That´s so nasty! That poor guy might have been a beginner and not known the rules.
It´s a hard hard world and to live in it you gotta be a hard hard man.
Craig skrev: That´s so nasty! That poor guy might have been a beginner and not known the rules.
It´s a hard hard world and to live in it you gotta be a hard hard man.
Considering he was using a shortboard I doubt that he was a beginner, but it was nasty anyway. I think the other guy deserves a punch in the face for that...
Lite hårt... men kanske snubben var inne på sin trettielfte dropin den dan och hade redan fått sina varningar utan att fatta eller rätta sig efter reglerna, vad vet jag?
Om han som droppade in förtjänar lite åthutning och kamratuppfostran, borde idioten som satte fenorna i ryggen få det många resor värre. Typ straffknull med halvslak ölsnopp.
Han gör det med uppsåt, och hade bara en jävla tur att han inte träffade killen över halsen/nacken.
Man kan exempelvis bli jävligt arg när folk bryter mot trafikreglerna, men det är rätt sällan man medvetet krockar in i någon på motorvägen. Konsekvenserna kan bli ungefär desamma i ett sånt här fall.
perry skrev: fan, det där var faktiskt svårt att se komiken i.
Om han som droppade in förtjänar lite åthutning och kamratuppfostran, borde idioten som satte fenorna i ryggen få det många resor värre. Typ straffknull med halvslak ölsnopp.
Han gör det med uppsåt, och hade bara en jävla tur att han inte träffade killen över halsen/nacken.
Man kan exempelvis bli jävligt arg när folk bryter mot trafikreglerna, men det är rätt sällan man medvetet krockar in i någon på motorvägen. Konsekvenserna kan bli ungefär desamma i ett sånt här fall.
nja... men du vill ju bögvåldta honom ju... med uppsåt... är inte det också lite taskigt?
perry skrev: fan, det där var faktiskt svårt att se komiken i.
helt ärlig så tror jag inte att det var meningen, det såg ut till mig som hade redan satsat på sin air när shoulder hopparen droppade in på honom
SharkBoy skrev: helt ärlig så tror jag inte att det var meningen, det såg ut till mig som hade redan satsat på sin air när shoulder hopparen droppade in på honom
Hoppas du har rätt i det. Vore mer lättsmält om det verkligen var en olycka.
Får bara känslan av att han redan har sett dropin-killen och verkligen satsar på att köra in i honom.