1. Varfor gjorde vi aldrig detta forut grappar? = Ni ville inte ha någonting o göra med samhället och dess bidrag och ville inte vara styrda av någon högre makt eftersom att ni trodde att denna typ av bidrag innebär styrning av er frisurfing, men så är ju inte fallet. Ingen medlemsavgift eller några svåra krav finns bara uppmuntring till surfing från Studiefrämjandet.
2. En person som inte kan surfa startar studie cirkel i vagsurfing? = 3 av 4 kan surfa för närvarande, jag är bara administratör medans jag har rollen som en ickesurfare.
3. Bidrags mygel i vagsurfing speciellt av en person som inte kan surfa? = Bidrag ges till allt möjligt allt ifrån lunchpromenader till kajakpaddling på Studiefrämjandet.
4. Varfor postar personen detta pa ett oppet internet forum? = Det är min metod

. Informationen är öppen för alla eftersom att många vet inte vad de går miste om. Viktigt att informationen når alla de berörda samt de som kommer på att de vill ta tillvara "gratis pengar" på detta sätt. Och därmed få liten del av sin egna betalda skatt tillbaka iform av bidrag som bensinpengar till surfing.
5. Ar ELIN = SVERRE? = Sverre har koll på vissa bidrag ja. (Elin) Jag har koll på studiecirkel bidrag eftersom att jag har sökt sånt och delat ut sånt till andra gruppmedlemmar förut.
Andiss något mer du undrar över?