Facebook data

1
Köp en bräda...
#64365 Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

Captain Whitebeard
graphgraph

...från Stadium

They really know their shit

Logga in för att svara
#64378 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Har du redigerat bilden eller är den äkta?

Logga in för att svara
#64396 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

Captain Whitebeard
graphgraph

Tyvärr den är äkta...

Vem skulle köpa en shortboard från dem? Jag fattar inte

Logga in för att svara
#64397 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

1. vad fan skulle den vara redigerad för?? en bräda på en vägg liksom.

2. det roliga var väl ändå att dem satt på fenan fel? inte faktumet att stadium säljer brädor (vilket noterats för längesedan här)

Logga in för att svara
#64398 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

gårdagens roligaste bild. Tack för den!
Men ingen e ofelbar - påminner mig om dom gångerna jag e så ivrig att komma i vattnet att jag sätter på våtdräkten bakfram... (bara benen alltså, sen brukar jag komma på att nåt e fel)
Kanske borde jag söka jobb som säljare på Stadium?...

Logga in för att svara
#64401 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

kul kul
har spanat på brädan faktiskt å ser helt ok ut..shaperns namn är dock lite roligt typ:
Woody String eller va han hette
felet e väl att folk ser Warp på den, hade de stått nåt annat på den typ Lost, Channel Island eller liknande så hade de nog varit annan femma

Logga in för att svara
#64407 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Captain Whitebeard skrev:
...från Stadium

HAHAHAHAHAHAHAHA*host*HAHAHAHAHA!!!

Logga in för att svara
#64408 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

buying a surfboard from Stadium is like buying a skateboard from Toys R' Us

Logga in för att svara
#64409 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

Det kan hände den bäste...
Ledsen stoffe, jag var tvungen...

Logga in för att svara
#64430 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

pikles skrev:
Det kan hände den bäste...
Ledsen stoffe, jag var tvungen...

MOHOHAhahahaoAHOHAAOHAhahahaoahOAHOAHAOHA!!! Fyfaaaan, jag dör!

Logga in för att svara
#64494 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

robin_201
graphgraph

Vafan spelar det för roll vad du surfar för bräda eller var du köpt den? Machado kan surfa ett gitarr-fodral...

Logga in för att svara
#64496 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

U got a point there

Logga in för att svara
#64566 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

Tarzan
graphgraph

Fantastisk bild! hahaha, är detta i stockholm om jag får fråga?

Feddan: menar du på allvar att de skulle vara shaperns namn? det står Woodpoly Core längst stringern...

Och brädan tillverkas inte av stadium själva, utan på en fabrik som står för tillverkning av flera kända märken på marknaden. Så det kanske inte spelar så stor roll vad det står på brädan. inte vet jag.

Logga in för att svara
#64567 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

Tarzan
graphgraph

Feddan: menar du på allvar att de skulle vara shaperns namn? det står Woodpoly Core längst stringern...

Och brädan tillverkas inte av stadium själva, utan på en fabrik som står för tillverkning av flera kända märken på marknaden. Så det kanske inte spelar så stor roll vad det står på brädan. inte vet jag.

Logga in för att svara
#64570 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

MÅSTE FAN gå in o fråga försäljaren lite surfningsfrågor o se vad han svarar!!!!!!!

BOS utlyser härmed denna tävling, uppmanar alla surfsveriges medlemmar att gå in o fråga surfiga frågor o publicera svaren här!!

spela gärna totalt ovetande...

hehehehehehehehhehe!!!!!!!!! jihaaaa!!

Logga in för att svara
#64573 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Tarzan skrev:

Tror du tappade ett "R". Du menar Freddan.

Men det är ingen fara på taket.

Logga in för att svara
#64580 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

Tarzan
graphgraph

så sant. freddan skulle de va

Logga in för att svara
#64613 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 1

Nilias
graphgraph

Har checkat på brädan och den var faktiskt gode fin, men vem skulle egentligen köpa en surfbräda av en som inte kan nåt om surfing?? Inte jag iallafall!

