Facebook data

1
Tidningen MAN......dra åt helvete
#65133 Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Jag och en polare körde på en prognos ikväll som såg så otroligt bra ut tidigt idag. I kväll så såg den inte alls bra ut, men vi chansade. vi har 10 min dit och det kan ju fungera, man vet aldrig. efter många possitiva tankar så insåg vi att det gick inte, vi körde hem. Tanken var nästan på tom och jag behövde tanka. Jag har jagat Nordic surfmag i en vecka nu, inte vidare aktivt kanske, men sett efter den i butiken lite då och då. Den fanns ju inte på macken, vilket jag egentligen visste. Då såg jag Kelly Slater på omslaget till en tidning som heter MAN. Första tanken, kul med lite bra läsning om Kelly till kvällsmaten nu när det ändå inte blev något surf. Jag köper i vanliga fall inte sådana reklamkataloger som den typen av tidningar är, men vad fan. Det var en bild och en text på max 20 rader om Kelly, vad i helvete e det. mannen är på omslaget och det står.... Kelly berättar om sin väg till succe. Nu lurade dom en sucker till att köpa skiten, helvete. Ja jag vet att jag skulle ha kollat först om det fanns en fet intervju med honom eller inte innan jag köpte den, men men men, det gjorde jag inte. Frustration över mig själv som lättlurad och frustration över en riktig skit tidning som aldrig igen hamnar på mitt köksbord:angry:

Logga in för att svara
#65134 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

bränn skiten, bränn den!!

Logga in för att svara
#65136 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Done Sverre:evil:

Logga in för att svara
#65144 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 9 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Jag gick på samma nit när jag var fast i ett desperat sug efter nåt lättsmält att läsa. Det kan vara den sämsta tidning jag nånsin köpt

Logga in för att svara
#65150 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 9 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Jag gick in och tjuvläste den på seven eleven..men de var knappt värt det iaf..

Logga in för att svara
#65152 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 9 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

cederholm skrev:
Jag och en polare körde på en prognos ikväll som såg så otroligt bra ut tidigt idag. I kväll så såg den inte alls bra ut, men vi chansade. vi har 10 min dit och det kan ju fungera, man vet aldrig. efter många possitiva tankar så insåg vi att det gick inte, vi körde hem. Tanken var nästan på tom och jag behövde tanka. Jag har jagat Nordic surfmag i en vecka nu, inte vidare aktivt kanske, men sett efter den i butiken lite då och då. Den fanns ju inte på macken, vilket jag egentligen visste. Då såg jag Kelly Slater på omslaget till en tidning som heter MAN. Första tanken, kul med lite bra läsning om Kelly till kvällsmaten nu när det ändå inte blev något surf. Jag köper i vanliga fall inte sådana reklamkataloger som den typen av tidningar är, men vad fan. Det var en bild och en text på max 20 rader om Kelly, vad i helvete e det. mannen är på omslaget och det står.... Kelly berättar om sin väg till succe. Nu lurade dom en sucker till att köpa skiten, helvete. Ja jag vet att jag skulle ha kollat först om det fanns en fet intervju med honom eller inte innan jag köpte den, men men men, det gjorde jag inte. Frustration över mig själv som lättlurad och frustration över en riktig skit tidning som aldrig igen hamnar på mitt köksbord:angry:

Vad lär vi oss av detta? Jo, att alltid hålla oss till Nordic surfersmag!

Logga in för att svara
#65155 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

cederholm skrev:

Ha ha!! Klockren resission!! Tack för den!!

Logga in för att svara
#65165 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Per skrev:
cederholm skrev:

Vad lär vi oss av detta? Jo, att alltid hålla oss till Nordic surfersmag!

Helt riktigt Per, detta kommer inte att upprepas:)

Logga in för att svara
#65183 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

magnifico
graphgraph

Heh, tjyvläste fanskapet. 5min man aldrig får igen.

Logga in för att svara
#65190 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 9 månader sen  

Dr. Hemlich

Klantskallar HiHiHiHiHiHiHi

Logga in för att svara
#65193 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

sverre skrev:
bränn skiten, bränn den!!

Varför nöja sig med tidningen i fråga?! bränn redaktionen......

Logga in för att svara
#65217 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 8 månader sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

lars skrev:
Jag gick in och tjuvläste den på seven eleven..men de var knappt värt det iaf..

Malmborgs långa kö på Mobilia för min del... Fuckin' shit asså.

Logga in för att svara
#65504 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 8 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Tack så väldigt mycket Mat:)

Logga in för att svara
#65510 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

366
graphgraph

Maila gärna deras chefredaktör och klaga, det har jag gjort

roger.folkhage@manmagazine.se

Logga in för att svara
#65559 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 8 månader sen Stoke: 4

bigfat
graphgraph

sicka kelly bögar. ni är går in och köper en tidning som heter man med kelly på omslaget. hahaha

Logga in för att svara
#65594 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 8 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

På omslaget verkade som om den skulle innehålla hur mkt kul som helst. Men till och med notiserna var ointressanta. Rubrik: Förbättra din träning med pulsklocka. Text: Totalt en halvsida om att du kan förbättra din träning med pulsklocka-inte ett ord om hur.

Logga in för att svara
#65597 Svar: Tidningen MAN......dra åt helvete 15 år, 8 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

bigfat skrev:
sicka kelly bögar. ni är går in och köper en tidning som heter man med kelly på omslaget. hahaha

Exakt, hahahah:laugh:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!