Facebook data

1
Cardiel would go!! Obs ej surfrelaterat.
#62163 Cardiel would go!! Obs ej surfrelaterat. 15 år, 10 månader sen Stoke: 12

miloman
graphgraph

En serie i 16 delar om i mina ögon världens hårdaste och mest stokade skejtare. John Cardiel.

Mkt nöje!

thenordblog.wordpress.com/2009/06/02/epicly-laterd-part-1/

Logga in för att svara
#62177 Svar: Cardiel would go!! Obs ej surfrelaterat. 15 år, 10 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Sweeeet! Tack Miloman! Kan bara hålla med dig. Sicken ikon. Helt galet att han kommit tillbaka från olyckan.

Logga in för att svara
#62180 Svar: Cardiel would go!! Obs ej surfrelaterat. 15 år, 10 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

two more, favo skater

Logga in för att svara
#62222 Svar: Cardiel would go!! Obs ej surfrelaterat. 15 år, 10 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Jag minns hans smootha stil från min gamla favoritsnowboardfilm" Riders of the storm" och även project 6. Nu måste leta fram vhs:n med riders och köra lite nostalgitripp!

Logga in för att svara
#62227 Svar: Cardiel would go!! Obs ej surfrelaterat. 15 år, 10 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Castorn skrev:
Jag minns hans smootha stil från min gamla favoritsnowboardfilm" Riders of the storm" och även project 6. Nu måste leta fram vhs:n med riders och köra lite nostalgitripp!

Oj oj oj... när Cardiel drog upp riktlinjerna med sina late shifties! GÅSHUD!!!

Logga in för att svara
#62232 Svar: Cardiel would go!! Obs ej surfrelaterat. 15 år, 10 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

Castorn skrev:

kolla också in RPM, där har han en skön sekvens i slutet av filmen.

Men hans sätt att åka skate på är enastående. Har alltid vart ett fan av Cardiel. Skönt att han kom tillbaka efter den skadan...

Logga in för att svara
#62266 Svar: Cardiel would go!! Obs ej surfrelaterat. 15 år, 10 månader sen Stoke: 3

bumbum
graphgraph

All hail cardiel!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!