Logga in för att svara
#64617 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

the kind of people that would buy a board like that wouldn't be able to see the details of what makes a board work

Logga in för att svara
#64619 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 1

Nilias
graphgraph

Haha så är det troligtvis:)

Logga in för att svara
#64622 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

robin_201
graphgraph

K.Slater verkar inte riktigt ha 100% koll på vad som får en bräda att fungera, han kanske köper en?
hehe, jag ska sluta backa stadiums kina-brädor nu, men klistermärket på din bräda talar inte om hur bra du kommer att surfa!!!

Support your local shaper!

Logga in för att svara
#64623 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Nilias skrev:
Har checkat på brädan och den var faktiskt gode fin, men vem skulle egentligen köpa en surfbräda av en som inte kan nåt om surfing?? Inte jag iallafall!

Jag. Bara för att en försäljare inte vet något om det han säljer betyder det inte att du inte kan göra en bra affär. Utnyttja faktumet att du som kund vet mer om produkten än försäljaren och pruta! I det här fallet kan man t.ex. skylla på att fenan pekar åt fel håll.

Logga in för att svara
#64626 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

robin_201 skrev:
K.Slater verkar inte riktigt ha 100% koll på vad som får en bräda att fungera, han kanske köper en?
hehe, jag ska sluta backa stadiums kina-brädor nu, men klistermärket på din bräda talar inte om hur bra du kommer att surfa!!!

uh, Slater har shapat några av hans sista brädor och är extremt någran med sina brädor enligt Al Merrick.

Logga in för att svara
#64628 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

perry2
graphgraph

Captain Whitebeard skrev:
...från Stadium

På 80 talet före fcs med fastlaminerade fenor så hade det inte vatt lätt.
Nu är det väl bara en solariebrun kille med visad kalsongkant och flippflopps som monterat fel. Nära Stureplan så säljer det ändå.

Logga in för att svara
#64629 Svar: Köp en bräda... 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

robin_201
graphgraph

SharkBoy skrev:
robin_201 skrev:

uh, Slater har shapat några av hans sista brädor och är extremt någran med sina brädor enligt Al Merrick.

Äh jag bara jävlas lite, men Kman har ju fått en del skit för att han envisas med att köra sina "wizard sleeves" och förlorat viktiga heats...

Logga in för att svara
#76293 Svar: Köp en bräda... 15 år, 5 månader sen Stoke: 1

Nilias
graphgraph

Redax skrev:
Nilias skrev:

Jag. Bara för att en försäljare inte vet något om det han säljer betyder det inte att du inte kan göra en bra affär. Utnyttja faktumet att du som kund vet mer om produkten än försäljaren och pruta! I det här fallet kan man t.ex. skylla på att fenan pekar åt fel håll.

det skulle jag också men på stadium går det inte att pruta, har testat;)

Logga in för att svara
#76307 Svar: Köp en bräda... 15 år, 5 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Förstår faktiskt inte vad det skulle vara för fel med att köpa en bräda från Stadium. Klart det finns bättre brädor men jag har kollat på denna bräda och den ser riktigt OK ut. Lite som med skidor. Klart att ett par nya stenhårda Atomic för 8000 :- passar landslagsåkaren när han skall pressa en skida till max i tävling, men som rekreationsskidåkare har man roligare på ett par lite billigare mjukare för komfortabel lördagskidåkning. Samma med surf. Jag (tror) att denna Warpbräda skulle duga till att ge de flesta svennesurfare en fantastisk upplevelse på t.ex. en huvudhög peelande våg någonstanns i världen.

