Facebook data

1
Lek lite!
#63053 Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

The Ride, en simulator som under tre minuter ger en upplevelse av det extrema livet ombord av en stor segelbåt. Där kompletteras filmen med vind, vågor, rörelser och ljudet av havets rytande.

Plats: Skeppsbron, Stockholm.
Tid: 14-25 juni

Alla surfare kan ju komma i surfdräkterna eftersom att det ändå regnar så extremt mycket i Stockholm nu förtiden o då e det bra att antingen ha gummidräkt på sig eller regnkläder.

Vi ses där!!

Logga in för att svara
#63055 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jo förresten du kan även få gratis regnkläder om du blir funktionär.

www.oceanracestockholm.se/nyheter/visa/vill-du-bli-funktionar

Logga in för att svara
#63157 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Eller se på film i den uppblåsbara gummiigloon.
(~)

Logga in för att svara
#63158 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Ja på onsdag då har du extra stor chans att träffa härliga sjöscouter på området Skeppsbron eller i Kungsträdgården. Scouterna leker alltid så du får äran att leka med dem!!: )

Logga in för att svara
#63172 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Seglingsproffsen är även på plats nån gång efter kl.13.00 på onsdagen o deras fina båtar.

Logga in för att svara
#63173 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Det är förresten scouter som kommer att ansvara o informera och vägleda dig på Skeppsbron genom alla lekaktiviteter eller som det tufft kallas för Volvo Ocean Race Experience/Upplevelser.

Logga in för att svara
#63191 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

BETALA FÖR ER JÄVLA kristusreklam genom att skaffa en banner och gör det på en scoutsida... annars kommer ni ändå få fakturor från BOS!

Den här tråden suger balle!

Logga in för att svara
#63194 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

sverre skrev:
BETALA FÖR ER JÄVLA kristusreklam genom att skaffa en banner och gör det på en scoutsida... annars kommer ni ändå få fakturor från BOS!

Lägg ner sverre pucko!

Logga in för att svara
#63197 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:

DU är den enda som gör någon kristusreklam i denna tråd!

Jag visar bara upp förslag på hur man kan leka som ungdom, ung vuxen och äldre vuxen tillsammans med scouterna. Alla scouter tycker inte om Kristus o jag kan tänka mig att de flesta som kommer att vara engagerade på Skeppsbron kommer vara ateistscouter o det går lika bra det eftersom att de är scouter.

Logga in för att svara
#63252 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Idag är den stora lekdagen.

Sen när det blir kväll kl.19.00 så kan The Jiingiz underhålla dina öron med scoutskön musik från Kungsträdgården.

Innan 19.00 så kan du ju passa på o gå o träffa Nirre o få lite surfmusik o se på allt gott som finns i hans butik på Söder.

Logga in för att svara
#63257 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Alla som googlar på orden "Lek lite" kommer till denna tråd o alltså till SS, då tror alla att på denna sida är det frittfram att leka med varandra. Också kanske de skaffar en profil o börjar att surfa samt börjar klicka på alla banners o då blir Redax glad.

Logga in för att svara
#63284 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Visst Elin, svinbra att leka... självklart. Klockrent... OBS! EJ IRONI! Det är kul att leka men när du berättar om din iver att leka på den här tråden så verkar du leka att du leker (fan nu kom jag på att jag också leker, va fan betyder leker, är det att man har kul, ä skit i samma).

Adamski tappar tråden since 2009

Logga in för att svara
#63285 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Logga in för att svara
#63288 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

adamski skrev:
Visst Elin, svinbra att leka... självklart. Klockrent... OBS! EJ IRONI! Det är kul att leka men när du berättar om din iver att leka på den här tråden så verkar du leka att du leker (fan nu kom jag på att jag också leker, va fan betyder leker, är det att man har kul, ä skit i samma).

Adamski tappar tråden since 2009

Jag har hittat din tråd eftersom att jag har lekt trådleken så många gånger tidigare.

Att leka kan betyda mycket o förekommer tex inom sportvärlden. I leken sätts fantasin lös och allt görs på låtsas o därför är allting tillåtet i leken, fast ibland förekommer det vissa regler ändå. I leken är alla idéer tillåtna och det brukar oftast resultera i att människor gör lite extra av det hela ja kanske testar på läskiga saker och utmanar sig själva. Tivoli är en typisk lekpark där man leker. Likaså är det med aktivteten "The Ride" där man kan få låtsas segla på de stora haven o få en försmak över hur det kan kännas att vara en riktig seglare.

Leka att jag leker? Jag berättar bara om lek här jag leker inte heller för alla förslag som jag skriver om här finns ju i verkligheten det finns bara inte i min fantasi utan även på Skeppsbron. Det är först när jag testar aktiviteterna som jag kan leva mig in i de olika situationerna och då leka att jag är någon annan eller att jag utövar något som är mer än just den aktiviteten.

Att leka är inte detsamma som att ha skoj eftersom att ha skoj kan man ju ha även när man gör saker som inte är på lek alltså det som är verkligt, typ.

Logga in för att svara
#63565 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Nedräkningen har börjat.

Endast 4 dar kvar att testa lekattraktionerna gratis på Skeppsbron i Stockholm, nästa chans är om du surfar till St:Petersburg.

Logga in för att svara
#63566 Svar: Lek lite! 15 år, 10 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Nedräkningen har börjat.

