Facebook data

1
Svenskar i OZ, Sunshine coast
#61775 Svenskar i OZ, Sunshine coast 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

stoffe_OZ
graphgraph

Hej hej,,

Har sokt runt i forumet efter andra Svenskar som lever, bor och verkar i Australien.
Undrar om det finns nagra surfande nordbor runt sydostra queensland.. narmare bestamt Sunshine coast... om inte dar sa kanske gold coast...

Bar nastan alltid mina "Sverige shorts" nar jag surfar men ingen som reagerer... E man ensam lr?

Logga in för att svara
#61795 Svar: Svenskar i OZ, Sunshine coast 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

stoffe_OZ skrev:
Hej hej,,

Bar nastan alltid mina "Sverige shorts" nar jag surfar men ingen som reagerer... E man ensam lr?

nja... just därför kanske...

Logga in för att svara
#61813 Svar: Svenskar i OZ, Sunshine coast 15 år, 10 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Du vet hur det är med svenskar. Antingen så vill de umgås m andra svennar när de är utomlands eller så skyr de en som pesten.

Logga in för att svara
#61816 Svar: Svenskar i OZ, Sunshine coast 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

366
graphgraph

stoffe_OZ skrev:
Hej hej,,

Har sokt runt i forumet efter andra Svenskar som lever, bor och verkar i Australien.
Undrar om det finns nagra surfande nordbor runt sydostra queensland.. narmare bestamt Sunshine coast... om inte dar sa kanske gold coast...

Pluggade där nere för något år sedan. Vill du träffa svenska så dra ut till Univeristy of the Sunshine coast...där kommer det garanterat sitta en svennebanan el två och snacka surf. El Dra till "Tav" på torsdagkvällar och kröka ned dig med alla andra studenter, också ett bra ställe att träffa svenskar på om nu det e ditt mål.

Personligen försökte jag surfa så mkt som möjligt med aussieligan för att på så sätt inse hur kass man var/är...

Lycka till med surfet!!

Logga in för att svara
#61818 Svar: Svenskar i OZ, Sunshine coast 15 år, 10 månader sen Stoke: 12

miloman
graphgraph

Jonas Claesson (Rufus på SS) bor och verkar på Guldkusten sen typ 7 år tillbaka.

Logga in för att svara
#61882 Svar: Svenskar i OZ, Sunshine coast 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

stoffe_OZ
graphgraph

Ok,,,

Men det ar valdigt fina shorts...

Jo pluggar sjalv pa USC just nu,, har gjort sa i ett ar och kommer stanna iaf ett ar till..
De svenskar jag kanner pa campus ar av den dar andra sorten,,(dom surfar inte), Tanken va den att det skulle va kul att surfa med andra svenskar och hora svenska skamt i line upen...

Appropa aussie.. det ar alltid kul att se 10 aringar surfa cirklar runt en...

Tack for svaren iaf!

Logga in för att svara
#61883 Svar: Svenskar i OZ, Sunshine coast 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

Medström
graphgraph

Tja stoffe. Jag bor och jobbar i noosa om du har vagarna forbi nagon av pointsen har uppe sa skicka ett mail eller hor av dig pa nagot satt sa kan vi prata svenska jag kan bjuda pa snus ocksa om du ar riktigt snabb. Hors buddy

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!