Logga in för att svara
#76313 Svar: Köp en bräda... 15 år, 5 månader sen Stoke: 2

Elvir
graphgraph

Hahahaha kul att ni tog upp det, gick in på Stadium i Örebro och såg att de hade den brädan här med (Förstår inte varför i Örebro ) men hur som så hade de iallafall monterat fenorna rätt hahaha. Men jag frågade ut ena killen som stog i närheten lite om brädans mått, vem som är shaper, vad det är för sorts bräda, om det är epoxy osv osv. Han hade inte en suck om vad fan jag snackade om, så han hämtade sin polare, så jag drar samma vals för honom och han fatta inte heller, varpå de hämta ytterligare en arbetskamrat som inte helle fatta nått. Så jag frågade vem köpte in brädan? Han/Hon måste ju ha lite koll? Ja då kommer chefen ut, hade inte så mycket till svar han heller... Så där står jag och hela arbets styrkan och ingen fatta ett skit utav vad jag snackade om. Som tur var lyckades jag hålla mig för skratt, 3 dagar senare kommer jag på att jag skulle köpa ett par löpskor på stadium, när jag glider in i affären så märker jag att brädan fattas. Så jag frågar en försäljare som inte var där den första gången jag var där om vart brädan var? "Ja, vi säljer inte den längre" nehe och varför inte det? "Vi har skickat den tillbaka eftersom vi inte var så pålästa om hur det där med surfing fungerar" Jaha, det var ju tråkigt....

hahahahhahaha sköna dem där på stadium...

Logga in för att svara
#76314 Svar: Köp en bräda... 15 år, 5 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Elvir skrev:
Hahahaha kul att ni tog upp det, gick in på Stadium i Örebro och såg att de hade den brädan här med (Förstår inte varför i Örebro ) men hur som så hade de iallafall monterat fenorna rätt hahaha. Men jag frågade ut ena killen som stog i närheten lite om brädans mått, vem som är shaper, vad det är för sorts bräda, om det är epoxy osv osv. Han hade inte en suck om vad fan jag snackade om, så han hämtade sin polare, så jag drar samma vals för honom och han fatta inte heller, varpå de hämta ytterligare en arbetskamrat som inte helle fatta nått. Så jag frågade vem köpte in brädan? Han/Hon måste ju ha lite koll? Ja då kommer chefen ut, hade inte så mycket till svar han heller... Så där står jag och hela arbets styrkan och ingen fatta ett skit utav vad jag snackade om. Som tur var lyckades jag hålla mig för skratt, 3 dagar senare kommer jag på att jag skulle köpa ett par löpskor på stadium, när jag glider in i affären så märker jag att brädan fattas. Så jag frågar en försäljare som inte var där den första gången jag var där om vart brädan var? "Ja, vi säljer inte den längre" nehe och varför inte det? "Vi har skickat den tillbaka eftersom vi inte var så pålästa om hur det där med surfing fungerar" Jaha, det var ju tråkigt....

Hahahahah underbart

Logga in för att svara
#76315 Svar: Köp en bräda... 15 år, 5 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

Elvir skrev:
... så märker jag att brädan fattas. Så jag frågar en försäljare som inte var där den första gången jag var där om vart brädan var? "Ja, vi säljer inte den längre" nehe och varför inte det? "Vi har skickat den tillbaka eftersom vi inte var så pålästa om hur det där med surfing fungerar" Jaha, det var ju tråkigt....

Men det visar ju att det är en seriös affär. Jag menar de inser att de fått in en produkt som de inte har koll på och de bestämmer de att de inte vill sälja den. Helt klart en affär jag skulle gå till för att köpa saker!

Logga in för att svara
#76317 Svar: Köp en bräda... 15 år, 5 månader sen Stoke: 2

Elvir
graphgraph

nic skrev:
Elvir skrev:
... så märker jag att brädan fattas. Så jag frågar en försäljare som inte var där den första gången jag var där om vart brädan var? "Ja, vi säljer inte den längre" nehe och varför inte det? "Vi har skickat den tillbaka eftersom vi inte var så pålästa om hur det där med surfing fungerar" Jaha, det var ju tråkigt....

Men det visar ju att det är en seriös affär. Jag menar de inser att de fått in en produkt som de inte har koll på och de bestämmer de att de inte vill sälja den. Helt klart en affär jag skulle gå till för att köpa saker!

hahahahha precis då vet du ju vart du ska handla i fortsättningen "Support your local surf shop" hahahahahha

Logga in för att svara
#76321 Svar: Köp en bräda... 15 år, 5 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

nic skrev:
Elvir skrev:

Håller med. Klart seriöst handlande!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!