Facebook data

1
God afton på detta festdygn
#61994 God afton på detta festdygn 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Idag e det Pingstafton , återigen en högtidsdag i almanackan:) . 50 dagar efter påsk har det gått det e därifrån pingst kommer ifrån eftersom att pingst betyder femtionde.

För mig betyder denna helg att organisera och samla ihop människor för att kunna uppleva en härlig stund tillsammans. Precis som anledningen att Pingst står med i almanackan att de första kristna samlade ihop varandra och organiserade sig till en grupp som kunde utvecklas och sprida sina budskap.

Jag ska fira denna helg med att ta del av festligheterna som finns i min stad. Jag e glatt medveten att det finns evenemang på andra håll som just tar tillvara denna dag att organisera ihop folk o bidra till lite feststämnning .

Så nu e det passande nog surfsveriges dag för att organisera lite feststämning här på forumet.
Vad innehåller en bra fest för en surfare som du? Kom med dina förslag!!

För mig är en sallad viktigt där allt blandas upp och bildar en fantastiskt resultat.

Logga in för att svara
#62014 Svar: God afton på detta festdygn 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

En god juice e oxå viktigt på én fest.

Logga in för att svara
#62015 Svar: God afton på detta festdygn 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Och härlig mat e viktigt för att orka med att vara festlig hela tiden. Pingsdagen är också en festdag.

Logga in för att svara
#62018 Svar: God afton på detta festdygn 15 år, 11 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Sen en massa festdeltagare är ju smart att ha.

Ja idag är det ju även viktigt att bjuda in din Mamma precis som Adamski påminnde oss om.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!