Facebook data

1
Nybörjare!
#63314 Nybörjare! 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

Onnemyr
graphgraph

Hej alla!

Har nyss blivit medlem här inne.

För två år sedan kom jag hem från Australien efter 1 år där nere.
Eftersom jag alltid älskat vattensport så kunde jag ju inte undgå att stöta på deras surfkultur där nere, helt fantastisk.
Tog en startkurs hos några killar som var väldigt givande, sen börja jag surfa lite själv.

har nu varit hemma i två år och känner att detta med vågsurfing har legat lite på hyllan.
Kör mycke wakeboard här nere i Skåne men har nu tänkt och ta upp vågsurfingen igen.
Är absolut fortf en amatör inom vågsurfing, det här med dem olika uttrycken, vindarna, brädorna är helt främmande fortfarande.
Bor i Skåne nere vid smygehuk, det här ryktet med att det går att surfa i smygehuk har passerat mina öron flera gånger, men ni som kan detta, går det verkligen där nere?
Eller var ska jag söka mig?

Hade varit jäkligt kul oh hänga med nån som har erfarenhet ut till nåt ställe och lära mig.

/ Oscar

Logga in för att svara
#63329 Svar: Nybörjare! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Välkommen till mitt nybörjargäng!

För att bli en riktig cool nybörjare gäller det att kunna konsten att reflektera d.v.s att kunna observera nuläget, känna efter sina behov, att kunna be om hjälp samt att vara beredd på att lyssna. Ja och du har redan lyckas med tre saker så du har en god framtid framför dig här på surfsverige.

Ja och när surfskribenter här på forumet pratar i gåtor så är det bara att fråga igen så att en förståelse från din sida kan uppstå, det är du värd. Om de sen lyckas nå fram med sina lärdomar är en annan sak men det visar i alla fall att du har försökt.

MVH
Den reflekterande Elin.

Logga in för att svara
#63378 Svar: Nybörjare! 15 år, 10 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Onnemyr skrev:
Hej alla!

Har nyss blivit medlem här inne.

För två år sedan kom jag hem från Australien efter 1 år där nere.
Eftersom jag alltid älskat vattensport så kunde jag ju inte undgå att stöta på deras surfkultur där nere, helt fantastisk.
Tog en startkurs hos några killar som var väldigt givande, sen börja jag surfa lite själv.

har nu varit hemma i två år och känner att detta med vågsurfing har legat lite på hyllan.
Kör mycke wakeboard här nere i Skåne men har nu tänkt och ta upp vågsurfingen igen.
Är absolut fortf en amatör inom vågsurfing, det här med dem olika uttrycken, vindarna, brädorna är helt främmande fortfarande.
Bor i Skåne nere vid smygehuk, det här ryktet med att det går att surfa i smygehuk har passerat mina öron flera gånger, men ni som kan detta, går det verkligen där nere?
Eller var ska jag söka mig?

Hade varit jäkligt kul oh hänga med nån som har erfarenhet ut till nåt ställe och lära mig.

/ Oscar

Ta dig till östelen i morgon och du får surf. smygehuk kan jag tyvärr inte så bra.

Lycka till

Peter
www.nordicsurftravel.com

Logga in för att svara
#63379 Svar: Nybörjare! 15 år, 10 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

åk till löderup om du e helt nybörjare. sandstrand och lite snällare vågor:)

Logga in för att svara
#63380 Svar: Nybörjare! 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

VictorD
graphgraph

Mycket sten i smyge..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!