Endast 4 dar kvar att testa lekattraktionerna gratis på Skeppsbron i Stockholm, nästa chans är om du surfar till St:Petersburg.

Det gick inte å skriva Sankt Petersburg med förkortning hihi.

Logga in för att svara
#63697 Svar: Lek lite! 15 år, 9 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

solbrillorna är konstant på när jag tillbringar mina sista dagar på Segelevenemanget på Skeppsbron. Torsdagen så åker vågproffsen vidare för att utsätta sig själva för en massa extrema företeelser.

Logga in för att svara
#63727 Svar: Lek lite! 15 år, 9 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Nu är lekstoppet över för Skeppsbron för denna gång och den fartfyllda seglingen tar över verkligheten för proffsen och vi annat folk fäster vår uppmärksamhet på andra intressanta fenomen.

Logga in för att svara
#63728 Svar: Lek lite! 15 år, 9 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Nu är lekstoppet över för Skeppsbron för denna gång och den fartfyllda seglingen tar över verkligheten för proffsen och vi annat folk fäster vår uppmärksamhet på andra intressanta fenomen.

Logga in för att svara
#63776 Svar: Lek lite! 15 år, 9 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

KinkyFriedmann skrev:

mmmmm
fast jag fick faktiskt dricka (champagne) och äta gratis på J i Nacka i och med vippig tillställning i samband med skitsnygg fotoutställning för V.O.R. Blev vipkörd i chartrad båt till och från Skeppsbron. Utan att ha gjort ett skit för organisationen utan enbart för att dom är rädda för all media. Det du.

Är dom rädda för media? Menar du att dem inte valde att vara modiga och ta hand om sin rädsla ?

Har du tänkt tanken på att de kanske faktiskt tyckte att dina foton var snygga ja för att du fångade så många härliga vinklar och ögonblick kring seglingsevenemanget. Du var ju med och marknadsförde evenemanget på ditt sätt genom att fota alla sponsorloggor som kryllade där. Detta kanske gjorde att ledningen för V.O.R ville visa upp sin ödmjukhet och bjuda dig på något gott ja så att du skulle få känna dig viktig för en stund.

Ja gratis är gott . Jag fick även äran till livemusik samt att bidra till en härlig fest. Precis som jag fick alla andra dagar som jag hängde där på Skeppsbron o solade o tittade på folk.

Logga in för att svara
#63777 Svar: Lek lite! 15 år, 9 månader sen Stoke: 11

KinkyFriedmann
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
KinkyFriedmann skrev:

mmmmm
fast jag fick faktiskt dricka (champagne) och äta gratis på J i Nacka i och med vippig tillställning i samband med skitsnygg fotoutställning för V.O.R. Blev vipkörd i chartrad båt till och från Skeppsbron. Utan att ha gjort ett skit för organisationen utan enbart för att dom är rädda för all media. Det du.

Är dom rädda för media? Menar du att dem inte valde att vara modiga och ta hand om sin rädsla ?

Har du tänkt tanken på att de kanske faktiskt tyckte att dina foton var snygga ja för att du fångade så många härliga vinklar och ögonblick kring seglingsevenemanget. Du var ju med och marknadsförde evenemanget på ditt sätt genom att fota alla sponsorloggor som kryllade där. Detta kanske gjorde att ledningen för V.O.R ville visa upp sin ödmjukhet och bjuda dig på något gott ja så att du skulle få känna dig viktig för en stund.

Ja gratis är gott . Jag fick även äran till livemusik samt att bidra till en härlig fest. Precis som jag fick alla andra dagar som jag hängde där på Skeppsbron o solade o tittade på folk.

Nä stopp och belägg, jag plåtade inget där. Att dom är rädda för media är mer att dom är rädda för att vi journalister ska skriva ner evenemanget. Därför är det ofta röda mattan för pressen i såna här sammanhang.

Logga in för att svara
#63778 Svar: Lek lite! 15 år, 9 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

KinkyFriedmann skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
KinkyFriedmann skrev:

mmmmm

Nä stopp och belägg, jag plåtade inget där. Att dom är rädda för media är mer att dom är rädda för att vi journalister ska skriva ner evenemanget. Därför är det ofta röda mattan för pressen i såna här sammanhang.

Jaha:blush: fel tolkning av mig. Du måste vara mer tydlig i dina inlägg o inte tro att en som jag ska förstå hur du tänker jag är ingen tankeläsare tyvärr. Du snacka ju om att du var där o en snygg fotoutställning o sen om V.O.R så då trodde jag att du hade tagit kort på färgglada segelbåtar . Jaja jag kan tänka mig vem det var som hade gjort den dära fotoutställningen om det nu inte var du. För en fotograf klickade sig fram under alla dagar som jag var där och hade alltid med sig sin kära proffskamera.

Ja usch vad jobbigt det var att inreda Mediahuset, allt skulle vara så pedantiskt där o larvigt.

Jag föredrar den gröna mattan vägen till det naturliga, ja till gräsmattan alltså. Röda mattor läggs juh endast ut för att folk inte tycker att det är värdigt nog att gå på din fina gräsmattan eftersom att gästerna kan bli smutsiga om skorna då. De helt enkelt alldeles för fega att ta den risken att använda gräsmattan. Men det vågar vi scouterna.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!