan se bara till att du ökar intaget sprit. Det bästa vore om du blev alkoliserad, 99% av alla alkolister är smala som tarmar och väger inte speciellt mycket. Lycka till...
freddandson skrev: adamski skrev: MYCKET BRA TRÅD!!! Hmm.. fick för några minuter sedan en jävla chock av stora mått... Jag har gått upp 8 kg på typ 3 veckor. Antar att öl, pizza och fanskap ligger bakom. Hur blir jag lättast av med skiten? (helst utan att sluta dricka öl)
kan jag svara på som gammal bartender, drick mera öl och gärna massor av sprit. sluta inte med pizzan se bara till att du ökar intaget sprit. Det bästa vore om du blev alkoliserad, 99% av alla alkolister är smala som tarmar och väger inte speciellt mycket. Lycka till...
Tack för ett mycket bra svar! Är ju redan alkoholiserad så det är väl bara att vänta på att kilona ska rasa av igen då... Skönt att slippa oroa sig....